Elämää alkoholistin kanssa
Mies ryypännyt koko helv...tin pääsiäisen ja nyt odottaa, että kello tulee 9 " koska tarvitsee pari tasoittavaa" ei vit...u huoh. Onko muita joiden pääsiäinen mennyt samoissa merkeissä?
Kommentit (24)
Ei ole onneksi mennyt samoissa merkeissä, koskaan. Yhtenä iltana otettiin sukulaisten kanssa viinaksia ja skumppaa, mutta siitä tuli niin paha darra, varsinkin miehelleni, että eipä ole otettu yhtään sen jälkeen. Mies ei ottanut edes yhtä saunaolutta, kuten minä otin, vain yhden. Ei maistunut... silloin ei kannata jatkaa. Ollaan lenkkeilty ja pyöräilty ja syöty hyvin, mämmiäkin... no problem..
MInä en katselis tuollaista juoppolallia....
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mun mies keksi, että ulkomailta voi tilata kotiinkuljetuksella. Sitä se nyt sitten tekee kun kerran vauhtiin pääsi.
Oon ite ollut nyt pääsiäisen tyttären perheen luona ja palaan kotiin keskiviikkoiltana kun torstaina alkaa työt. Miehen puhelutkin on estossa siihen asti.
Miksi olet tällaisen kans? Olin 7 v naimisissa alkoholistin kans, erosin ja oli elämäni paras päätös. Onneksi ei saatu lapsia. Nykyinen mies absolutisti ja yhdessä 30 v.
Sinä valitsit minut, minut, minut, joo ja minut sinä sait... Puolison valinta on yksi niistä asioista, joihin voi itse vaikuttaa. Muita ei voi muuttaa.
Ei vaan alkoholistille ainut sopiva kumppani on toinen alkoholisti