Ei nainen voi maksaa ravintolassa jos ollaan treffeillä.
Ajatellaan miten noloo on jos nainen kaivaa lompakkoa niin muut katsoo miestä että miksei se maksa. Miehen pitää jo hyvissä ajoin kertoa että hän maksaa niin ei i tule halveksuvia katseita tarjoilijoilta.
Kommentit (33)
1 kirjoittelija esittää miestä, tarjoilijaa ja Henrik Paskakoskea (setämiäs)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä aikakaudella oikein elät? Ei Suomessa ole enää aikoihin oletettu miehen aina maksavan kaiken.
Vain rahvaan joukossa on tilanne tämä,minä miehenä maksan aina.
Jeps, ojanpohjia nuohoavat pummit huutavat tasa-arvosta parisuhteessa kykenemättöminä synnyttämään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai jokainen voi sopia toimittavan ihan miten he haluavat? Eikä tarjoilija tiedä kuka on treffeillä ja ketkä ovat valmiiksi pariskuntia. Meillä on niin, että miehellä ei ole edes pankkikorttia ja naisella on käyttöoikeus molempien tileihin. Tällöin nainen maksaa niin kaupassa, huoltoasemalla kuin ravintolassakin. Jos tarjoilija halveksii niin ihmettelen. Tulisi kertomaan, niin osataan mennä jatkossa muualle syömään.
Varmasti jos mies pyytää naista treffeille, hän yleensä maksaa. Treffiasiakkaita lienee noin 1% asiakkaista, joten ei heitä tunnista ellei tiedä kunkin seurustelusuhteista. Olen itsekin ollut aikoinaan treffeillä joissa tästä "säännöstä" poikettiin. Oli hyvä syy, eikä se kuulu tarjoilijalle eikä muillekaan.
Olen tarjoilija ja näen heti ketkä ovat treffeillä ja luon halveksivia katseita, mieheen, jos ei maksa.
Joo sulla on monta persoonaa.
moikka syvä taukki, heippa ala vetää siitä
Jos ei mene ollenkaan ravintolaan treffeille, niin asiasta ei voi tulla kiistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mene ollenkaan ravintolaan treffeille, niin asiasta ei voi tulla kiistaa.
Niinpä, parempi kun pysyt tumputtamassa pikseleille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä tulisi kiistaa?
Älä höpsi, tietenkin voi :) Miksi joku seuraisi, mitä muut ihmiset ajattelevat, tai mitä väliä vaikka paheksuisivatkin?
Mies voi maksaa kaiken, nainen voi maksaa kaiken, tai molemmat maksavat omansa. Ihan tilanteen mukaan.
Juuri näin. Varsinkin ekoilla treffeillä, kyllä mies maksaa minunkin mielestä, myöhemmin sitten eri juttu ja miten sitten sovitaan asia...
Mimosa
Olen aina maksanut treffeillä viimeisen 20 vuoden aikana olen käynyt 150 kertaa treffeillä ja aina olen maksanut. T. Mies 50 v.
Totta. Miksi 2020-luvun nainen menisi ikinä syömään miehen kanssa? HAHAHAHAHAHAHAHA