Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biologinen lapsi vai adoptio, kun isäkandidaatti puuttuu?

Vierailija
08.05.2007 |

Olen 36-vuotias nainen, jonka elämässä on kaikki muu kohdallaan - vain oma perhe puuttuu. Pitkäaikainen avoliittoni purkautui kaksi vuotta sitten osittain siksi, että mies ei halunnut lasta. Olen nyt vakavissani miettimässä, että ryhtyisin tietoisesti yksinhuoltajaksi. Onko täällä muita saman ratkaisun tehneitä? Kuinka lapsenne on saanut alkunsa? Vai oletteko kenties adoptoineet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden hedelmöityshoitolain myötä luovutettuja sukusoluja ei käytännössä ole enää saatavilla.

Vierailija
2/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyön vetoa että sinulla on jo itsellä kaksi lasta.

Isättömiä lapsia on aina ollut ja on aina oleva, ei se loppuviimeksi niin kummallista ole. Pääasia että on rakastava äiti ja sukulaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta adoptiolapsen saaminen on tunnetusti tosi vaikeaa, ja maksaa maltaita. Etsi vaan nopeasti itsellesi mies. Vastaavassa tilanteessa olevia miehiä on pilvin pimein. Älä ole liian vaativa, jonkun kanssa sitä vaan on opeteltava elämään. Joku fiksu, ei juoppo, työssäkäyvä mies. Eroatte sitten jos ei synkkaa. Lapsia haluavia miehiä on vaikka kuinka paljon. Me päätettiin haluta lasta, vaikka suhde ei kaikilta osin toiminut. Nyt on jo kolme lasta ja ihan hyvin menee.

Vierailija
4/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isähahmojakin riittää, sillä minulla on kolme veljeä, joiden kanssa olen hyvin läheinen, ja isänikin on vielä oikein hyväkuntoinen.

ap

Vierailija
5/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kumpi vain, mutta älä huijaa ketään isäksi!! Lapsi pärjää yhdellä rakastavalla vanhemmalla paremmin kuin hyvin, tukiverkko olisi kyllä tarpeen, isovanhemmat tms..

Vierailija
6/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että lapselle on parempi elää yhden rakastavan vanhemman kanssa kuin todistaa toimimatonta liittoa. Ja hyvät miehet tuntuvat olevan todella harvassa - sen olen näiden muutaman sinkkuvuoden aikana oppinut.

ap

Vierailija
7/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi se olla pitää jos värkit on kunnossa. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvata mitä omaa lastaan kohtaan voi tuntea, rakkautta ja halua hoivata ja huolehtia.

Jos et halua miestä taloosi niin toimi näin.

Tai

Voithan etsiä myös miesystävän ja tehdä hänen kanssaan lapsen tai perustaa perheen.

Vierailija
8/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten aina tuo perhekuvio ei toimi ja ihan hyvin sitä pärjää ilman miestäkin

Vierailija
9/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interpedia ei edes ota yksinhakijoita jonoon, siellä on 70 hakijan ruuhka, Pelan ja Helsingin kaupungin tilanne on ihan yhtä ruuhkainen.

Vierailija
10/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että molemmilla tavoilla lapsestasi tulee yhtä rakas. Ja todella kun lapsi saa rakkautta osakseen niin se on tärkeintä. En vähättele isän osuutta ollenkaan, päinvastoin, mutta itse olen sitä mieltä että sillä perusteella ei voi kieltää toiselta lasta.

Rankkaa yksinhuoltajalla on, en sitä voi väheksyä. Mutta jos olet valmis , niin siitä vaan.

t. nuori eski ja yksinhuoltaja

Vierailija
11/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä maapallo on pilvin pimein täynnä lapsia jotka on vailla vanhempia.

Mix se olisi pakko olla biologinen jos ei aio tehdä sitä miehen kanssa jonka kanssa on suhteessa ja jota rakastaa.

Ihan älyttömän itsekkääksi on maailma mennyt,on pakko olla nk. oma.

Vierailija
12/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun tämä maapallo on pilvin pimein täynnä lapsia jotka on vailla vanhempia.

Mix se olisi pakko olla biologinen jos ei aio tehdä sitä miehen kanssa jonka kanssa on suhteessa ja jota rakastaa.

Ihan älyttömän itsekkääksi on maailma mennyt,on pakko olla nk. oma.

Vierailija
13/13 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pärjää helpommin yh:n kanssa kun perheessä jossa ongelmia jotka väistämättä heijastuu lapsiin.

Hyvä perheyhteisö on toki tavottelemisen arvoinen mutta erotilastot kertoo omaa karua kieltään. Sitten on joukko niitä joilla ei ole rohkeutta erota ja ollaan liitossa jossa on väkivaltaa, pettämistä, päihteiden väärinkäyttöä yms. Toki niitä onnelisia perheitäkin on sitä en kiellä.

Joten mitään pahaa ei ole isättömässä lapsessa, toki kaikilla on isä mutta ei isää perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän