Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittakaa miehet pituutenne ja koulutuksenne deittiprofiilissanne!

Vierailija
07.04.2026 |

Miksi ihmeessä näitä naisille tärkeitä asioita ei monikaan mies ilmoita? Häpeättekö itseänne? Naiset kyllä ilmoittavat tärkeimmän asian miehille: ulkonäkönsä. Turhaa ajan haaskausta ja kiusallisia tilanteita jos päätyy vaikka treffeille asti sellaisen kanssa joka ei ole kertonut koulutusta ja pituutta. Itse ainakin etsin elämänkumppania jonka kanssa perustaa perhe, ja on erittäin tärkeää löytää vastuullinen, hyvätuloinen ja kouluttautunut mies joka miellyttää myös silmää. Huom, tämä ei ole lyhyempien tai matalammin kouluttautuneiden pilkkausketju - kaikille varmasti löytyy ottajia. Itse vain olen pitkä ja kouluttautunut nainen niin etsin kaltaistani. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja kouluttautunut nainen ei ole sama kuin pitkä ja kouluttautunut mies.

Pitkä nainen = ei ole haluttua miesten keskuudessa että nainen on pitkä

Kouluttautunut nainen = ei lisää naisen kiinnostavuutta, voi jopa vähentää

Jos olet kaunis, isotissinen ja lapseton, sitten vastaat pitkää ja kouluttautunutta miestä (ja hyvätuloista)

Vierailija
22/23 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakennusmestari ja pituus 167 cm. Naimisissa vuodesta 2009. Kun tapasin vaimoni niin minulla oli joku 80 euroa rahaa eikä töitä. Kaikki ei ole raha ahneita akkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastuullisuus ei kyllä ilmene mitenkään pituudesta tai koulutuksesta. Ullanlinnan murhaajakin oli lääkäri.

Se että yksi lääkäri joskus paljastuu hulluksi ei romahduta tilastoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme