Miksi jotkut miehet kuvittelevat, että kaikenlaisilla naisilla on jono miesehdokkaita oven takana?
Ja niistä voi sitten valita parhaimman päältä.
Ei todellakaan pidä paikkaansa meidän rumien naisten kohdalla. Kiinnostuneita on tasan 0.
Kommentit (34)
Kurkistin ulko-ovelta, ei näkynyt jonoa, ei edes yhtä miestä. Näin on ollut nuoruudesta saakka kun olin ruma tyttö josta ei tullutkaan joutsenta vaan harmaasorsa. Ilman poika- ja miesystävää jo vuosikymmeniä. T. se ruma näkymätön nainen.
Nämä huutelijat eivät taida laskea naisiksi kovin isoa osaa naisista. N50, ja tuskin siinä valittujen joukossa.
Oveni takana seisoo näkymättömiä miehiä jonossa
No kun nämä miehet kuvittelee. ertä jokainen nainen nai kaikkien muiden miesten kanssa paitsi heidän itsensä kanssa. Ja lisäksi he kuvittelevat, että alfa miehet naivat ihan jokaisen naissen kanssa.
Ainoo mies joka on ikuna mua lähestyny on joskus reilu 10v Kanarialla, hyvin hämyises hotellini yökerhos kun kunnon laitamyötäses ollu suomiuros tuli viereeni ja sano että "lähe mun huoneeseen". Ihan ventovieras äijä, sikakännis ja yritti viel kourasta persettäin. Äänestin jaloillain ja pakenin paikalta. Seuraavana iltana samal tyypil oliki sit suomileidi käsipuoles. Oma akka vai sai iskettyy jonku? Siinä meni mun mahikset saada mies tai ainaki päästä neitsyydestäin, mut vaik ei oo varaa olla ronkeli, niin ei saaatana. 60+ ikäneito.
Vierailija kirjoitti:
Oveni takana seisoo näkymättömiä miehiä jonossa
Lähetä ne rumimmat mun ovelle. Kaikki kelpaa 😍
Täällä 37 v nainen ja ei ole yksikään mies lähestynyt. Korviini ei ole myöskään koskaan kantautunut että joku olisi ollut musta kiinnostunut. Ikisinkkuna hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat kaapissa ja kateellisia miesten huomiosta. Kateellinen ihminen liioittelee päässään sitä, mitä muilla on muka olevinaan ja hänellä ei.
Milloin homoseksuaalisuudesta vitsailemisesta tuli taas hyväksyttyä vai onko se hyväksyttyä vain oletetuilta naisilta?
Nämä palstat nyt ovat sellaisia vuodatuspaikkoja joissa totuus on vähemmän tärkeää.
Aika moni mies on siinä luulossa, että naisia ei ole olemassakaan kaikenlaisia. Ei kaikkia naisia nähdä ja mitä ei näe, niin ei sellaista ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska tiedämme mitä tuokin tarkoittaa ettei muka ole miehiä, no onhan siellä jono niitä omaan silmäänne rumia tavallisia miehiä joita ette edes laske. Joten koska ei ole komeita miehiä niin miehiä on silloin tasan 0.
Kuinka moni omasta mielestään ruma ja tavallinen mies on tälläkin hetkellä jonkun naisen oven takana jonottamassa muiden rumia ja tavallisten miesten kanssa? Itse tulin just töistä eikä tuolla rapussa ollut minkäänlaista jonon kenenkään oven takana.
No kun oli se vuorolappu systeemi oven suussa. Mä sain naiselta numerolla 69 silmälasit: ny näkee mitä tilaa.
Täällä olevilla naisilla ei taatusti ole. Koiraa ei lasketa.