Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla H&M äppi? Onko sinulla iPhone? Nyt iPhonessa on lupaa kysymättä

Vierailija
06.04.2026 |

H&M:llä on KYSYMÄTTÄ LUPAA oma valikko puhelimen kuvat-äpissä, kohdassa, jossa kuvan jakamisvaihtoehdoissa on mukana osio "Find products on H&M!"

Deletoin tuon H&M äpin, jo on paksua paskaa heiltä! 

Eli mene kuviin, valitse jokin kuva, etene kuin jakaisit sen jollekin ja alinna puhelimen valikossa on tuo kohta sitten! 

Tyo voisi olla ihan ok, jos he olisivat vaatineet, että puhelin ilmoittaa, että "meillä on tällainenkin, haluatko ottaa sen käyttöön?!"

Mutta ei näin, että yksi monikansallinen paskafirma yks kaks luumuilee MUN puhelimeen. 

Lopetin jäsenyyden H&M:llä tähän, en ole ikinä saanut sieltä senttiäkään mitään bonusta. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan kokeilla. Menin kuviin, valitsin kuvan ja scrollasin, mutta ei minulle tullut mitään tuollaista H&M -tietoa.

Sulla ei varmaan ole sitä H&M äppiä, niin.

Ap

Vierailija
22/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistakaa siltä äpiltä kaikki tarpeettomat luvat mihin se on asentaessa automaattisesti saanut oikeudet.

Galleriassa kun oot mukamas jakamassa kuvaa on alimpana muokkaa toimintoja - sieltä saa sen h&m jutun pois päältä 

Kiitos, kävin täppäsemässä sen pois päältä tuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Android, ja poistin HM äppin, kun se aina tilttasi mun puhelimessa kaupassa. Nyt riittää, kun sanon puh.numeron kassalla. En saa sieltä enää kuittiakaan, nekin hävisi jotenkin automaattisesti vain sähköpostiin. Ei näin, HM! Kuittia pitää tarjota fyysisesti aina Suomessa lain mukaan, ja vain asiakas voi antaa luvan sen lopettamiseen.

Juu, tämäkin on risonut jo ihan tusti H&M:llä. No, eipähän tarvitse tapella enää tuostakaan, koska en ole enää jäsen. 

Ap

Vierailija
24/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin mahtavaa, kun puhelimet on täynnä appeja, joiden toimintaa ei voi oikeastaan mitenkään valvoa ja nyt samaa paskatunkiota pitää alkaa käyttämään viranomaisten kanssa viestimiseen.

Jos apit ottaa pois, niin puhelimenkin voi heittää roskikseen, koska sillä ei tee enää mitään.

Vierailija
25/25 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että mitenköhän iPhonen kuvat-valikossa (tai äpissä) on yhtään mitään fakin henkkamaukkaa? niin kuin tää ois joku vtun niiden promopuhelin.

Mutta niin siellä vain on. Tai oli, kunnes äsken poistin sen. 

Ap

Ööööh? Siis sun henkilökohtaisiin kuviin on ilmestynyt sekaan jotain H&M mallien mainoskuvia vai? Otat selfietä kissan kanssa, tai kuvaa mumman pelargoonioista, niin siellä on seassa henkkamaukan rytkyä kuvissa?

Ootko joku android-käyttäjä, vai mitä kohtaa tästä nyt et tajunnut?

Ap

Itse olen android-käyttäjä, eikä moisia ongelmia ole ollut. Oma vikasi, että ostat ylihintaista paskaa.

-eri