Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin flirttailu ja jätti.

Vierailija
04.04.2026 |

2 vuotta yhteistä työpaikkaa takana. Ollaan juteltu miehen kanssa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kaksistaan ollessa latausta välissä, mutta kumpikin on olleet varuillaan. Ostettu toisilla lahjoja, kahvipullia. Yhdessä käyty aina ruokatauoilla syömässä työpaikalla. Oon muilta työkavereilta kuullut juttuja miehestä kuinka hän on koo ajan mun luona ja odottelee mulle. En kehtaa mennä hänen työhuoneeseen enään ettei kukaan näe..

Meidän molempien parisuhdetilanne on mikä on..  Mies on naimisissa. Kertonut olevansa nyrkin ja hellan välissä. Ei nyt kirjaimellisesti, mutta uskon sen. Koska  tiedän vaimonkin ja vaimo on lähes joka viikonloppu biletttämässä tai muilla menoilla. Mies hoitaa kodin.. Oma parisuhteeni on päättymässä. Mies siitä tietoinen, mutta ongelmana "eksä" joka ei suostu muuttamaan pois.. Olen tehnyt "eksälle" selväksi, että elän omaa elämääni ja hän elää omaa elämäänsä. Tästä vaan ei muut tiedä muu kuin tämä työkaverini ja muutama mun ystävä. Sukulaiset eivät tiedä..

Nyt tuli sitten meille yhteinen työmatka. Otettiin omat huoneet. Vitsailinkin miehelle, että säästölinjalla voitaisiin olla samassa huoneessa. Miehellä piti olla illalla meno ko kaupungissa. Oli sen perunut.. Esitti yhteiselle tutulle, että hän perui menonsa, koska tarvitsee omaa aikaa. En viitsinyt kertoa, että sovittiin yhteosestä illasta. Käytiin illalla syömässä yhdessä. Ruokailtiin romanttisessa ravintolassa 3 h. Fiilikset oli ihanat. Käveltiin johonkin kapakkaan. Siellä tunnelma jatkui

Joku ulkopuolinen olisi luullut, että ollaan pariskunta. Baarissa juttelin miehen kansa niin, että olin koko ajan hänen haarojen välissä seisomassa. Hän istui. Jäätiin juomaan vielä yhdet juuri ennen mun hotellia. Otin siellä asian esille. Eli meidän suhteen ja miehen jatkuvan flirttailun. Sen kuittailun mitä kuulen muilta ihmisiltä meistä. Mies kertoi ettei hänellä ole oikeasti muhun kiinnostusta. Vain ja ainoastaan flirttailee päivien piristykseksi. Mä oon se jonka avulla jaksaa käydä töissä. En viitsi tähän tarkalleen avata mitä on tehnyt näiden hetkien aikana meillä töissä. Mies ei mukamas muita näitä hetkiä , eikä ole tarkoittanut niitä niin.. Hänellä on hyvä muisti, että on aika epäuskottavaa... Mies oli humalassa, kun kieltäytyi musta.. viimeisenä sanana illalla  sanoikin, että vaimo luottaa  häneen. Mentiin nukkumaan omiin huoneisiin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka Hiljaiset sillat, siinä samaa teemaa. On mahdollista että meni pupu pöksyyn mutta tuo on myös voinut olla miehelle kivaa ajatusleikkiä ja hänen onnellinen flirttikupla kanssasi meni rikki kun sanoit ääneen noita asioita. Äkkiä konkretisoitui miten isoista ja vakavista seurauksista kyse jos pitäisi alkaa tehdä oikeita valintoja. Hän varmaan yrittää tehdä kuten hänestä on oikein. 

Vierailija
22/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäkkö että onko se ees oikeesti naimisissa. Jospa nauttii draamailusta. Tai olet itse draamakuningatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko katkera nainen  jos kerron kaikki hänen puolisolleen?

Vai oonko vain hyvin hiljaa?

Kerrot puolisolle mitä? Että hänen miehensä flirttaili sulle ja haukkui puolisoa sinulle työpaikalla. Miksi kertoisit?

Vierailija
24/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosantisi on perseestä. Virheitä vilisevää putkikirjoitusta.

