Mitä aiotte tarjota yo-juhlissa keväällä 2026?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mitä teillä on alkoholittomana skoolattavana? Nykynuoret ei oikein halua alkoholia edes onnittelumaljan vertaa.
Barrels and drums.
Ihan tavallista läskisoossia ja sokerikakkua
Vinkiksi sulle, tilaa gatering, pitopalvelusta saat kaiken haluamasi. Itse aikanaan tilasin meidän lasten ylioppilasjuhliin kaiken. Sain kolme tarjoiluehdotusta joista sitten valitsin parhaan, niistä voi jättää pois tai vaihtaa jotain muuta. Omat pyöreetkin juhlat tilasin ravintolasta suoraan tarjoilun. Paljon se kyllä maksaa mutta ei tarvi siivota ennen eikä jälkeen, senkun menee paikalle. Suosittelen, ja kun on ykistyistilaisuus, saa juhlia ihan rauhassa. Vierasmäärä sanelee hinnan. Suosittelen.
Aluksi kuoharit.
Kolmea erilaista salaattia, lihapullia, pieniä suolaisia piirakoita, juustoja, parmankinkkua. Juomana viiniä, vichyä, mehua.
Kahvin/teen kanssa tiramisua, juustokakkuja ja karkkipuffetti.
Mä haluaisin elvyttää vanhan perinteen eli valmiit voileivät. Mummuni järjesti pitoja ja niissä oli aina tuollaisia 70-luvulla. Silliä ja keitettyä kananmunaa. Toinen vaihtoehto kinkkua ja tomaattia. Täytekakku ja lusikkaleivät. Ehkä joku hyvä keitto. Lihakeitto ja kasviskeitto. Nää oli mun lisäyksiä. Aikoinaan oli klimppisoppaa.
Nyyttijuhlat...jokainen tuo omat eväät. Halpaa ja mukavaa. Tai metsään, viltti ja eväät mukaan, siellä voi tehdä suunnistus kilpailun, tai puutippaa, tai etsi joku kasvi tai karaokea. Myös naamiaiset käy metsäjuhliin.
Enää ei ole koska lapsemme ovat jo vuosia sitten valmistuneet ylioppilaiksi.
Kannattaa myös tarkistaa, onko rauhoitettu.