Ei nainen voi maksaa ravintolassa jos ollaan treffeillä.
Ajatellaan miten noloo on jos nainen kaivaa lompakkoa niin muut katsoo miestä että miksei se maksa. Miehen pitää jo hyvissä ajoin kertoa että hän maksaa niin ei i tule halveksuvia katseita tarjoilijoilta.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Epätietoisuus on tylsintä. Mies, sano jo kutsuessasi että tarjoatko sen illallisen tms vai maksetaanko erikseen. Jos haluat maksaa sano "Tarjoaisin sinulle illallisen paikassa xxx". Jos et halua maksaa, sano " Mentäisiinkö illalliselle. Minne haluaisit? Joku mikä sopii kummankin budjetille?"
Tylsintä on kummallekin jännittää, miten se maksuvaihe nyt menee.
Ei tarvitse jännittää yhtään. Brittiläinen etikettiguru vastaa kysymykseen, mistä tiedät ensitreffeillä, tuleeko jatkoa? Siitä, maksaako mies vai maksatteko erikseen. Jos haluat toiset treffit, mies maksaa, jos toisia ei ole luvassa, maksatte erikseen.
Miehet kiljuu ketjussa, että nainen maksaa omansa, minä en maksa mitään, nykyaikaa uliuliuli!!!!!
Huomenna miehet tekevät taas aloituksia: Miksi mies ei pääse enää nykyään treffeille? Miksi en saa ensitreffeillä pillua? Miksi naiset ei anna miesten olla miehiä (huom! sisältää luvan pyytämisen)?
Miehen logiikka se vasta hassua on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jokainen voi sopia toimittavan ihan miten he haluavat? Eikä tarjoilija tiedä kuka on treffeillä ja ketkä ovat valmiiksi pariskuntia. Meillä on niin, että miehellä ei ole edes pankkikorttia ja naisella on käyttöoikeus molempien tileihin. Tällöin nainen maksaa niin kaupassa, huoltoasemalla kuin ravintolassakin. Jos tarjoilija halveksii niin ihmettelen. Tulisi kertomaan, niin osataan mennä jatkossa muualle syömään.
Varmasti jos mies pyytää naista treffeille, hän yleensä maksaa. Treffiasiakkaita lienee noin 1% asiakkaista, joten ei heitä tunnista ellei tiedä kunkin seurustelusuhteista. Olen itsekin ollut aikoinaan treffeillä joissa tästä "säännöstä" poikettiin. Oli hyvä syy, eikä se kuulu tarjoilijalle eikä muillekaan.
Olen tarjoilija ja näen heti ketkä ovat treffeillä ja luon halveksivia katseita, mieheen, jos ei maksa.
Kerro tuo työnantajallesi, jotta hän tietää antaa sinulle potkut ja palkata jonkun, joka osaa käyttäytyä asiallisesti asiakkaita kohtaan.
Odotan huomioimista, ainakin sen yhden illan ajan. Kiitos.
Vaimoni maksaa usein ravintolassa. Ei ole minun huolenaiheeni mitä muut ajattelevat.
Missä maassa noin? Täällä Suomessa naiset ovat maksaneet pitkään omaa osuuttaan, toisinaan myös miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätietoisuus on tylsintä. Mies, sano jo kutsuessasi että tarjoatko sen illallisen tms vai maksetaanko erikseen. Jos haluat maksaa sano "Tarjoaisin sinulle illallisen paikassa xxx". Jos et halua maksaa, sano " Mentäisiinkö illalliselle. Minne haluaisit? Joku mikä sopii kummankin budjetille?"
Tylsintä on kummallekin jännittää, miten se maksuvaihe nyt menee.
Ei tarvitse jännittää yhtään. Brittiläinen etikettiguru vastaa kysymykseen, mistä tiedät ensitreffeillä, tuleeko jatkoa? Siitä, maksaako mies vai maksatteko erikseen. Jos haluat toiset treffit, mies maksaa, jos toisia ei ole luvassa, maksatte erikseen.
Ehkä se Brittien alueella menee noin, mutta tämä on suomalainen.
Perusetiketti näin suomalaisilla menee niin, että se maksaa, joka kutsuu. Jos nainen kutsuu miehen vaikka päiväkahveille, nainen on se joka tarjoaa eikä miehen tarvitse maksaa. Vai miten se menee?
Minä olen tässä asoassa vanhanaikainen. Minusta se on tyylikästä ja miellyttävää, jos mies maksaa. Itselläni on varaa maksaa eikä itsetuntoni eikä -tyytyväisyyteni saa minkäänlaista kolausta siitä, että mies hemmottelee minua ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiljuu ketjussa, että nainen maksaa omansa, minä en maksa mitään, nykyaikaa uliuliuli!!!!!
Huomenna miehet tekevät taas aloituksia: Miksi mies ei pääse enää nykyään treffeille? Miksi en saa ensitreffeillä pillua? Miksi naiset ei anna miesten olla miehiä (huom! sisältää luvan pyytämisen)?
Miehen logiikka se vasta hassua on.
Ne lääkkeet...
Minä voin maksaa aina treffeillä. En ole vielä päässyt treffeille koskaan. T: kiltti mies
Miksi nainen maksaisi miehelle? Siksi, että välittää ja haluaa miehelle hyvää? Tuollainen joidenkin naisten avoimesti ajama ajatus on oksettava. Ei miehen kuulu tuntea hyvää oloa tai nautintoa, vaan heidän tulee osoittaa rakkautensa ja olla naisille velvollisia. Jos itse näen ravintolassa, että nainen maksaa, niin kyllä se pistää veren kiehumaan. Onneksi olen nykyään sen verran järkevä, etten mene asiasta huomauttamaan. Oma rouva ei ikinä joudu maksamaan ruuistaan tai muistakaan. Enkä kyllä pidä sellaista miehenä, joka ottaisi jotain vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jokainen voi sopia toimittavan ihan miten he haluavat? Eikä tarjoilija tiedä kuka on treffeillä ja ketkä ovat valmiiksi pariskuntia. Meillä on niin, että miehellä ei ole edes pankkikorttia ja naisella on käyttöoikeus molempien tileihin. Tällöin nainen maksaa niin kaupassa, huoltoasemalla kuin ravintolassakin. Jos tarjoilija halveksii niin ihmettelen. Tulisi kertomaan, niin osataan mennä jatkossa muualle syömään.
Varmasti jos mies pyytää naista treffeille, hän yleensä maksaa. Treffiasiakkaita lienee noin 1% asiakkaista, joten ei heitä tunnista ellei tiedä kunkin seurustelusuhteista. Olen itsekin ollut aikoinaan treffeillä joissa tästä "säännöstä" poikettiin. Oli hyvä syy, eikä se kuulu tarjoilijalle eikä muillekaan.
Olen tarjoilija ja näen heti ketkä ovat treffeillä ja luon halveksivia katseita, mieheen, jos ei maksa.
Kerro tuo työnantajallesi, jotta hän tietää antaa sinulle potkut ja palkata jonkun, joka osaa käyttäytyä asiallisesti asiakkaita kohtaan.
Pystyisitkö itse toimimaan asiallisesti vaikka p*dofiilejä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kuka on pedofiili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti jos tiedät jonkun olevan, pystyisitkö? Se on ihan sama asia kuin miehelle tarjoava nainen. Silloin toki pitää hylkiä miestä, kun antaa sellaisen tapahtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti jos tiedät jonkun olevan, pystyisitkö? Se on ihan sama asia kuin miehelle tarjoava nainen. Silloin toki pitää hylkiä miestä, kun antaa sellaisen tapahtua
Et vastannut, miten tiedät että on pedofiili.
Miksei voi? Eikö ravintola ota naisen rahaa vastaan vai onko naisen kortit kuoletettu? Ehkä naisella ei vain ole rahaa
Italiassa, Ranskassa, Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Portugalissa , Saksassa, Briteissä, Ruotsissa, Virossa ..... eeeei.
VAIN SUOMESSA
Nainen maksaa ruuasta, mies pillusta.