Kaveri laihduttaa ja sen aamupala oli tällainen:
Ruisleipäviipale kevytjuustolla ja levitteellä, kananmuna, lasi tuoremehua ja kahvi kevytmaidolla ja makeutustabletilla
🤣🤣🤣
Kommentit (36)
Heti aamusta ei pidä ruveta sinne turpaansa mitään mättämään kun ei ole vielä mitään tehnytkään ja se kofeiinin ryystäminen jätetään yli yhdeksänkymppisille.
Levite, mehu ja makeutusaine pois, ja niiden tilalle oikea hedelmä ja maustamaton rahka. Melkoinen amatööri. Ei ihme, että on läski.
Vierailija kirjoitti:
Levite, mehu ja makeutusaine pois, ja niiden tilalle oikea hedelmä ja maustamaton rahka. Melkoinen amatööri. Ei ihme, että on läski.
Normaalipainoiset syövät normaalisti ja tuo on normaalia syömistä. Laihtuminen riippuu päivän muista syömisistä.
Olen jo pitkän aikaa syönyt keitetyn kananmunan aamupalalla ripauksella suolaa, enkä ole vieläkään kyllästynyt, toki syön yleensä muutakin tai juon tuoremehun ja kahvin.
Joo, mun äiti vetää kaksin käsin makeita proteiinivanukkaita ja -rahkoja, "koska proteiini". Kuulemma ravitsemusterapeutti oli sanonut, että vain riittävän proteiinin saamisella on väliä. Rohkenen epäillä, että on vetänyt ihan näin mutkat suoriksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa idiooteilla taas hyviä neuvoja, joo eihän sitä aamulla kannata syödä kunnolla.
No mitäpä luulet. Jo syö vaikka ei ole nälkä, niin tuleekohan siitä liikaa energiaa kehoon?
Jos en syö säännöllisesti, nälkä katoaa kokonaan.
Eikä sekään hyvä ole.
Toki aamupala vaihtelee. Joskus kevyempää, joskus enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun äiti vetää kaksin käsin makeita proteiinivanukkaita ja -rahkoja, "koska proteiini". Kuulemma ravitsemusterapeutti oli sanonut, että vain riittävän proteiinin saamisella on väliä. Rohkenen epäillä, että on vetänyt ihan näin mutkat suoriksi....
Maitorahka, sellaisenaan, 10 grammaa proteiinia noin sataa grammaa kohden.
Vierailija kirjoitti:
arla rahka youkhurdens riittää hyvin 👴🏻👍🏻🥣
Vierailija kirjoitti:
Heti aamusta ei pidä ruveta sinne turpaansa mitään mättämään kun ei ole vielä mitään tehnytkään ja se kofeiinin ryystäminen jätetään yli yhdeksänkymppisille.
Sori. Fyysinen työ. Kyllä tarvitsen energiaa heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa syö
Liian vähän. Proteiinia ei ole tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa idiooteilla taas hyviä neuvoja, joo eihän sitä aamulla kannata syödä kunnolla.
No mitäpä luulet. Jo syö vaikka ei ole nälkä, niin tuleekohan siitä liikaa energiaa kehoon?
En tiedä muista, mutta mulla ainakin menee syömiset ihan päin helevettiä, jos odotan nälkäiseksi asti. Sitten on loppumaton nälkä ja syön kaikki kaapit tyhjiksi. Ennemmin syön tasaisesti niin ettei koskaan ole nälkä niin syöminen pysyy fiksuna. Jos käy niin, että on nälkä niin silloin on mennyt syömiset väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta mulla ainakin menee syömiset ihan päin helevettiä, jos odotan nälkäiseksi asti. Sitten on loppumaton nälkä ja syön kaikki kaapit tyhjiksi. Ennemmin syön tasaisesti niin ettei koskaan ole nälkä niin syöminen pysyy fiksuna. Jos käy niin, että on nälkä niin silloin on mennyt syömiset väärin.
Syöt pitkin päivää niin kuin varmuuden vuoksi. Järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Fyysinen työ. Kyllä tarvitsen energiaa heti aamusta.
Mun miehellä on fyysinen työ. Hän juo aamuisin vain kupin kahvia, kun ei ole nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että se ihminen on läski? Voi normaalipainoinenkin haluta laihduttaa.
Mitä vikaa tuossa on? Vai onko ap niitä joiden mielestä ruisleipä on yhtä kuin kourallinen sokeria?