Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOLMOSKUUMEILIJAT VKO 19***

08.05.2007 |

En vielä huomannut uutta pinoa tälle viikolle..

Meillä jyllää vatsatauti, TAAS! Viimeksi oli kaksi viikkoa sitten. Alkaa jo epätoivo iskeä :-( Kävin nyt sitten apteekista hakemassa maitohappobakteerikapseleita ja käsien desifiointiin tarkoitettua litkua. Vaikka tuolta päiväkodistahan nuo pöpöt aina kotiin kulkeutuvat... Mutta jospa vaikka itse säästyisi tällä kertaa. Hope so...

Miten muilla on viikko lähtenyt käyntiin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan uudet, ja kiitos teille ihanille myötätunnosta tämän meidän ykätaudin suhteen! Toivuttu jo on ja tädinkin sain potkittua pois nurkista luuhaamasta... Jouti häipyäkin, mokomakin ämmänkutale! :-)

Pää humisee tyhjyyttään eikä ajatus oikein kulje, sen verran tuli noita öitä valvottua. Ääh... Luovutan ja painun nukkumaan, etten ihan puutaheinää naputtele... :-)

myLove ja kp7/24-29, yk2

Vierailija
22/31 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Uusi kuumeilija täällä. Uskaltaudun teihin 3. haaveilijoihin, kun huomasin, että mukana on myös haaveilijoita, joiden mies ei ole vielä ajatuksessa samoilla linjoilla.

Kuopuksemme syntymän jälkeen kailotin kaikille ja ennen kaikkea miehelleni, että tässä on nyt sitten meidän lapset. Meillä on 4 ja 1 vuotiaat pojat, joitten kanssa viettelen ¿leppoisaa¿ kotielämää täällä Keskisessä Suomessa. Kuopuksen syntymän jälkeen podin hetken aikaa vauvakuumetta, mutta sepä laimenikin sitten viime kesän ja syksyn aikana, kun päätimme muuttaa ja uudessa kodissa aloitimme mittavat remontit. Nyt, kun elämä on alkanut taas rullata ja pienimmäinenkin on oppinut suht järkevät unirytmit, hirmuinen vauvakuume on vallannut. Kuumetta nostattaa vielä se, että olemme miehen kanssa näitä ¿myöhäisheränneitä¿ näissä lapsiasioissa, joten ikää alkaa olla siihen malliin, että jos meinaa vielä raskautua, niin ei enää ole montaa vuotta aikaa. Miehelle kertaalleen olen kertonut kolmannen kaipuusta. Yllätyshän ( = järkytys ) se taisi hänelle olla, mutta kauniisti sanoi, että eiköhän näissä kahdessa viikarissa ole meillä ihan tarpeeksi tekemistä. Ei siis suoraan ajatusta teilannutkaan ( epätoivoista toiveajattelua ). Nyt siis haaveilen päivittäin siitä kolmannesta muksusta. Unelmani olisi, että saisimme ensi vuoden aikana tuon kolmannen ja voisin olla kotona lasten kanssa vielä kolme vuotta ja saisin saatella esikoisen turvallisesti koulutaipaleelleen. Miehen pehmittäminen pitäisi vaan varovasti aloittaa. Ja jos järkevästi ajattelisi, niin kyllä lapsimäärän pitäisi nyt tähän jäädä, mutta¿

Tuollaisella vuodatuksella liityin siis joukkoonne. Yritän päästä keskusteluihinne mukaan aina silloin tällöin. Epäilen kyllä, etten kaikkein aktiivisimmasta päästä tule olemaan. Ainakaan niin kauan, kun mies ei ole asiasta innostunut. Kaiholla ja jännityksellä siis luen teidän peiton pöllyttely ¿kuulumisia. Ehkä minäkin¿

Meeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tulee uusia ja hauskaa kun vanhatkin tuttavuudet käyvät tervehtimässä!

Rotavirus: meillä on onneksi rokotettu rota-virusta vastaan toi tyttö, olen kuullut että se on tosi rankka tauti. Meinasin ottaa rokotuksen myös vesirokkoon kunhan tyttö täyttää vuoden.

Mulla alko kuukautiset uudestaan, en tiedä mikä on mutta kamala ällötysklöntti tuli eilen. Sellainen kananmunan kokoinen. Tänään ei ihan niin paljon ole tullut vuotoa kuin eilen. Sorry näitä äklöjuttuja. Pitää seurata tilannetta ja jos jotain outoa vielä ilmenee, käyn lääkärissä.

Meillä taitaa tuolle tytölle olla tulossa hampaita, kun sillä oli eilen ihan älyttömän kova kuume ja sitten heräsi jo klo 4 tänä aamuna. Onneksi ei tänään ollut enää kuumetta, muuten olisi joutunut käyttämään lääkärissä.

Painun nyt pehkuihin, alkaa olla aika sekoa tämä ajatusten juoksu.

Vierailija
24/31 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas yrittäisin pikaisesti muutaman sanan laittaa. Vaikka molemmat lapsukaiset kiljuu tuolla =)

Minun huitomiset ja suunnan näytöt onnistui ja täti saapui paikalle, toivottavasti kurvasi jonkun muun nurkilta ja unohti sinne mennä =)

Tosiaan nyt pääsee sitten oikeasti yrittämään sitä kolmatta lapsokaista (viime yön ja tämän aamun jäliltä, ei kyllä huvittaisi) =) Haittana on kyllä että kun on tuo rakennus tuossa kesken, niin eipä juuri olla hereillä samassa huoneessa miehen kanssa kuin ruokapöydässä ja muuta rakennusukot voi vähän kieroon katsoa jos siinä ruetaan lapsentekoon =)

Positiivista oli että tarkalleen kaksi viikkoa sitten huomasin ovislimat ja näin ollen oppikirja kierto! Siis loppu kierto, edelliset kuukautisethan oli silloin maaliskuun alussa. Toivotaan että seuraavatkin kierrot olisi samanmoisia.

Joo tämä tästä kirjoittelusta taas!!! Ei kiljukaulat vaikene =)

Sen verran muistan muiden kirjoituksista, että täälläkin jännätään suomen kohtaloa mm-kisoissa

-E-

Vierailija
25/31 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä herätty seitsämältä ku poika kipitti viereen=) Koko poppoo paitsi mä lähti jätskin ostoon, mut iskäl oli niin hassu ilme et taisivat mennä äitienpäivä juttuja ostaan. Tänää olis ristiäiset, saadaa yks yhteinen kummilapsi lisää, kolme niitä ollaa saatu sitte. Eli istun täällä patukat päässä et saa kihara kampauksen. Ihanaa on nähdä taas vauva ja onhan noi ristiäiset aina liikuttavat, varsinki nyt ku kummilapsi on tärkeiden ystävien kolmas tulokas=)

Kirjotin tos yks päivä väärin siis tänää on kp 25/27 ja kyllä mä sekoan jännityksestä. Vihlasut on isompia ja eilen illal mies katso et mikä mulle tuli ku nousin nopeesti sohvalta ja sit kävelin kyyryssä, sanoin et villas tosi kovasti mahaa vaan;) On tää kyllä kieltämättä piinaviikko huh huh!! En oikeen tiedä millon uskallan testailla, joko huomen tai sit ensviikolla vasta...

Ihanaa aurinko paistaa ja linnut laulaa. Mukavaa lauantaita kaikille. Jos jaksais illal vähä katsoo euroviisuja=)

Vierailija
26/31 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän lipsahti ehkäisyn kanssa.. Ja mies vaan sanoi, että o-ou, tuleekohan meille nyt vauva. No toivotaan sitten, että tässä kierrossa ois aikainen ovis..