Vierailija
25/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ollaan eri tyypit..  Ollaan miehen kaa molemmat samaa vuosikurssia.😅

Itse tänne kirjoitin, koska halusin puhua asiasta jollekkin. En halua avata asiaa kenellekkään tutulle. Asia vaan ahdistanut viikon ajan niin paljon, että mikään ei pysy sisällä. 

Vasta nyt tajusin kuinka oon oikeasti ollut ihastunut tähän tyyppiin. Mies on ihan oikeasti kaljuuntuva keski-ikäinen mies. Joka nyt on viime aikoina alkanut kasvattaa keskivartaloa. 🤭 Mutta meidän ajatusmaailma ja huumori on vaan niin yhteensopivaa

ahaa, eli roolisi on vauhtunut, nyt tällä kertaa kyseessä onkin samanikäinen mies.

hanki elämä.

Vierailija
26/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkalleen ottaen haluaisit kertoa vaimolle? Koska ette ole suudelleet tai menneet fyysisesti pitemmälle mies voi selittää kaiken väärinymmärryksenä. Ei tuo ollut oikein sua kohtaan mutta ei tosta mun mielestä kannata silti alkaa yrittää tuhota heidän parisuhdetta. 

Muista myös oma vastuusi kun aloit flirttailla varatun perheenisän kanssa, siinä on mahdollista aina polttaa näppinsä. 

Vierailija
27/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala kirjoittamaan romaaneja. Siellähän on aina jotain ihmeellisiä epätoivoisia kuvioita.

No ei kyllä tolla kirjoitustaidolla. Aloitus vilisee virheitä niin että silmiin sattuu.

Vierailija
28/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla vokottelit miestä, joka toden tullen siis kieltäytyi. Johtopäätös: usko häntä. Miehet saa pienestä kiihottumisesta aina pienen testropurskauksen veren plasmaan, se piristää ja energisoi. Siihen hän varmaan käytti teidän "kiellettyä läheisyyttänne" työpaikalla: jaksoi käydä töissä.

Hänen kannattaisi laittaa avioliittonsa kuntoon eikä varastaa tunteita vieraalta naiselta.

Fantasioinnilta kuulosta asuminen teltassa tai erämökissä, tai pilailulta. Ehkä et tajunnut sitä vitsailuksi?

Vierailija
29/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka Hiljaiset sillat, siinä samaa teemaa. On mahdollista että meni pupu pöksyyn mutta tuo on myös voinut olla miehelle kivaa ajatusleikkiä ja hänen onnellinen flirttikupla kanssasi meni rikki kun sanoit ääneen noita asioita. Äkkiä konkretisoitui miten isoista ja vakavista seurauksista kyse jos pitäisi alkaa tehdä oikeita valintoja. Hän varmaan yrittää tehdä kuten hänestä on oikein. 

Täytyy katsoa ko elokuva.  Näin uskon, että joutui ajattelemaan oikeasti..

Mies on oikeasti kuitenkin luonteeltaan sellainen perheestä huolehtiva. 

Vierailija
30/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on pastaa. Työkaverit voi käydä syömässä ilman että on muuttamassa yhteen. Se että sinä ajettelet yhteyden olevan elämää suurempaa ei tarkoita vielä mitään.

Vierailija
31/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäkkö että onko se ees oikeesti naimisissa. Jospa nauttii draamailusta. Tai olet itse draamakuningatar.

On se. Tiedän vaimon nimeltä. Hänkin on meidän työkaveri, mutta työskentelee eri paikassa. Siksi taas oon voinut luottaa miehen puheisiin vaimosta, koska samaa juttua oon kuullut vaimosta muilta. Miehestä taas oon kuullut vain, että on tosi ujo ja hiljainen. Siksi ihmettelen kun tämä flirttailu meillä alkoi.

Muiden kollegoiden kommenttien vuoksi otin asian esille miehen kanssa. Vaimo on tiennyt, että ollaan työmatkalla. Toki ei tiennyt meidän yhteisestä illanvietto suunnitelmista.

Vierailija
32/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sun tekisi mieli kostaa miehelle kertomalla vaimolle niin ei hän kovin pahalta nilkiltä kuulosta. Ei halunnut käyttää sua seksiin vaikka olisi ollut tilaisuus, eikä valehdellut ja lupaillut toistuvasti yhteistä elämää vaan perääntyi heti kun otit asiat vakavasti puheeksi. Ei varmaan tajunnut että sulle seuraa tosta flirtistä paljon surua. 

Vierailija
33/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa valita vaimonsa ja lapsensa Mä jäin nuolemaan näppejä ja lähden kohti uusia pettymyksiä. 

Mutta tosin just tää, että voinko näin väärin ymmärtää toisen tarkoitus periä. Mies on lainannut mulle rahaa. Kysynyt voisiko tulla mun luo lastens  kanssa käymään. Meillä saman ikäiset pojat.  Seissyt mun edessä bokserit jalassa. Halannut useamman kerran. Puhuttu monen tunnin puheluita. Sanonut tyhmää ja lyönyt luurin kiinni etten ehdi vastaamaan mitään..  Tuijottaa silmiin. Tiedän miehen häviävän erossa valtavasti taloudellisesti. Joskus kysyikin  ottaisinko hänet elätettäväksi jos eroaa. Lupasin puhaltaa yhteen hiileen loppuun asti. Suunniteltiin jäävänme töistä pois ja muutettaisiin telttaan tai erämökkiin. Molemmat rakastetaan luontoa.

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
34/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se. Tiedän vaimon nimeltä. Hänkin on meidän työkaveri, mutta työskentelee eri paikassa. Siksi taas oon voinut luottaa miehen puheisiin vaimosta, koska samaa juttua oon kuullut vaimosta muilta. Miehestä taas oon kuullut vain, että on tosi ujo ja hiljainen. Siksi ihmettelen kun tämä flirttailu meillä alkoi.

Muiden kollegoiden kommenttien vuoksi otin asian esille miehen kanssa. Vaimo on tiennyt, että ollaan työmatkalla. Toki ei tiennyt meidän yhteisestä illanvietto suunnitelmista.

Sinä et tiedä, mitä kaikkea se vaimo tietää tai ei tiedä. 

Vierailija
35/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vitsi? 

Vierailija
36/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen flirttailu on ok. Mutta vanha totuus, ”kuormasta ei syödä” on hyvä muistaa. Töissä tehdään töitä, siitä maksetaan palkka. Ei teerenpelistä ja miettimisestä, olisiko tässä romanssin ainesta. Keskity nyt vain työntekoon.

Vierailija
37/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos eläisit vain elämääsi. Lopettaisit tämän tunne ryöpytyksen ja ylianalysoimisen. Kiima kestää aikansa.

Vierailija
38/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vitsi? 

Äläs nyt XD On ihan "lahjoja" (pullaa) saatu ja lounaallakin käyty CD

Vierailija
39/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkalla vokottelit miestä, joka toden tullen siis kieltäytyi. Johtopäätös: usko häntä. Miehet saa pienestä kiihottumisesta aina pienen testropurskauksen veren plasmaan, se piristää ja energisoi. Siihen hän varmaan käytti teidän "kiellettyä läheisyyttänne" työpaikalla: jaksoi käydä töissä.

Hänen kannattaisi laittaa avioliittonsa kuntoon eikä varastaa tunteita vieraalta naiselta.

Fantasioinnilta kuulosta asuminen teltassa tai erämökissä, tai pilailulta. Ehkä et tajunnut sitä vitsailuksi?

En pitänyt sitä mitenkään outona. Ollaan puhuttu juuri rahasta ym. Molemmilla on sen verran jo tähän ikään säästöjä ettei tarttis päivääkään tehdä töitä. Toki osa täytyisi muuttaa silloin puhtaaksi rahaksi. Itsellä useampi asunto-osake ja omakotitalo. Harrastetaan myös molemmat partiota sekä metsästetään. Juuri puhuttu kuinka olisi hienoa asua omavarais taloudessa. 

Vierailija
40/45 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että jänisti tosipaikan edessä. Hyvä, että homma pysähtyi ennen kuin kävi tuon enempää.

Tais muijalla jäädä pöksyt märäksi, hahhah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän