Outo kysymys. Oletko koskaan kokenut, että sinut olisi "johdateltu" toisen ihmisen luokse? Minulla on tooodella hämmästyttäviä kokemuksia.
Minun on pakko kertoa viimeisimmästä oudosta tapahtumasta joka vaivaa minua hyvällä tavalla.
Oli kesä kun aloin tuntemaan, että minun täytyy lähteä matkalle. En tiedä minne mutta oli hyvin vahva tunne, että matkalle pitää lähteä ihan täällä kotimaassa. Sitten kun olin matkalla, niin alkoi tulemaan tooodella usein ja vahvasti silmiini tai korviini erään kaupungin nimi. Aivan sama mitä lehteä katsoin tai jos avasin tv:n niin taas se sama kaupunki. Se tuli siis aivan jatkuvasti, avasin radion niin taas tämä kaupunki. Eikä kyseessä ole mikään pääkaupunki tai muutenkaan yleisessä keskustelussa oleva. Se vain tuli aivan joka puolelta ja hämmennyin, että mitä ihmettä. Ikinä ollut edes käynyt kyseisessä kaupungissa.
No minä päätin sitten lähteä sinne kaupunkiin selvittämään, että onko siinä nyt jotain mitä minun pitäisi siellä nähdä. No ei oikeastaan ollut, paitsi, että minulle varmistui se, että tahdon työskennellä alalla mihin tunsin edelleen vetoa vuosien jälkeen. Sitten pari kuukautta siitä päätin hakea töitä alalta ja sain työpaikan. Kohtasin siellä ihmisen ja kun katsoimme toisiamme silmiin niin koko maailma pysähtyi. Siis tuntui, että aika katosi. Se oli ihmeellistä. Kuin olisin tuntenut hänet aiemmin. Meillä alkoi synkkaamaan erityisen hyvin. Selvisi myös pian että hän on kotoisin tuosta kaupungista joka aiemmin antoi koko ajan itseään merkkejä. Meillä on todella vahva yhteys ja tähän liittyy paljon kaikenlaista muutakin outoa "sattumaa" jota en jaksa selittää tässä nyt mutta tuntuu kuin minut olisi johdateltu tämän henkilön luo.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kiva keskustella, vaikka juuri tämä aihe on hyvin mielenkiintoinen.
Minulle on sattunut samanlainen tilanne . En ala selittään tarkemmin mutta olisi kiva tavata sinut ja kertoa. Ihana tunne kun tapaa ventovieraan mutta niin tutun ihmisen. Entisestä elämästä.
"Entisestä elämästä", hohohohohoooooo............................
Minä olin entisessä elämässä britannialainen hianostoleidi, pistä paremmaksi!
Kyllä. Minut johdatettiin K-Citymarketin irtokarkkipisteelle, kun irttikset olivat alessa.
Minut johdatettiin viinakauppaan, torstaina. Koitin olla skarppina, mutta siinä ovessa kävi joku ihme sisäänveto/humina... Huih! Vieläkin vilulla hyrräyttää!
Sellaisia tunteita on joskus ollut, mutta olen päätellyt ne mielenhäiriöksi tai muiden ihmisten taholta tapahtuvan manipuloinnin aiheuttamaksi.
Olen huomannut että universumi lähettää viestejä. Joku asia, voi olla iso tai pienikin, alkaa hypätä niin sanotusti tutkalle. Voi olla hyvä juttu mutta joskus se on varoitus. Kyllä tuollaiset kannattaa huomioida.
Ei ole ollut koskaan tuollaista, olen 50 v jo. En varmaan ole tärkeä universumille.
Hmmm. Mielenkiintoista. Ovatko ne viestit kirjallisia vai kenties suullisia?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut koskaan tuollaista, olen 50 v jo. En varmaan ole tärkeä universumille.
Tottakai olet. Kun alkaa kuuntelemaan sisäistä ääntään ja elämään mahdollisimman rehellistä elämää itselleen niin tällaiset alkavat ilmentymään ainakin selvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että universumi lähettää viestejä. Joku asia, voi olla iso tai pienikin, alkaa hypätä niin sanotusti tutkalle. Voi olla hyvä juttu mutta joskus se on varoitus. Kyllä tuollaiset kannattaa huomioida.
Miksi ne on aina naisia jotka uskovat tällaiseen hömppään? Horoskooppi, sähköallergia, enkelihoito, voimakivet yms. aurat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on aina naisia jotka uskovat tällaiseen hömppään? Horoskooppi, sähköallergia, enkelihoito, voimakivet yms. aurat.
Ei ole vain naisia, tietoisia miehiä on myös valtavasti. Kuitenkin naiset ovat hyvin voimakkaita ja aistillisia sisimmissään, joten ei sekään nyt niin ihmeellistä ole, että naisen tuntevat ja näkevät usein voimakkaammin myös kaiken sen mitä me ihmiset emme aina voi tavallisin neuvoin perustella.
Merkityselämys. Klassinen mielenterveysoire.
Vierailija kirjoitti:
Merkityselämys. Klassinen mielenterveysoire.
Jospa se onkin nimenomaan mielen TERVEYSoire.
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan.
Sanoo skeptikko, jolle "ei ole olemassa mitään..." jne.
Mutta minkäs sille voi, etteivät kaikki ole henkisesti kykeneviä aistimaan johdatusta. Heille on turha kertoa tällaisesta, eivät tule ymmärtämään. Ja se on heidän menetyksensä.
Paljon ajateltu erästä ihmistä, joka oli kovasti vihassa minuun, en ikinä saanut selville, miksi. Nykyään tunne häneltä salattiin jotain, odotettiin että minä selvitän asian. Vähän tyyliin "mistä ei voida puhua, siitä vaiettava". Uskottiin jonkun kehtaavan aukaista suunsa.
On tapahtunut noin kahdesti ja molemmat ihmissuhteet olivat hyvin merkityksellisiä.
Kuulostaa vähän psykoosilta. Netti kiinni ja lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
On tapahtunut noin kahdesti ja molemmat ihmissuhteet olivat hyvin merkityksellisiä.
Olivatko ne ystävyyttä vai romanttisia suhteita jos haluat kertoa?
"Entisestä elämästä", hohohohohoooooo............................