Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Nordean asiakkaat ihmeissään: "En saa vuokraani maksettua"

Vierailija
08.04.2026 |

Nordean asiakkailta on rahaa kadonnut tileiltä ja pankki ohjeistaa vain "odottamaan". 

Mistä lähtien tämmöisestä on tullut hyväksyttävää, ja olisiko jo aika että Finanssivalvonta puuttuu Nordean toistuviin häiriöihin? Ihmiset voivat joutua pulaan, jos eivät saa vuokraansa tai muita välttämättömiä kulujaan maksettua. 

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ea6c6791-7281-4dfc-ad0e-141e9318…

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ikäni ollu Pop-pankki eikä mitään ongelmia. Pienempi pankki niin ei kiinnosta hakkereitakaan niin paljon, kun vaikutus on pienempi väestöllisesti. 

Vierailija
62/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit? Maksoin laskuni ja tulin hetki sitten kaupasta (maksoin kortilla). Ei ongelmia vaikka  Nordea.

Koskaan ei ole rahat kadonnut.

Mitä teen väärin🤔

Sinäkään et siis osannut lukenut juttua tai et ymmärtänyt lukemaasi. ONGELMA EI NORDEAN MUKAAN KOSKE KAIKKIA.

Älä nyt pilaa toisen onnea, kun hän on Suomen ainoa ihminen, joka osaa käyttää Nordean korttia oikein :D

Kaikki muut suomalaiset vain eivät osaa käyttää Nordean korttia, Ta Daa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa kiinnostaako Nordeaa sun vuokra. No ei tod. kiinnosta.

Ehkä Nordeaa kiinnostaisi, jos suuri osa asiakkaista nostaisi rahansa sieltä pois?

Vierailija
64/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiasta taitamattomasti ostetut IT palvelut kaatavat minkä tahansa yrityksen-pankin

Vierailija
65/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiasta taitamattomasti ostetut IT palvelut kaatavat minkä tahansa yrityksen-pankin

Kertyy enemmän voittoa ja bonuksia johtoryhmäläisille ja omistajille, kun hommat hoidetaan halvalla kehitysmaassa. Asiakkaiden pitää vain malttaa olla kärsivällisiä nyt. 

Vierailija
67/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin eilen tosi hämmästynyt, kun käyttötililläni oli selvästi vähemmän rahaa kuin normaalisti. Normaalisti siellä on noin 10 000 eur. Sitten tänään rahaa näytti olevan sen verran kuin piti. Kuitenkaan tässä vuorokauden aikana en ole mistään voinut saada rahaa. Lisäksi en edelläkäön pääse katsomaan tilitapahtumia. Summan näen, mutta ei tilitapahtumia. Puoliso sanoi samaa. Todella outoa ja epäluottamusta herättävää.

Vierailija
68/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordean asiakkaiden pitäisi tehdä muutakin kuin vain valittaa vauva-palstalla. 

No missä muualla voi valittaa? Ei siellä mitään asiakaspalvelua enää ole. Tuntien ja päivien jonot joka tilanteessa. Parempi siirtyä parempien pankkipalvelujen piiriin. Olen harkinnut Aktiaa. 

Vierailija
69/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin eilen tosi hämmästynyt, kun käyttötililläni oli selvästi vähemmän rahaa kuin normaalisti. Normaalisti siellä on noin 10 000 eur. Sitten tänään rahaa näytti olevan sen verran kuin piti. Kuitenkaan tässä vuorokauden aikana en ole mistään voinut saada rahaa. Lisäksi en edelläkäön pääse katsomaan tilitapahtumia. Summan näen, mutta ei tilitapahtumia. Puoliso sanoi samaa. Todella outoa ja epäluottamusta herättävää.

Kuulostaa kyllä erikoiselta. Mistä tiedetään, ettei niillä ihmisten mystisesti ja hetkellisesti kadonneilla varoilla ole kikkailtu jotain esim pelattu pörssiä nyt, kun samalla on ollut globaali kriisi meneillään USA:n ja Iranin välillä?

Vierailija
70/70 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä muualla voi valittaa? Ei siellä mitään asiakaspalvelua enää ole. Tuntien ja päivien jonot joka tilanteessa. Parempi siirtyä parempien pankkipalvelujen piiriin. Olen harkinnut Aktiaa. 

Kohta Nordean asiakkaat saavat valittaa tekoälylle.