Yllätin miehen tutkimasta lankapuhelintani ja sen numerolevyä
Olen todella loukkaantunut, että hän ei luota sanaani siitä kenen kanssa juttelen puhelimessa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Et yllättynyt. Ei ole miestä eikä lankapuhelintakaan. On vain sekava pää joka tuottaa sekavia juttuja.
Itkettää kun puhelimen veivikin irtosi. Voiko sillä enää soittaa?
Kehitysvammainen nakkasi vitsin, naurattaa niin perkeleesti kaikkia kehitysvammaisia.
Uusi lankapuhelin ja mies vaihtoon!
Nykymilleniaalille voi tosiaan olla tää vanhanaikainen pyöritettävä numerolevy aika eksoottinen kokemus?
tyhmä, muka murjaiset jotain hauskaa, no et.
mutta jos elät tuota aikautta, niin toki levyyn jää kulumat -mihin numeroon eniten soitettu. paljonko muuten onkaan enää lankaliittymiä- pitääkin kysyä... harvoin enää yksityisperheissä...
Vierailija kirjoitti:
Nykymilleniaalille voi tosiaan olla tää vanhanaikainen pyöritettävä numerolevy aika eksoottinen kokemus?
Kyllä me millenniaalit muistamme pyöritettävät numerolevyt. Zoomerit ja sitä nuoremmat eivät muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me millenniaalit muistamme pyöritettävät numerolevyt. Zoomerit ja sitä nuoremmat eivät muista.
Osa meistä vanhimmista zoomereistakin muistaa.
Hmm. Kumma homma.
Juttelin mustasukkaisuusaiheesta
ystäväni kanssa puhelimessa.
Nyt tämä? Kuunteliko naapurini korva seinässä > rientäen sitten oitis tekemään
(matalan sivistystasonsa omaisesti?)
mauttoman kiusaamisaloituksen?
Uskomatonta wt menoa. -x-
Kyllä minä tiedän kuka sinä olet. E
Vierailija kirjoitti:
👩🦳
Oma peilikuvasi, niinkö? x
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Kumma homma.
Juttelin mustasukkaisuusaiheesta
ystäväni kanssa puhelimessa.
Nyt tämä? Kuunteliko naapurini korva seinässä > rientäen sitten oitis tekemään
(matalan sivistystasonsa omaisesti?)
mauttoman kiusaamisaloituksen?
Uskomatonta wt menoa. -x-
En kuunnellut. Yritin kiinnittää irronnutta veiviä puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Et yllättynyt. Ei ole miestä eikä lankapuhelintakaan. On vain sekava pää joka tuottaa sekavia juttuja.
Uskomatonta katkeruutta. Sivu
Mun mies on selkeästi väkertänyt seinäpuhelintani. Sillä ei saa enää yhteyttä puhelinkeskukseen. En pysty pyytämään öpereidöriä yhdistämään iskälle.
Nuo savolaiset. Ei niitä ymmärrä ennenku itte kokee. Just tota se on.
Vierailija kirjoitti:
tyhmä, muka murjaiset jotain hauskaa, no et.
mutta jos elät tuota aikautta, niin toki levyyn jää kulumat -mihin numeroon eniten soitettu. paljonko muuten onkaan enää lankaliittymiä- pitääkin kysyä... harvoin enää yksityisperheissä...
Meidän yksityiskartanon alueella on vielä monta lankapuhelinta. Yksi on salissa, toinen on palveluskunnan huoneessa, kolmas on ruokasalissa.
Itä-Suomi erilleen Suomesta. Niinpä.
En saa mitään yhteyttä kampipuhelimella puhelunvälittäjälle. Se kampi on hukassa. Selvä sabotaasi. Noh onneksi voin morsettaa salapanolle. Niin ja onhan minulla myös savumerkit ja viidakkorumpu käytössä.