-KenguRuu kp11/28-32

Vierailija
27/31 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plussatuulia kaikille :) Ja tervetuloa myös muut uudet! Kiva purkaa välillä oloaan ja ajatuksiaan tänne ja lukea muiden samanoloisia fiiliksiä. Vietetäänhän kaikki mukava äitienpäivä huomenna!

-KenguRuu

Vierailija
28/31 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mieheni kanssa molemmat 23vuotiaita. Ja vauvakuume jyllää ;) Minulla enemmän ja vihdoinkin miehenikin myönsi että on hänelläkin vauvakuume.

Joten eiköhän me pian aloiteta yritys ihan tosissaan...

Kovin nopeaa raskautumista en odota sillä kahta aiempaa laste tehtiin molempia vuodenpäivät ennen plussaa raskaustestissä. Lisäksi imetän vielä nuorempaa (10kk) eikä kuukautisetkaan ole alkaneet. Joten täällä tulen varmasti pyörimään vielä pitkään. Mutta muiden plussauutisia on aina ihana lukea ( vaikka välillä saattaakin vähän kateus iskeä) ja vertaistuki on sitä parasta

Mutta haaveissa olisi saada vauva vuonna 2008

Niin, lapset ovat syntyneet 10/2004 ja 7/2006

Vierailija
29/31 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein apteekin raskaustestin, odotin 5min. ja negaa näytti sillon. Tyhmänä ku vähän myöhemmin tongin roskiksesta sen niin siinä oli tosi haalea viiva, näytin myös miehelle ja se sano et teit taas liian aikasin testin=( Olen ollu ihan sika väsyny ja itku on herkässä. Mut menkkoja alan odottelee!

Vierailija
30/31 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä kirjottaa et kp 26/27 näin ollu 3kk. Mies sano mulle et sun kierto on kyl ollu aina vaihteleva, mut mä luotin tohon 27 pv. No täytyy olla tyytyväinen noihin omiin lapsiin ja saahan sitä haaveilla vielä et nopeest tärppäis. Toi roskihaamu kyl oli vähä ikävää, koska nyt en tiedä mitä ajatella. Huomen töihin ja arkiseen aherrukseen. Kohta aletaa grillailee nam nam=)

Kiitti kaikille tukea antaville!

Vierailija
31/31 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin täällä mietin lasten kanssa olemista ja olematta olemista. Nyt toimin pphoitsuna, joten kotona oon lasten kanssa. Mietin lähinnä siltä kantilta että onko kovin laatuaikaa lapsille? Mutta mieluummin niin että minä olen se ikävä ämmä kuin joku muu. En yhtään paheksu päiväkotiin viemistä, älkää pahoittako mieltänne työssäkäyvät! Ei tunnu yhtään siltä että olisin työelämässä, ' laiskottelen' vaan kotona. =)

Minäkään en halua toivojani täällä kohottaa etten pettyisi. Kävin lääkärissä jatkuvien hiivatulehdusten takia. Sain useamman kuukauden kuurin ennaltaehkäsevää lääkettä. Ihanaa, ajattelin, nyt ei tartte kärsiä ikävästä vaivasta. Kotona luin ohjeista että voi aiheuttaa epämuodostumia enkä uskaltanut tässä kuussa ottaa lääkettä. Pitää ottaa viikko ennen oletettua vuotoa. Hiiva tuli taas joten kai tätikin pian... Ajattelin että kolme pupuilua oletetun oviksen aikoihin ois tuottanu tulosta, mutta kai tämä tarkoittaa että ei sitten. Vieläkään en oo lääkettä ottanu kun ei oo menkat vielä tullu.

Nyt täytyy siis huolehtia ehkäisystä jos haluaa lääkkeen ottaa. Mutta mä en haluu!! Miestähän tämä asia ei häirihe, hän kun on tyytyväinen jo näin.

Odotellaan vaan sitten sitä sopivaa vahinkoa tai parempaa aikaa...