Työkaverin flirttailu ja jätti.
2 vuotta yhteistä työpaikkaa takana. Ollaan juteltu miehen kanssa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kaksistaan ollessa latausta välissä, mutta kumpikin on olleet varuillaan. Ostettu toisilla lahjoja, kahvipullia. Yhdessä käyty aina ruokatauoilla syömässä työpaikalla. Oon muilta työkavereilta kuullut juttuja miehestä kuinka hän on koo ajan mun luona ja odottelee mulle. En kehtaa mennä hänen työhuoneeseen enään ettei kukaan näe..
Meidän molempien parisuhdetilanne on mikä on.. Mies on naimisissa. Kertonut olevansa nyrkin ja hellan välissä. Ei nyt kirjaimellisesti, mutta uskon sen. Koska tiedän vaimonkin ja vaimo on lähes joka viikonloppu biletttämässä tai muilla menoilla. Mies hoitaa kodin.. Oma parisuhteeni on päättymässä. Mies siitä tietoinen, mutta ongelmana "eksä" joka ei suostu muuttamaan pois.. Olen tehnyt "eksälle" selväksi, että elän omaa elämääni ja hän elää omaa elämäänsä. Tästä vaan ei muut tiedä muu kuin tämä työkaverini ja muutama mun ystävä. Sukulaiset eivät tiedä..
Nyt tuli sitten meille yhteinen työmatka. Otettiin omat huoneet. Vitsailinkin miehelle, että säästölinjalla voitaisiin olla samassa huoneessa. Miehellä piti olla illalla meno ko kaupungissa. Oli sen perunut.. Esitti yhteiselle tutulle, että hän perui menonsa, koska tarvitsee omaa aikaa. En viitsinyt kertoa, että sovittiin yhteosestä illasta. Käytiin illalla syömässä yhdessä. Ruokailtiin romanttisessa ravintolassa 3 h. Fiilikset oli ihanat. Käveltiin johonkin kapakkaan. Siellä tunnelma jatkui
Joku ulkopuolinen olisi luullut, että ollaan pariskunta. Baarissa juttelin miehen kansa niin, että olin koko ajan hänen haarojen välissä seisomassa. Hän istui. Jäätiin juomaan vielä yhdet juuri ennen mun hotellia. Otin siellä asian esille. Eli meidän suhteen ja miehen jatkuvan flirttailun. Sen kuittailun mitä kuulen muilta ihmisiltä meistä. Mies kertoi ettei hänellä ole oikeasti muhun kiinnostusta. Vain ja ainoastaan flirttailee päivien piristykseksi. Mä oon se jonka avulla jaksaa käydä töissä. En viitsi tähän tarkalleen avata mitä on tehnyt näiden hetkien aikana meillä töissä. Mies ei mukamas muita näitä hetkiä , eikä ole tarkoittanut niitä niin.. Hänellä on hyvä muisti, että on aika epäuskottavaa... Mies oli humalassa, kun kieltäytyi musta.. viimeisenä sanana illalla sanoikin, että vaimo luottaa häneen. Mentiin nukkumaan omiin huoneisiin.
Kommentit (45)
Ihastuksia tulee ja menee, parisuhteessa olevillekin. Jotkut nauttivat siitä jännityksestä, tai jopa toisen valloittamisesta. Kun tulee ratkaisun hetki, joko sortuvat sänkyyn saakka, tai perääntyvät täysin ja ottavat etäisyyttä. Hyvä, että ette päätynyt sänkyyn, mutta pettämistä tuollainen käytös silti on.
Olen myös kokenut sen, kuinka naimisissa oleva mies oli liian kiinnostunut minusta. Alussa pidin sitä vain ystävyytenä, mutta ajan mittaan huomasin, että siinä oli muutakin. Vetäydyin täysin ja otin etäisyyttä, mistä mies suuttui, ja oli minusta mustasukkainen. Mitään ei edes tapahtunut välillämme, lukuunottamatta miehen tapaa kosketella minua sellaisella tavalla, jota pelkät ystävät eivät tee toisilleen, ja joitakin hänen puheitaan.
Jotkut miehet haluavat kuoria kermat kaikista kakuista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkalleen ottaen haluaisit kertoa vaimolle? Koska ette ole suudelleet tai menneet fyysisesti pitemmälle mies voi selittää kaiken väärinymmärryksenä. Ei tuo ollut oikein sua kohtaan mutta ei tosta mun mielestä kannata silti alkaa yrittää tuhota heidän parisuhdetta.
Muista myös oma vastuusi kun aloit flirttailla varatun perheenisän kanssa, siinä on mahdollista aina polttaa näppinsä.
Sepä se. Ei ole mitään kerrottavaa ja siksi en kerro. Jossittelen vain joskonpitäisi tietää.
Emme ole suudelleet. Halailtu ollaan ja turhankin pitkään välillä. Itse en uskaltanut mennä tietyn rajan yli, mutta kahden vuoden jälkeen mun oli pakko tehdä asialle loppu työmatkalla. Ollaan oltu aiemminkin matkoilla, mutta ne on olleet päiväreissuja. Mies on pyytänyt aiemmin mua saunomaan. Siitä kieltäydyin vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ulosantisi on perseestä. Virheitä vilisevää putkikirjoitusta.
Puhelimella valitettavasti tule virheitä. Enkö oikein ole kiinnostunut tarkistamaan tekstiä. Mutta olen kirjoittanut gradun. Osaan kirjoittaa jos haluan.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuksia tulee ja menee, parisuhteessa olevillekin. Jotkut nauttivat siitä jännityksestä, tai jopa toisen valloittamisesta. Kun tulee ratkaisun hetki, joko sortuvat sänkyyn saakka, tai perääntyvät täysin ja ottavat etäisyyttä. Hyvä, että ette päätynyt sänkyyn, mutta pettämistä tuollainen käytös silti on.
Olen myös kokenut sen, kuinka naimisissa oleva mies oli liian kiinnostunut minusta. Alussa pidin sitä vain ystävyytenä, mutta ajan mittaan huomasin, että siinä oli muutakin. Vetäydyin täysin ja otin etäisyyttä, mistä mies suuttui, ja oli minusta mustasukkainen. Mitään ei edes tapahtunut välillämme, lukuunottamatta miehen tapaa kosketella minua sellaisella tavalla, jota pelkät ystävät eivät tee toisilleen, ja joitakin hänen puheitaan.
Jotkut miehet haluavat kuoria kermat kaikista kakuista.
Mäkin ajattelen sen pettämisenä.
Tällä miehellä on ollut jo mua kohtaan mustasukkaisuutta. Nuori mies kollega kun jutteli mukaviia, nin mies tiuski mulle sen jälkeen.
Kyllä itsekkin väitän huomaavani miten ystävät koskettelee miten muut. Oma parisuhdetilanne kun on ollut huono niin ehkä aloin nauttimaan tästä huomiosta mitä sain häneltä töissä. Ei olisi pitänyt. Työt työnä ja huvit muualla. Itse kun vaan en käy kuin töissä niin en missään näe muita. Asiakkaisiin ei viitsi sekaantua. 😅
Viinipulloja, tavaroita, tuliasia. Kaikkea pientä. Lahjoja nimipäiväksi ja synttäreille.
Pullaa ollaan ostettu toisille. Suloiset sydänmunkit ym.