Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo kysymys. Oletko koskaan kokenut, että sinut olisi "johdateltu" toisen ihmisen luokse? Minulla on tooodella hämmästyttäviä kokemuksia.

Vierailija
04.04.2026 |

Minun on pakko kertoa viimeisimmästä oudosta tapahtumasta joka vaivaa minua hyvällä tavalla. 

Oli kesä kun aloin tuntemaan, että minun täytyy lähteä matkalle. En tiedä minne mutta oli hyvin vahva tunne, että matkalle pitää lähteä ihan täällä kotimaassa. Sitten kun olin matkalla, niin alkoi tulemaan tooodella usein ja vahvasti silmiini tai korviini erään kaupungin nimi. Aivan sama mitä lehteä katsoin tai jos avasin tv:n niin taas se sama kaupunki. Se tuli siis aivan jatkuvasti, avasin radion niin taas tämä kaupunki. Eikä kyseessä ole mikään pääkaupunki tai muutenkaan yleisessä keskustelussa oleva. Se vain tuli aivan joka puolelta ja hämmennyin, että mitä ihmettä. Ikinä ollut edes käynyt kyseisessä kaupungissa. 

No minä päätin sitten lähteä sinne kaupunkiin selvittämään, että onko siinä nyt jotain mitä minun pitäisi siellä nähdä. No ei oikeastaan ollut, paitsi, että minulle varmistui se, että tahdon työskennellä alalla mihin tunsin edelleen vetoa vuosien jälkeen. Sitten pari kuukautta siitä päätin hakea töitä alalta ja sain työpaikan. Kohtasin siellä ihmisen ja kun katsoimme toisiamme silmiin niin koko maailma pysähtyi. Siis tuntui, että aika katosi. Se oli ihmeellistä. Kuin olisin tuntenut hänet aiemmin. Meillä alkoi synkkaamaan erityisen hyvin. Selvisi myös pian että hän on kotoisin tuosta kaupungista joka aiemmin antoi koko ajan itseään merkkejä. Meillä on todella vahva yhteys ja tähän liittyy paljon kaikenlaista muutakin outoa "sattumaa" jota en jaksa selittää tässä nyt mutta tuntuu kuin minut olisi johdateltu tämän henkilön luo. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/46 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelen,että ne tapaamme ihmiset on tarkoitettu elämäämme. Jos se on ollut 'väärä', niin opiksi ja kokemukseksi.....joku tarkoitus niillä aina on. Oikeat ystävät pysyy sitten kaikkina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ja kaverit on joskus harhauttaneet tilanteeseen joka onkin ollut treffit.

Vierailija
44/46 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/46 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/46 |