Nordea häiriö älkää käyttäkö
Kävin juuri kaupassa niin reilut 51€ ostokset teki mulle yhteensä 153€. Eli oli veloitettu 3x sama summa ja kyllä se vietiin ihan tililtä asti.
Kävin kaupassa tästä sanomassa PRISMA niin kauppias pyöritteli päätään että ei me voida mitään tehdä ole yhteydessä pankkiin.
Kyllä ne ennen on saaneet tupla veloitukset korjattua. Nyt meni 3x sama summa.
Vituttaa koko PANKKI maksan vajaat 20e kk palvelu maksuja ja tämä on heidän parasta antia
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan nordean korttia käyttää jo kaupassa ettei tule kahteen kertaan katevarauksia.
Mietin samaa. Tililtä on menossa pieniä laskuja ensi viikolla. En halua riskeerata, että raha ei riitä laskuihin. Toisaalta jääkaappi kaipaa lisää sisältöä.
Tuntuu huolestuttavalta käyttää Mastercardia kun ei uskalla käyttää omaa pankkikorttia omalta käyttötililtä, mikä ei yksinkertaisesti toimi.
Miksi sä käytät luottoa eli velkaa . Pelkkä velkaantuminen tuhoaa elämäsi .
Luottokortilla on toivoa saada jotain takaisin väärinmaksuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordealla on edelleen ke-iltana isoja ongelmia. Valehtelevat julkisuuteen, että kaikki on kunnossa. Ei pidä paikkaansa.
Ei kannata tehdä mitään ostoksia Nordean tililtä tai kortilla.
Itseltäni hävisi satoja euroja tililtä tiistaina kun tein tilisiirron. Nordea vei rahat eikä ole palauttanut niitä takaisin. Olen ollut yhteydessä pankkiin chatin kautta ja jonottanut puhelinpalveluun yli tunnin. Lähetin myös viestin. Kaikki turhaan, mitään apua ei saa mistään eikä kukaan osaa sanoa mitään.Tiedottaminen on aivan onnetonta. Sitä ei käytännössä ole.
Pankki menee tämän jälkeen vaihtoon. En uskalla enää säilyttää rahojani Nordeassa.
100% paskapuhetta ja trolli.
Eikä ole trolli, Nordealla JATKUVASTI häiriöitä
Ihmettelen että ihmiset vielä käytävät sitä .
Itse en ole kussutkaan sinnepäin 15 vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele Nordean palvelujen käyttämistä tällä hetkellä. Edelleenkään eivät palauta kadottamiaan rahoja eikä kukaan pysty auttamaan.
Viestivät, että kaikki olisi korjattu. Ei todellakaan ole. Puhuvat vastoin totuutta.
Nordean viestintään ei pidä luottaa. Kannattaa seurata downdetector sivustolta, milloin ongelmat ovat oikeasti ohi. Tällä hetkellä Nordeaa koskevan graafin palkit ovat edelleen korkeita, koska ihmiset ilmoittavat sinne ongelmistaan Nordean kanssa. Myös puhelinpalvelusta näkee, että ruuhkaa on…
Karmea pankki. Vaihtoon menee heti kun saan rahani takaisin.Et sinä mitään vaihda ja vaikka vaihtaisit niin joka pankilla on toisinaan häiriöitä ja ongelmia. Olen ollut Nordean asiakas KOP ajoilta asti eikä koskaan ole ollut mitään todellista ongelmaa, ohimeneviä häiriöitä joskus. Ei minun elämäni seisahdu ja muutu loputtomaksi itkemiseksi jos parina päivänä on jotain pientä häikkää. Nytkin verkkopankki ja mobiilipankki on toimineet itsellä moitteetta. Maksut lähtevät tililtä, e-laskut toimii, maksut menee läpi kaupassa, en ymmärrä tätä märinää ja ulinaa. En päästä saldoja niin pieniksi että joku yksittäinen tuplaveloitus veisi saldot miinuksille enkä jätä maksuja viime tippaan. Kotona on käteistä varalla riittävästi jos paska menee tuulettimeen.
Nämä tässä ketjussa ulisevat ovat itse oman epäonnensa seppiä.
Valehtelet.
Jatkuvasti Nordeaisilla ongelmia
Hei mulla näkyi äsken taas tilitiedot klo 19! Päivällä vielä ei näkynyt. Kannattaa kokeilla nyt, kyse siis verkkopankista. Edelleen siellä pyörii se varoitus kyllä ettei näy välttis tilitiedot. Mitään temppuja en tehnyt.
Ei näy tilitietoja eikä näy siirrossa olleita rahoja.
onko tämä katastrofi jakunut koko viikon?
Vierailija kirjoitti:
Ei näy tilitietoja eikä näy siirrossa olleita rahoja.
Mitä kertoivat Nordean asiakaspalvelussa tilanteestasi Sinulle? Pääsitkö läpi linjoilta asiakaspalvelijalle? Chattibotista ei ole mitään hyötyä, ehdottaa vain soittamista asiakaspalveluun.
Mulla verkko -ja mobiilipankki palautui eilen normaaleiksi molemmat. On kyllä kurja homma jos osalla ei vieläkään toimi kunnolla, ei pitäis ainakaan näin pitkäkestoista ongelmaa olla ja Nordea tiedottaa tästä tosi huonosti. Tiedän uutisotsikoiden myötä että Nordealla on usein jotakin häikkää/ongelmaa, tää oli vasta ensimmäinen kerta kun osui omalle kohdalle, mutta siltikin saa miettimään pankin vaihtoa…
Vierailija kirjoitti:
Mulla verkko -ja mobiilipankki palautui eilen normaaleiksi molemmat. On kyllä kurja homma jos osalla ei vieläkään toimi kunnolla, ei pitäis ainakaan näin pitkäkestoista ongelmaa olla ja Nordea tiedottaa tästä tosi huonosti. Tiedän uutisotsikoiden myötä että Nordealla on usein jotakin häikkää/ongelmaa, tää oli vasta ensimmäinen kerta kun osui omalle kohdalle, mutta siltikin saa miettimään pankin vaihtoa…
Minulla ei näy vieläkään. Minulla ei ole yhtään käyttörahaa, koska en ole pitänyt käteistä mukana. Nyt ei uskalla korttiakaan käyttää jos tulee tuplaveloituksia ettei mene tili miinukselle. Minun täytyi käydä leipäjonossa tämän takia. Kyllä hävetti, en ole koskaan aiemmin käynyt, toivottavasti kukaan ei kärsinyt tästä ja kaikille riitti ruokaa. Käsittämättömän huonoa tiedotusta Nordealta, miksihän?
Miten uskaltaa/ voi edes asiakas maksaa pakolliset laskut, saati tehdä tilisiirtoja omalta tililtä kun käyttötilillä ei edes näy tilitietoja/ yhtään mitään?Tyhjä sivu ! Painajainen !
Perjantai huomenna ja viikonloppu.
Chattipotti ei osaa vastata mitään muuta kuin tarjota valmiiksi ohjelmoituja lausekkeita tyyliin mitä kysymyksesi koskee.
Palvelumaksu varmasti viedään täsmällisesti kuukausittain ajallaan.