Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden pahoinvointi, oksentelu ja pitäisi siivota. Voitteko tsempata mua? <3

Vierailija
05.04.2026 |

Kaksi päiväkoti- ikäistä lasta, jotka siivoavat kyllä jonkin verran jälkiään, mutta totta kai tuon ikäisten jäljiltä tulee paljon siivottavaa.

Taloudessa on kaksi kissaa, ja mies on lupautunut siivoamaan kissojen hiekkalaatikot, kun sitä ei raskaana oleville suositella.

En saa kunnolla syötyä, sillä ruuan haju saa mut oksentamaan. 

Täällä alkaa olla niin likaista, että jo likaisuus laukaisee pahoivointikohtauksen.

En saa kunnolla tuuletettua, sillä kissat karkaa saman tien kun avaan ikkunat, joten joudun vahtimaan ikkunaa erikseen jokaisessa huoneessa kun tuuletan.

Mies lähti lasten kanssa nyt ulkoilemaan ja ajattelin vähän siivoilla.

Ongelma on nyt se, että menin keittiöön hakemaan vettä ja mies oli jättänyt lounastiskit likaisena tiskialtaaseen. Oksensin siitä hajusta ja nyt tärisen sohvalla ihan hikisenä.

Mies ei myöskään hoida pissapaakkujen keräämistä kissojen laatikoista päivittäin, ja eilen jouduin tosi tiukasti pyytämään, että vaihtaisi hiekat, kun täällä haisi niin pahasti, että oksensin kolme kertaa peräkkäin vaan niiden hiekkalaatikoiden hajun takia.

Mistä mä aloittaisin? Mä en tässä nyt halua syyllistää miestä, koska hän ei oikeasti vaan huomaa likaisuutta. Yleensä meillä on ollut ok jako se, että minä hoidan siivoukset ja mies hoitaa sitten muita asioita, mutta nyt kun en ole pystynyt siivoamaan normaalisti, ei täällä kukaan muukaan sitä tee.

Tiedän, että pahoinvointiin helpottaisi se, jos vaan saisin siivottua. En vaan tiedä mistä aloittaisin, kun niin herkästi tulee pahoinvointikohtaus, joka laittaa tärisemään sohvan pohjalle.

Täällä pitäisi:

- tyhjentää ja pyyhkiä pöydät

- siivota vessat

- imuroida

- mopata

- täyttää tiskikone ja jynssätä lavuaari, keittiön kaakelit ja liesitaso

- viedä roskat

Jostain syystä haistan kaiken todella voimakkaasti.

Miten saisin kaiken nopeasti ja tehokkaasti tehtyä?

Saa myös jakaa vinkkejä pahoinvointiin. :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa helvettiin ja mies myös!

Vierailija
22/22 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli uusi pahoinvointikohtaus. Selkä ja niska ihan hiestä märkänä. Mies tuli just kotiin ja laittoi riskit koneeseen ja lupasi vähän siivoilla. Totesi et oon ihan kalpea.

Pitää varmaan tilata siivouspalvelu. Tää tuntuu ihan mahdottomalta.

Jonkun mies oli ihmetellyt että pitää pestä lapsivesisiä lakanoita. Ensimmäisellä kerralla mulla tuli lapsi vedet sänkyyn ja laitoin lakanat itse koneeseen. Toisella kerralla tuli lattialle ja mies siivosi ne kyllä ihan pyytämättä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla