Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoin miespuolista ystävää tekemään tinderprofiilin

Vierailija
07.04.2026 |

Hän on ihmeissään kuinka paljon profiilin muutos paransi hänen vientiään. Nyt on hymyilevät, hyvät kuvat ja mukava teksti hänestä ja seuraa tuntuu riittävän yli tarpeen. 

Treffipyyntöjä riittää ja pari ihan vakavasti otettavaakin kandidaattia on ollut. 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alanuoletkin laitat.

1 alanuoli aloituksessa

ei ole minun. -E-

Mikä sairaus sinulla on, kun et osaa kirjoittaa normaalisti?

Vierailija
22/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa muutkin naiset tällaisia jotka auttavat miestä mäessä 👍

Kannattaa hankkia sellaisia kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää Tinderissä naisia vaikka on yksi joku peiliselfie ja tekstinä tyyliin "pillu mielessä"

M35

Vierailija
24/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan antanut pillua? Sitä se etsii kuitenkin. 

Vierailija
25/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että nuolet 

ovat aitoja.

Kaikki on tekaistua.

Ap toimitti useita rooleja:

Kirjoitti aloituksen - itse.

Suurimman 

osan kommenteista - itse.

Tuunasi vielä peukut 

päälle - itse.

Ehta machiavellisti kun on.

Sä et fuulaa mua yhtään.

Et voi sietää minua autenttisen

totuudellisuuteni takia,

aikuiskiusaaja.

x

IQ 70 ja joku muu diagnoosi vielä päälle? 

Vierailija
26/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen tietää mikä heihin uppoaa!

🤑

Vierailija
27/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi myydä tuota palvelua. Olen nyt pyytänyt neljää kaverinaista tekemään mulle tinderprofiilin ja hiljaista on.

Vierailija
28/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäisi myydä tuota palvelua. Olen nyt pyytänyt neljää kaverinaista tekemään mulle tinderprofiilin ja hiljaista on.

Älä pyydä tekemään, pyydä apua sen tekemiseen. Ei kukaan tee sulle profiilia valmiiksi, mutta varmasti lukee tekstisi läpi ja katsoo kuvat, ja sitten kertoo mielipiteensä. 

Vierailija
29/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, 2, 3. Ehdinkö ennen, kun ulit ryntäsivät paikalle väittämään, ettei kuvilla tai tekstillä ole merkitystä ja vinkumaan, että naiset haluavat vain pitkiä, rintakarvat, tuuhean hiusrajan, xx rasvaprosentin jne. omaavia miehiä?

Joko olet tehnet sen testin, että luot tavismiehen kuvilla Tinder-profiilin ja sitten masennut kun et saat mätsejä ja tajuat miten yksin tavismies on tässä yhteiskunnassa kun hänellä ei ole sellaista itseisarvoa kuin naisilla? Näinhän oikeasti tapahtui kun joku nainen yritti todistaa miesten olevan väärässä ja incelien levittävän virheellistä tietoa.

Vierailija
30/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1, 2, 3. Ehdinkö ennen, kun ulit ryntäsivät paikalle väittämään, ettei kuvilla tai tekstillä ole merkitystä ja vinkumaan, että naiset haluavat vain pitkiä, rintakarvat, tuuhean hiusrajan, xx rasvaprosentin jne. omaavia miehiä?

Joko olet tehnet sen testin, että luot tavismiehen kuvilla Tinder-profiilin ja sitten masennut kun et saat mätsejä ja tajuat miten yksin tavismies on tässä yhteiskunnassa kun hänellä ei ole sellaista itseisarvoa kuin naisilla? Näinhän oikeasti tapahtui kun joku nainen yritti todistaa miesten olevan väärässä ja incelien levittävän virheellistä tietoa.

Treffikumppanien määrä ei kerro yhtään mitään ihmisen arvosta. 

Vierailija
31/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Profiililla on todella paljon merkitystä. Sillä tekstillä varsinkin. Toki kuvatkin. Onnistunut mies

Vierailija
32/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tarvisin apua näin naisenkin... Tinderissä tulee vastaan lähinnä jotain seksinvonkujia, ei yhtään mukavia miehiä. 

Vierailija
33/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjoutunut auttamaan erästä tuttua miestä kuvien kanssa, mutta apu ei kelpaa. Hänellä on profiilin paras kuva auringossa otettu, jossa siristää silmiä otsa kurtussa. Olis oikeesti ihan hyvännäköinen paremmilla kuvilla

Vierailija
34/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin tänään lohikäärmeen selässä töihin. Asia on tietenkin totta, koska minä kirjoitin niin. Eihän kukaan valehtelisi internetissä. 

Vierailija
35/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tarvisin apua näin naisenkin... Tinderissä tulee vastaan lähinnä jotain seksinvonkujia, ei yhtään mukavia miehiä. 

Jätä tissivakokuvat pois

Vierailija
36/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
37/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä swaippaa vasemmalle kivoja miehiä.

Vierailija
38/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetkö myös treffeille mukaan? Vai onko teillä korvanapeilla yhteys? Voi tulla pettymyksiä kun mies ei luonnostaan osaakaan naisia miellyttävää käytöstä. 

Vierailija
39/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö myös treffeille mukaan? Vai onko teillä korvanapeilla yhteys? Voi tulla pettymyksiä kun mies ei luonnostaan osaakaan naisia miellyttävää käytöstä. 

Osaa kyllä, on oikein kivaa seuraa livenä. 

Vierailija
40/43 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa kyllä, on oikein kivaa seuraa livenä. 

Toivottavasti on silti rehellinen, että profiili on osittain tehty tekoälyllä, eikä omalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme