Sisareni miehellä suhde sisareni tyttäreen…?
Otan riskin ja kirjoitan tällekin puolelle tämän, sillä en tiedä miten auttaa sisartani. Hän siis kertoi tämän minulle, että tyttären ystävät tästä vihjailleet ja miehellä liiankin tiheään työreissuja tänne tyttären kaupunkiin. Myös nähnyt vilaukselta heidän viestitelleet toisilleen. Sisarellani on alkoholin kanssa ongelmia, ja mies syytti sisartani hulluksi alkkikseksi, kun tämä kysyi asiasta suoraan. Mitä tekisitte? En haluaisi uskoa siskon tyttären olevan näin sairas päästään, mutta tästä miehestä voisin uskoa mitä vain, sillä tämä on mm. väkivaltainen sisartani kohtaan.
Kommentit (157)
Eli sun sisko on juoppo, ja mies käy töissä ? Sisko syyttää miestä väkivaltaiseksi, oletko varma ettei juoppo sisko ole se joka käy päälle ? Miksi mies ei saisi katsella muita kuin juoppoa siskoasi ?
Miksi se tytär huolisi äitinsä jämämiehen?
Kosto äidille? Mutta ällö hinta
Ei miehillä ole sellaista blokkia, etteikö voisi siittää naisystävän tytärtä tai vaikka omaa tytärtä. Tämä on pelkkää sosiaalista ehdollistamista ja mitä vähemmän estoja miehellä on sitä todennäköisemmin sekoilee kaikkea. Joka tapauksessa hän ei toimi aviomiehen roolissa siskollesi jos hän edes joutuu epäilemään tällaista joten mies roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sun sisko on juoppo, ja mies käy töissä ? Sisko syyttää miestä väkivaltaiseksi, oletko varma ettei juoppo sisko ole se joka käy päälle ? Miksi mies ei saisi katsella muita kuin juoppoa siskoasi ?
Jos mies haluaa jonkun muun niin sitten jättää juopon naisen, jota ei halua, rauhaan. Asia sillä selvä.
Epäileekö siskosi suhdetta vai onko todisteita?
Voi olla juoppohullun vainoharhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap katsonut liikaa Kauniita ja Rohkeita
Luuletko tosiaan ettei tällaista tosielämässä tapahdu? Kovin asiatonta mielestäni kommentoida tällaista. En itsekään haluaisi uskoa tähän, niin siksi kirjoittelin tänne.
ApMillä tavoin olet ollut huolissasi tyttärestä, joka on joutunut olemaan alkoholistiäitinsä "hoidettavana". Monesti nuo lapset ovat itse joutuneet aikuisen asemaan huolehtimaan siitä kännäävästä vanhemmastaan ja suku on sulkenut silmänsä.
Tämä tytär on pian jo 24!!!
ApJonkun alkoholisti narsistin hyväksikäytettävänä? Ja Sinä olet huolissasi toisesta alkouolistista?
Kuten sanoin, tytär on jo 24 ja mielestäni pitäisi olla jo sen verran järkeä päässä, ettei lähtisi hyväksikäyttäjän mukaan. Äitinsä taas mennyt ihan pois tolaltaan elämän suistuessa raiteiltaan, alkoholin käytön myötä, joten miksi en saisi olla huolissani?
No sepä se, jos olet rikkoutuneesta perheestä ja alkoholistin lapsi, niin sitä voi joutua helposti tuollaisen manipuloijan uhriksi. Narsisti saa uskomaan, että hän rakastaa sinua kaikista eniten ja luulemaan, että hän on sinun turvasatama, kun olet pitkään kokenut turvattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat käyvät kyllä töissä, mutta sisaren elämänhallinta alkoi pettää tämän nykyisen miehen myötä, ja hän alkoi juoda enemmän. Ei hän todellakaan varmasti täydellinen puoliso ole itsekään, mutta mies on känyt useasti sisareeni käsiksi, ja käyttänyt taloudellisestikin hyväksi tätä. Mies esiintyy hurmurina vieraiden kyläillessä, mutta esimerksi on jäänyt kiinni tästä käytöksestä, kun on retuuttanut siskoani itse humalassa muiden nähden. Puhuu myös todella manipuloivasti ja osaa rakkauspommittaa tyypillisen narsistin tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan ettei tällaista tosielämässä tapahdu? Kovin asiatonta mielestäni kommentoida tällaista. En itsekään haluaisi uskoa tähän, niin siksi kirjoittelin tänne.
ApMillä tavoin olet ollut huolissasi tyttärestä, joka on joutunut olemaan alkoholistiäitinsä "hoidettavana". Monesti nuo lapset ovat itse joutuneet aikuisen asemaan huolehtimaan siitä kännäävästä vanhemmastaan ja suku on sulkenut silmänsä.
ApJonkun alkoholisti narsistin hyväksikäytettävänä? Ja Sinä olet huolissasi toisesta alkouolistista?
Kuten sanoin, tytär on jo 24 ja mielestäni pitäisi olla jo sen verran järkeä päässä, ettei lähtisi hyväksikäyttäjän mukaan. Äitinsä taas mennyt ihan pois tolaltaan elämän suistuessa raiteiltaan, alkoholin käytön myötä, joten miksi en saisi olla huolissani?
Eikö aikuisen elämää kokeneen äidillä pitäisi olla sen verran järkeä päässä ettei tuo kotiinsa hyväksikäyttäjiä?
Oletko koskaan kokenut tai edes lukenut millaista elämää narsistin uhri joutuu elämään? Jos et, niin älä edes kommentoi.
Ap
Kyllä. Ja millaista elämää alkoholistin lapsena on joutunut elämään. Siksi olenkin lähinnä huolestunut siitä lapsesta. Missä tytön isä on?
Vierailija kirjoitti:
Tuo sun viimeinen kysymys on täysin idioottimainen. Mietis nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö aikuisen elämää kokeneen äidillä pitäisi olla sen verran järkeä päässä ettei tuo kotiinsa hyväksikäyttäjiä?
Oletko koskaan kokenut tai edes lukenut millaista elämää narsistin uhri joutuu elämään? Jos et, niin älä edes kommentoi.
ApKyllä. Ja millaista elämää alkoholistin lapsena on joutunut elämään. Siksi olenkin lähinnä huolestunut siitä lapsesta. Missä tytön isä on?
Juopottelu ap:n mukaan alkanut vasta, kun tytär ollu aikuinen. Opetelkaa lukemaan. Ap saattaa olla trolli, mutta ei teidän joidenkin lukutaidossa ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
No tätä myös itse epäilen, että onko nämä vain harhoja, vai voisiko tässä olla perää. Mutta tosiaan, jos kerta sisaren tytön kaveritkin tästä asiasta ovat vihjailleet ja mies jäänyt kiinni viestittelystä, niin en oikein tiedä mitä ajatella tästä. Pitäisi nähdä ne viestit, mutta enhän minä kenenkään puhelinta ala pyytää. En myöskään uskalla sisaren tyttäreltä tätä itse kysyä, sillä en haluaisi välien menevän, kun ei minulla ole todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTodenperäisyyttä vähentää se että selvität asiaa jossain anonyymipalstalla jossa ihmiset järjestään keksii "tositarinoita" omasta päästä.
Sulle ei pieneen mieleen sitten tule, että joku voi kertoa ihan todellisista asioista. Itse kerroin täällä vaikeasta asiasta koska halusin anonyymisti purkaa asiaa. Sain haukkuja ja syyttelyä trolliksi vaikka vain kerroin miten asia on.
Tämä on huono provo mutta vastaan silti.
Eikö siskosi voi kysyä tyttäreltään? Jos muka ystävätkin vihjailee, niin ei tytär liikoja salaile suhdettaan "isäpuoleensa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKyllä. Ja millaista elämää alkoholistin lapsena on joutunut elämään. Siksi olenkin lähinnä huolestunut siitä lapsesta. Missä tytön isä on?
Missä kohtaa puhuin lapsesta??!! Voi hyvänen aika, opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan, kuten joku jo sanoi. Tytär on ollut jo aikuinen, kun uusi mies on tullut kuvioihin. Tytär myös asunut jo toisessa kaupungissa ja opiskellut siellä. Tähän kaupunkiin sisaren miehellä ollut jatkuvia työreissuja omien sanojensa mukaan. Sisaren alkoholiongelmat alkoivat tämän uuden miehen tullessa kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on sairas manipuloija, sisko alkoholisti ilman elämän hallintaa, siskontyttö huonon lapsuuden särkemä. No mitäpä jos lakkaat ensinnä sen siskontytön haukkumisen sairaaksi, vaikuttaa olevan tässä kaikessa se helpoin uhri narsistille.
Siis mistä keksit, että tyttärellä ollut huono lapsuus? Tämähän tuli ihan sinun suustasi. Kuten jo kerroin, että tytär oli jo 19 uuden miehen tullessa kuvioihin ja hän asunut opiskeluiden vuoksi jo tuolloin ihan eri kaupungissa.
No ero perheen lapsi ja alkoholisti äiti, kertoo jo aika paljon. Molemmat edellä mainituista aiheuttaa lapselle turvattomuutta, ahdistusta, pelkoa, varuillaan olon tarvetta, syyllisyyden tunteita, luottamuspulaa, heikentynyttä itsetuntoa jne. 19 on aikuinen, mutta ei todellakaan välttämättä henkisesti kypsä. Mistähän asti mies on häntä groomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä myös itse epäilen, että onko nämä vain harhoja, vai voisiko tässä olla perää. Mutta tosiaan, jos kerta sisaren tytön kaveritkin tästä asiasta ovat vihjailleet ja mies jäänyt kiinni viestittelystä, niin en oikein tiedä mitä ajatella tästä. Pitäisi nähdä ne viestit, mutta enhän minä kenenkään puhelinta ala pyytää. En myöskään uskalla sisaren tyttäreltä tätä itse kysyä, sillä en haluaisi välien menevän, kun ei minulla ole todisteita.
Mitä tekisit, jos tytär myöntäisi suhteen?
Miten voisit auttaa siskoasi?
Miksi ylipäätään puutut näin innokkaasti siskosi elämään?
Et voi tehdä mitään, vaikka juttu olisi totta. Siskosi on tehtävä omat ratkaisunsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tytär huolisi äitinsä jämämiehen?
Kosto äidille? Mutta ällö hinta
No sanopa se. Mistä minä tiedän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit, jos tytär myöntäisi suhteen?
Miten voisit auttaa siskoasi?
Miksi ylipäätään puutut näin innokkaasti siskosi elämään?
Et voi tehdä mitään, vaikka juttu olisi totta. Siskosi on tehtävä omat ratkaisunsa.
En yleensä puutukaan. Mutta hän soitti minulle eilen hysteerisesti itkien ja kertoi tämän minulle. En tosiaankaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Minun käy sääliksi sisartani oli asia totta tai ei. Hän tarvitsee kipeästi apua, oli asian laita mikä hyvänsä.
Ap