Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei saa noilla hinnoilla oikeastaan mitään

Vierailija
28.09.2008 |

kirpparilta! Mä olen ollut järkyttynyt viime aikoina kirppishinnoista joita täällä (pikku kaupunki) myyjät pyytävät. Ja yhä enemmän on likaisia vaatteita myynnissä! Järkyttävää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi