Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvitä riddle

Vierailija
05.04.2026 |

Näitä ollut useampi vastaava, mutta tässä yksi.

Whats app viestiketju näytti, että olisin lähettänyt ääniviestejä. Aika oli 21.09 mitta siis huomasin tuon tänääm päivällä. 
Ajattelin, että olin vahingossa lähettänyt tuon ääniviestinhenkilölle,

Kuuntelin  viestin. Siinä oli katkelma puheesta mitä olin käynyt tänäön aamupäivällä, joten ei ole mitenkään voitu äänittää ka lähettää eilen klo 21. 

Sootin vielä henkilölle, että oliko saanut viestin. Ei ollut. 
Ihmettelin virlä toisen henkilön kanssa ja hän sanoi että  ehkä viesti oli vielä tilassa, että sitä ei oltu lähetetty.

No en lähettele ääniviestejä  niin en huomioinut tuota, mutta miksi ylipäätään näkyi tuollainen viestiketjussa ja mistä tuo aika. 

En viitsinyt vängätä henkilön kanssa enää siitä, että

Viestissä oli varmasti aika 21.09 ja että mistä ihmeestä tuo kumpuaa sitten js kun kuuntelin viestin se oli äänitetty vahingossa puheistani tänään päivällä. Vastaus olisi ollut,  että muistan jotain väärin. No ei niin tärkeää todistella mitään tuosta, joten silsi poistinkin sen jo ennenkun kysyin  siitä vastaanottajalta, jolle halusin vain ilmoittaa, että vshinko äänitys. 

Jos vielä muista oikein niin ei mulla ollut edes puhelinta kädessä, kun tuo oli äänitetty.

Ratkaise arvoitus? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: Hae apua ensin ihan terkkarista. Sieltä he osoittavat ajan kallonkutistajalle.

Vierailija
2/2 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisi pitänyt ottaa screen shotti tuosta viestistä. Sitten mielenkiintoista olisi kuulla :Ota lääkkeet, ihmisten kommentti. 

Ja miten todistan, että klippi oli tämänpäiväisestä keskustelusta? 

No siihen on todistaja vtun imbesillit. 

Eikö moni tajua että kyllä mä osittain noihi tiedän vastsukset. Kyse on vaan siitä, että tietyt tyypit, jotka eivät ole uskoneet  sabotaaseihin ja hakkerointeihin joista joskus olen vihjaillut, olisi edes pikkuriikkisen hyvä saada näitäkin pohdittavaksi.

Nämä hyvin harmittomia sellaisia kun niistä muista ei oikein saa mitään todisteita. 
Jos olisin vaan jaksanut kopioida ja ottaa niitä screen shotteja olisi ollut paljon pohdittavaa joillain. 

Huvittavia on ne tilanteet, kun on ollut jotain pientä todistetta, että on jotain häikkää koko jutussa eikä ns. normi selitystä löydy, niin en edes yritä vängätä että katso nyt oikeasti on jotain häikkää ja hakkerointia sekä sabotointeja.

Yritän pitää pokkaa ja esittää yhtä ihmettelevää tyyliin:.No joo siis onhan tuossa jotain outoa, mutta niin ihmeellistä kuitenkaan. 
että hakkeroidaan jotain. 
Niin ei tarvitsekaan heti Hehheh. 

Joskus joudun jopa tahalleen torppaamasn toisen ihmettelyn tyyliin: Tiedän että siinä on jotain hakkerointia ja sabotaasia takana, mutta ei pahempaa varmaan. 
Ihmettelen vaan mukana tai jopa  menen mukaan:,..Joo sattui nyt olemaan noin. 
(Sovitaan niin) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan