Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teneriffa! Suosittele kohdetta&hotellia perheelle!

Vierailija
08.05.2007 |

Teneriffalle ollaan perheen kanssa menossa, mutta kohde hotelleineen on vielä auki. Suosittele kohdetta ja hotellia, joista itse perheen kanssa piditte. Meillä lapset vielä pieniä, joten sen mukaan mennään....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanaben puolelle, Sunwing Resort Fanabe-hotelliin. Vielä ei siis omakohtaista kokemusta ole, mutta tuosta alueesta ja hotellista olen löytänyt vain positiivisia kommentteja lapsiperheen kannalta.

Americasta suosittelisin siksi, että on lämpimämpää ja paremmat rannat kuin saaren pohjoispuolella.

Vierailija
2/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa Playa de las Americasissa. Ihan kiva paikka.

Hotellit ovat olleet muutama kilometri keskuksesta, golf-kentän ympärillä. Arvostan rauhallisia öitä, joten en niin perusta ihan keskustahotelleista.

Itse olemme tykänneet, mutta olemme myös kävelleet reissuillamme paljon, joten rattaa ovat olleet ehdottomat.

Meri on mielestäni sen verran kylmä, että kannattaa yrittää varattaa sellainen hotelli, jossa on lämmitettyjä altaita.

Ruoat on hyviä, ja meidän hotellin läheltä löytyi viimeksi kohtuullisen iso market, josta löytyi kaikki tarpeellinen. Viime reissulla oli puolihoito, ja lapsetkin söivät ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulle ei valitettavasti riitä " ihan kiva paikka" ...

Ihan kiva johtui siitä, että siellä ei ole yli 30 astetta lämmintä, ja sille ei valitettavasti voi mitään, jos jää noin lähelle Suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän