Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiravaljakkoyrityksen työntekijät kiinnittivät koirien haavoja puuduttamatta nitojalla, epäilee poliisi

Vierailija
07.04.2026 |

Että alkoi päässä kiehumaan kun luin tuon.

"Yritys toimii Lapissa ja järjestää turisteille koiravaljakkosafareita. Poliisi epäilee lisäksi, että yrityksen työntekijät tekivät koirille laittomasti eläinlääkärille kuuluvia toimenpiteitä. Työntekijöiden epäillään muun muassa poistaneen kolmen päivän ikäisiltä pennuilta kannuskynsiä leikkaamalla, lopettaneen vanhoja koiria injektiolla ja kiinnittäneen haavoja puuduttamatta nitojalla. Lisäksi heidän epäillään antaneen rokotuksia ja tehneen kastraatioita."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011928465.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin paljoa satu. Itse olen tehnyt täsmälleen samalla tavalla kun itselle on tullut isompia haavoja

Vierailija
2/4 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tarttisivat jotain tulonsiirtoja etelästä tonne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt niin paljoa satu. Itse olen tehnyt täsmälleen samalla tavalla kun itselle on tullut isompia haavoja

Minä ompelin kämmenselän onkisiimalla kun en rahattomana päässyt keskellä yötä naapurikaupunkiin päivystykseen. Seuraavana päivänä lääkäriä huvitti tilanteeni kun menin vaihdattamaan ompeleet oikeisiin. Oli kuulemma hyvä suoritus maallikolta.

Vierailija
4/4 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänpä näille "ihmisille" samalla tavalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi