Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22v. miehellä 70 seksikumppania. Mitä mieltä?

Vierailija
07.05.2007 |

Tapasin nuoren miehen, 22v siis, jolla on 70 seksikumppania. Ei juurikaan ole seurustellut kuin muutaman kerran lyhyesti.

Suoraan sanottuna järkytyin. Mielestäni tuo luku on TOSI paljon, ymmärtäisin sen, jos kyseessä olisi 32v. tai 42v. mies mutta että 22v! Vaikuttaa ajoittain kylmältä...mietin tässä seurustelua hänen kanssaan, mutta joku asia tökkii. Itselläni on alle 10 seksikumppania, joissa pitkiä suhteita.

Voiko tuo olla jättänyt jotain traumoja hänelle tunnepuolelle? Ei kuulemma ole tuntenut juuri ketään kohtaan mitään. Apua, sanokaa te? Ei osaa kovin paljon kehua vaan kaikki jutut kelaa seksin kautta. Esim heti ekana puhumassa vauvojen teosta ym kiihottuu helposti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon!

Vierailija
2/23 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee joka viikonloppu uutta akkaa. Tykkää uusista kokemuksista, luultavasti ei pysty sitoutumaan kunnolla. Luultavasti sängyssä ajattelee enmmän itseään kuin toista, ei ole tarvetta koska ensi viikolla taas uusi akka kierroksessa. Listaa voisin jatkaa loputtomiin. Itse tuollaiseen törmäsin kerran ja seurusteltiinkin puolisen vuotta. olisi voinut jättää välistä. yksi itsekeskeisimmistä ihmisistä joihin olen törmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni alkoi jo 20:n tienoilla olla fiiliksiä että ihan sama kuka tai mikä tuossa huohottaa alla. Piti lopettaa ja vakiintua.

Vierailija
4/23 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex-poikaystävään? Kuulostaa ihan sen viime vuosien touhulta. Ai mutta onhan se jo 23v. No joo. Kuvottavaa oli ainakin hänen touhunsa, kaikki kävi, reikä kun reikä. Nuori, vanha, vapaa, varattu, ruma, kaunis, lihava, laiha, läski... Niin, kaikki.

Vierailija
5/23 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt aluksi ainakin hiv-testiin!

Vierailija
6/23 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia on yksi yleisimmistä, samoin herpes. Eli testauta KAIKKI mahdolliset hyppykupat tollaselta tapaukselta.

Vierailija
7/23 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampaankin kertaan, ei voi muuta sanoa;) Kannattaa käydä sukupuolitautitesteissä, voi olla oikein tautipesä!

Vierailija
8/23 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on kloppi joka kerran kondomia käyttänyt... mua lähinnä oksettais tollanen tieto! ois jättänyt kertomatta.

Vierailija
9/23 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki testit kuulemma otettu viime kesänä. Kerran ollut klamydia.

No mä suurinpiirtein haukuin pystyy, eli kerroin mielipiteeni tästä touhusta. Jätkä on ihan kusessa ja oli tosi nolona.

Sanoin et toi määrä ois mun mielestä ihan hirveästi aikuisellekin joka on ollut kauan sinkkuna! Sanoo et ei voi mitää menneelle vaan tulevalle... En tiiä kuitenkaa, kyllä toi mua häiritsee ja pitää miettiä et pistääkö tässä vaan kätensä paskaan.

ap

Vierailija
10/23 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen menneisyydestä. itsehän olet jonon jatkoksi ryhtynyt.

mies

Vierailija
11/23 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, kun on noin montaa naista pannut, mutta ei ole vielä yhtäkään onnistunut pitämään, niin on ilmeisesti paljon parempi iskuhommissa kuin seksihommissa.

Vierailija
12/23 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa poikanen.

Vierailija
13/23 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummoista naisen iskijää travitse. Pimppaa saa kymmeniltä suomalaisilta naisilta vuodessa kun on edes suht. miellyttävän ja siistin näkönen JA mikä tärkeintä, ei juo liikaa, ei valikoi liikaa ja jaksaa norkoilla tanssilattian reunalla valomerkkiin asti illasta toiseen.

Kaverillani on 100 kaatoa 1 vuodessa ennätys, myönsi tosin että eipä tullut valikoitua juuri ollenkaan :)

Vierailija
14/23 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yhdyn edelliseen mielipiteeseen. Mullakin meni suunnilleen 21-23 ikäisenä 100 rikki, laskut tosin oli sekaisin kun ei niitä tolla tahdilla ehdi seuraamaan...nuorena kannattaa painaa kun jaksaa ja mieli tekee. Nyt yli kolmekymppisenä avioliitossa riittää normaali määrä.

Vierailija
15/23 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No mä suurinpiirtein haukuin pystyy, eli kerroin mielipiteeni tästä touhusta. Jätkä on ihan kusessa ja oli tosi nolona.

Sanoin et toi määrä ois mun mielestä ihan hirveästi aikuisellekin joka on ollut kauan sinkkuna! Sanoo et ei voi mitää menneelle vaan tulevalle... En tiiä kuitenkaa, kyllä toi mua häiritsee ja pitää miettiä et pistääkö tässä vaan kätensä paskaan.

ap

Ja mitäs tässä miehessä on haukkumista? Ja miten haukkumisesi ja " mielipiteesi" vaikuttaa jo menneisyydessä oleviin tapauksiin, vai meinaatko, että hakukkumalla saat noista " kaadoista" tipautettua jonkin verran pois? No se on kait sitä kuuluisaa naisen logiikkaa.

Kaverihan totesi ihan oikein ettei voi mitään menneelle vaan tulevalle. Mitä itua siis on motkottaa menneistä, vai kerrotko sinä tasapuolisesti menneistä, jotta kaveri voi vastapalvelukseksi kehittää sinun menneisyydestäsi sopivan repostelunkohteen.

Vierailija
16/23 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mitäs tässä miehessä on haukkumista?

Vierailija
17/23 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV, kuppa, klamydia, kondylooma, raskaus, synnytys, adoptio, yksinhuoltajuus, abortti, sydänsurut, tunteettomuus, itsemurha...

Vierailija
18/23 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tossa nyt on outoa, tai pahaa.

Tossa iässä sillosena jääkiekko pelaajana oli kovempi tilasto.

Tasottu ajan myötä kun tuli ikää ja kypsyyttä lisää...

Toihan on vaan nuori innokas kaveri jota panettaa.

Ja turha siitä on valittaa ja haukkua.

Kundihan on ollu rehellinen asian suhteen.....

Kyllä joku Liisa siltä vielä vie jalat alta, ja tulee perhettä etc, ja sitten voi muistella menneitä panojaan kun muija ei anna himassa ja valittaa.

Vierailija
19/23 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sitten voi muistella menneitä panojaan kun muija ei anna himassa ja valittaa.

Vierailija
20/23 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

m

Vierailija:

sitten voi muistella menneitä panojaan kun muija ei anna himassa ja valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi