Jos työkaverisi, jota pidät viehättävänä irtisanoisi itsensä ja laittaisi sinulle viestiä, että tahdon seksiä kanssasi. Mitä vastaisit?
Hän lähtisi työpaikalta mutta haluaisi seksisuhteen kanssasi. Mitä vastaisit?
Kommentit (23)
Kiitos, mutta ei kiitos. En halua pelkkää seksisuhdetta, joten ole hyvä, ja etsi lelusi jostain muualta. Hyvää jatkoa!
jos ehdottajapuoli akka- harva ukko sanoo ikkää, että kiitos ei. ruokatunnitkin n....vat sivusuhteita
Kiitos, mutta tyydyn avioliittooni.
Vastaisin, kohteliaasti kieltäytyen, että Päivikin julisti homosuhteet syynniksi.
Kuka tahansa nainen jota minä pidän seksikkäänä, eli he joiden suhteen olen tehnyt alustavan hyväksyntäpäätöksen, on tervetullut, kunhan hän on nöyrä ja tottelevainen makkarissa. Ei riipu hänen työ työ- tai taloustilanteestaan.
Tulepas pistäytyy entisellä työpaikalla. Varaan neukkarin koko viikoksi
Tämä siis täysin kuvitteellinen tilanne. Ei liity minuun aloittajaan. Kunhan mietin, että haluavatko ihmiset seksiä työkavereidensa kanssa.
Sanoisin että kiitos, kiinnostaisi kovasti ja olen hyvin otettu, mutta olen onnellisessa parisuhteessa jota ei ole päätetty avata, joudun siis sanomaan ei kiitos.
Ankeaa olisi jatkossa olla siinä työpaikassa jos se ainoa viehättävä nainen lähtisi pois ja jäljelle jää vain ne ddr:n kuulantyöntäjätantat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis täysin kuvitteellinen tilanne. Ei liity minuun aloittajaan. Kunhan mietin, että haluavatko ihmiset seksiä työkavereidensa kanssa.
No minä ainakin haluan.
Jos haluaisin seksiä hänen kanssaan, vastaisin kyllä kiitos. Jos en haluaisi seksiä hänen kanssaan, vastaisin ei kiitos.
Sanoisin Pentti tälle Mikolle, että beibe tuu hoonaamaan mun kakkatunnelia.
Kehoni on valmis. Eihän sitä nyt voisi jättää neitoa pulaan, jos hänellä tuollainen hätä olisi.
Vastaisin: Jätä mut rauhaan. En halua seksisuhdetta.