Oletko koskaan pyörtynyt?
Kommentit (26)
Heti synnytyksen jälkeen, kun yritin mennä suihkuun
Armeijassa cooperin jälkeen lähti taju. Varuskuntalääkäri vaan sano että se on ihan normaalia.
Tavallaan. Näin unta missä näin unta, että pyörryin. Sen vuoksi uskalsin "kokeilla" pyörtymistä, koska tiesin näkeväni (valve)unta. Tämä kokemus on tosi, vaikka kuulostaa itsellenikin vähän oudolta.
Kerran meni jalat alta, mutta taju pysyi. Olin syönyt illalla sipsejä ja mulla korkeat verenpaineet.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Näin unta missä näin unta, että pyörryin. Sen vuoksi uskalsin "kokeilla" pyörtymistä, koska tiesin näkeväni (valve)unta. Tämä kokemus on tosi, vaikka kuulostaa itsellenikin vähän oudolta.
Kieltämättä kuulostaa.
Meillä on sukuvikana pyörtyily. Kahdesti olen pyörtynyt verikokeen jälkeen. Tosi nolo tilanne tulla tajuihin paareilla maateen. Hoitajat nostaneet jalat ylös, hame korvissa. Ensimmäinen ajatus oli, että onkohan varmasti ehjät sukkahousut tullut laitettua aamulla.
Joskus lapsena oli ehkä kohtuu lähellä, pelasin helteessä tennistä pienen hetken ja alko taju lähteä.
En varmaan ollu tankkaillut tarpeeks vettä.
Menin pukuhuoneeseen makaamaan ni olo parani kohtuu nopeasti
En, mikä on oikeastaan aika erikoista, koska olen kuitenkin läpi elämäni kärsinyt milloin mistäkin terveysongelmista, mm. huimauksesta yli 20 vuotta.
Lapsena usein, aikuisena harvoin. Lapsena hammaslääkärissä, rokotusjonossa, nuorena ollessani kovassa kuumeessa influenssassa.....
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sukuvikana pyörtyily. Kahdesti olen pyörtynyt verikokeen jälkeen. Tosi nolo tilanne tulla tajuihin paareilla maateen. Hoitajat nostaneet jalat ylös, hame korvissa. Ensimmäinen ajatus oli, että onkohan varmasti ehjät sukkahousut tullut laitettua aamulla.
Olen myös kerran pyörtynyt verikokeessa, mutta onneksi pysyin tuolissa. Pitäisikö sun pyytää päästä makuulle?
Varmaan 10 kertaa, 3:sti jäänyt auton alle, jne. . .
Mulle tuli kerran sormeen ihan pieni haava, koko sormenpää kipeytyi ja ajattelin, että se menee kuolioon ja pyörryin.😆
En, enkä oikein tiedä miltä sellainen tuntuu. Pari kertaa on ollut jotain kummallisia kohtauksia että olen noussut nopeasti sohvalta ylös ja mennyt kaapille etsimään jotain ylähyllyltä ja siinä vaiheessa on silmät jotenkin alkaneet vetämään ylöspäin näön sumentuessa ja tullut "jännä" olo hetkeksi, jos se jotain sellaista sitten lie.
Kerran oli lähellä hellepäivänä.