Lue keskustelun säännöt.
Täällä ei saa noilla hinnoilla oikeastaan mitään
28.09.2008 |
kirpparilta! Mä olen ollut järkyttynyt viime aikoina kirppishinnoista joita täällä (pikku kaupunki) myyjät pyytävät. Ja yhä enemmän on likaisia vaatteita myynnissä! Järkyttävää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla