Aion äänestää seuraavissa(kin) vaaleissa Perussuomalaisia. Mitä mietteitä se sinussa herättää?
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että Perussuomalaiset ovat tavoittaneet sen kansanryhmän, joka monissa maissa jää äänestyspäivänä kotiin. Demokratian toteutumisen kannalta on ehdottomasti parempi osallistua kuin jättää äänestämättä. Olen tätä mieltä, vaikka Perussuomalaiset ei ole se puolue, jota itse äänestän.
Mitä puoluetta äänestät?
voisin ottaa lopputilin töistä ja alkaa jankuttaa siitä täällä heti aamusta.
Ei toi jankuttaja kykene kertomaan mutta luulen et se on vassu sika tai sdp . kun persuja ja kokoomusta täällä haukkuu.
Perskokkareita haukkuu kuka vaan, jota haittaa paskakokkareet perseessä, ja 10 000 konkurssia.
No ei tollasta lapsellista paskaa jankuta aamusta iltaan kukaan täysijärkinen sun kaltaisten hullujen hommaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestän seuraavaksi ihan tavallisia suomalaisia, eli PerSuja.
Tuo on aikamoinen loukkaus, että persut nimesivät itsensä perussuomalaisiksi, kun tyhmyys, rasseilu ja fasseilu ei ole suomalainen piirre.
Kun kerran on sivistysporvareita, niin täytyyhän sitä olla junttiluusereitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hienoa, että Perussuomalaiset ovat tavoittaneet sen kansanryhmän, joka monissa maissa jää äänestyspäivänä kotiin. Demokratian toteutumisen kannalta on ehdottomasti parempi osallistua kuin jättää äänestämättä. Olen tätä mieltä, vaikka Perussuomalaiset ei ole se puolue, jota itse äänestän.
Mitä puoluetta äänestät?
Ei toi jankuttaja kykene kertomaan mutta luulen et se on vassu sika tai sdp . kun persuja ja kokoomusta täällä haukkuu.
Perskokkareita haukkuu kuka vaan, jota haittaa paskakokkareet perseessä, ja 10 000 konkurssia.
No ei tollasta lapsellista paskaa jankuta aamusta iltaan kukaan täysijärkinen sun kaltaisten hullujen hommaa on.
Esitäpä todisteet päinvastaisesta.
2022,n. 50 000
2023,73 236
2024,63 255
Nostan hattua aloittajalle ja äånestän itsekin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta äänestät?
Esitäpä todisteet päinvastaisesta.
2022,n. 50 000
2023,73 236
2024,63 255
Jankuta hullu jankuta.
Kaikki muka persuille äänenne antavat, mahdatteko ymmärtää, millaiselle politiikalle olette äänenne antamassa. Ottakaapa ensiksi selvää, millaiset arvot tällä puolueella on. Nimi hämää. En ikinä maailmassa äänestäisi persuja.
Minulle on ihan se ja sama mitä te äänestätte. Minä en äänestä ketään.
Ap on persujen trollitehtaan palkkalistalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan se ja sama mitä te äänestätte. Minä en äänestä ketään.
AHA
Jotkut tekevät aina uudestaan ja uudestaan saman virheen, mutta odottavat eri lopputulosta.
Mutta minäpä äänestän keskustaa!
Muutakin samaa äänestäjiä samoilla linjoilla, palstalla helpompi myöntää persuäänestys kuin vaikka työpaikan kahvipöydässä muiden asenteiden ja ennakkoluulojen takia
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö taas Turtiaista vai meneekö Vornaselle ääni?
Rydmanille jälleen ja niinkauan kuin feministit häntä vainoavat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muka persuille äänenne antavat, mahdatteko ymmärtää, millaiselle politiikalle olette äänenne antamassa. Ottakaapa ensiksi selvää, millaiset arvot tällä puolueella on. Nimi hämää. En ikinä maailmassa äänestäisi persuja.
Sinunkaltaistesi arvoja vastustaakseen persuja juuri äänestetään kun ei niitä Teidän arvoja saa muutoinkaan kyseenalaistaa. Mennään näillä, maistelkaa demokratiaa arvoistanne huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, Rydmania äänestävät... hänen kaltaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt alaikäisten groomausta vastustaa vain feministit?
Hyvä syy kannattaa niitä.
Miksi en äänestä persuja:
- trollaavat joka päivä vauva- palstalla
- eivät hyväksy muualta Suomeen muuttaneita, halveksivat etenkin muslimeita
- puhuvat rotu- ja geeniteorioista keksittyine kantasuomalaisineen, joilla muka ainoina olisi oikeus elää Suomessa ihmisarvoista elämää. Puhuvat väestönvaihtoteorioista.
- suhtautuvat vihamielisesti riippumattomiin tiedotusvälineisiin, kuten Yleen
- halveksuvat kulttuuria, paitsi jotain keksittyjä viikinkitarinoita
- halveksuvat peruskoulua ja muutenkin julkisella puolella työtä tekeviä naisia
- eivät arvosta muutenkaan koulutusta, yliopistoa ja tiedettä
- suhtautuvat pilkallisesti luonnonsuojeluun
- yrittävät tuoda Suomeen jotakin Trumpin maga-teoriaa ja äärikristillisyyttä
- omivat leijonakorun ja yrittävät omia Suomen-lipunkin, kohta omivat luterilaisen kirkonkin
- suhtautuvat ymmärtämättömästi seksuaalisiin vähemmistöihin.
Olisihan näitä muitakin. Mutta tässä räikeimpiä arvomaailman eroja.
Jaa yhden sitten unohdin. Haluavat metsästää ihanat hanhilaumat ja sudet ja ilveskissat.
Persut hallituksessa, ja aina ma mut valtaa maan.
Ja mitä persut tekee? Ottaa ne puolisoksi.