Miten pääsette huonekaluista eroon, esimerkiksi kuolinpesä tai muutto ulkomaille?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuormalava pihalle, huonekalut kyytiin ja kaatopaikalle
Eikö pakun vuokraaminen tule kuitenkin halvemmaksi?
Vietitkö kauankin aikaa ilman happea äitisi synnytyskanavassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta se pitää itse tyhjentää siellä kaatopaikalla
Kierrätyskeskus noutaa. Mutta pidättää itselleen oikeuden hylätä jos kamat ovat ihan romuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt hetki ihan hiljaa mikä ero on prosessissa, kuormalava pihalla vs. pakettiauto. Mieti oikein tarkkaan.
Kuolinpesiä ostavalle liikkeelle olen myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietitkö kauankin aikaa ilman happea äitisi synnytyskanavassa?
Sinä ilmeisesti vietit, kun jäi tuo v*ttuilu päälle.
Jos itse tyhjentäisin asuntoa, vuokraisin pakun ja veisin tavarat itse kaatikselle tai antaisin sen jonkun muun tehtäväksi.
Mutta ilmeisesti sinulla ei olekaan ajokorttia tai se on kuivumassa, sori siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt hetki ihan hiljaa mikä ero on prosessissa, kuormalava pihalla vs. pakettiauto. Mieti oikein tarkkaan.
https://www.logistiikanmaailma.fi/varastointi/varastotyypit-ja-tekniikk…
Niin, sinä otat kuormalavan pihalle ja lastaat tuolle ne mummon sohvat ja lipastot. Miten tuo sitten kulkee eteenpäin?
Minä olisin tuolla aikaa jo nostanut ne huonekalut "Paku kympillä" autoon ja huruuttelisin kohti jäteasemaa.
Sinä sillä aikaa sidot niitä plyysikalusteita kuormalavalle ja mitä sitten? Olen utelias tietämään, miten tuo KUORMALAVA sitten kulkee eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä otat kuormalavan pihalle ja lastaat tuolle ne mummon sohvat ja lipastot. Miten tuo sitten kulkee eteenpäin?
Minä olisin tuolla aikaa jo nostanut ne huonekalut "Paku kympillä" autoon ja huruuttelisin kohti jäteasemaa.
Sinä sillä aikaa sidot niitä plyysikalusteita kuormalavalle ja mitä sitten? Olen utelias tietämään, miten tuo KUORMALAVA sitten kulkee eteenpäin?
Kyllä sinullakin viikko menee kun sillä pienellä pakulla kuskaat huonekaluja tuoli kerrallaan kaatopaikalle
4 vuoden sisällä olen kierrättänyt 4 eri kollegan kautta isoja määriä.
Kaikissa on ollut todella iso työ ja rahaa on tullut yllättävän vähän.
vinkki kaikille nyt ja ikuisesti, kannattaa pitää omat nurkat kunnossa.
Toriin, Facen roskalavaryhmään, Kierrätyskeskukseen ja Sorttiin. Tuossa järjestyksessä meni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinullakin viikko menee kun sillä pienellä pakulla kuskaat huonekaluja tuoli kerrallaan kaatopaikalle
Kyllä tilavaan pakuun sopii aika paljon huonekaluja, aivan kirjoittelen tässä kokemuksesta.
Tietysti pitää olla kantamiseen kaveri tai pari, pakujahan vuokrataan myös niin, että yksi henkilö tulee mukaan.
Voihan koko palvelun myös ostaa, joku hakee ja vie ne jäteasemalle.
Myin myytävän arvoisen nettikirppiksillä. Kaksi laatikkoa muistoja ja säästettävää omaisuutta nakkasin broidin vintille.
Kaikki muut lahjoitin eteenpäin ja lykkäsin esim. facen roskalavoille. Kaikki haettiin. Roskiin päätyi tasan yksi pikkulipasto ja sekin vaan koska lipesi näpeistä kesken autoon kannon ja hajosi.
Maalla kuolinpesän tyhjennystä. Sisareni perhe otti jotain huonekaluja, SPR ja seurakunta useampia. En olisi tiennyt tästä vaihtoehdosta ellei meillä olisi ollut hyvä kontakti paikallisiin toimijoihin.
Kierrätyskeskus hakee ilmaiseksi ehjiä huonekaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman pitkää prosessointia päädyin siihen, että arvon kirjoittaja sekoitti kuormalavan ja vaihtolavan!
Mutta tuo vaihtolava on aika kallis ratkaisu.