Kenen edesmenneen artistin keikalle menisit, jos vielä pääsisit
Jos tämmöinen kertamahdollisuus ihmeellisesti tarjoutuisi?
Kommentit (113)
Britney spears vielä kun oli terve ja nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Bowie.
Olin aikoinaan Areenalla Bowien keikalla ja se oli loistava. Menisin uudelleen, jos olisi tilaisuus. Viimeinen albumi oli koskettava.
En kerinnyt koskaan nähdä Bowieta livenä, joten tämä olisi number 1.
Blackstar albumi on todella loistava, ei uskoisi, että on tehty kuolemansairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Bowie.
Olin aikoinaan Areenalla Bowien keikalla ja se oli loistava. Menisin uudelleen, jos olisi tilaisuus. Viimeinen albumi oli koskettava.
En kerinnyt koskaan nähdä Bowieta livenä, joten tämä olisi number 1.
Blackstar albumi on todella loistava, ei uskoisi, että on tehty kuolemansairaana.
Miksi se on hyvä syvästi satanistinen
Princen klubikeikka jäi näkemättä, joten sellaiselle.
Olisi ollut kiva nähdä Linkin Park ennen Chester Banningtonin itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elviksen, jos saisin valita mille keikalle: vuoden -68 comeback special
Tänne minäkin menisin, mutta melkein mikä vaan Elviksen keikka kävisi, ihan muutamaa viimeistä vuotta lukuunottamatta.
Niin minäkin. Kannattaa katsoa EPiC elokuva. Elvistä mahan täydeltä!
Vierailija kirjoitti:
Princen.
Prince-paskiainen perui aikoinaan ainakin kahteen kertaan Suomeen tulonsa. Suutuin niin että vein hänen levynsä divariin. Koska olen pitkävihainen, en haluaisi vieläkään mennä konserttiin. Idolini kyllä oli.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva nähdä Linkin Park ennen Chester Banningtonin itsemurhaa.
Itsemurhattiin
Stevie ray vaughan olisi ollut kiva nähdä livenä. Sääli vaan että clapton antoi tuolle kopteripaikkansa kun oli kiire muualle konsertin jälkeen (ja kopteri tippui).
Pate Mustajärven. Oli lippu varattu maaliskuun lopun konserttiin, sitten tuli tieto...
Queen Freddie Mercuryn aikaan ja Tina Turner
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Bowie.
Kyllä! Bowien keikalle!
Varmaan tulisi pissit housuun, kun tämä lähtisi soimaan
Pahinta tässä on, että olisin vaihto-oppilaana ollessa luultavasti päässyt näkemään Bowien 1987 Glass Spider Tourilla, mutta en mennyt koska olisi pitänyt mennä yksin keikalle.
Oli siis mahdollisuus bussikuljetus + keikkalippu paketti ostaa, ne ei edes kauhean hyvin sillon myyneet paikassa jossa olin vaihtarina.
Mietin, mutta jätin menemättä koska se 1987 levy, jota promosi kiertueella oli mielestäni sysipaska. Olisi pitänyt vaan yksin mennä, kuunnella urheasti ne uudet biisit ja nauttia klassikoista. Mutta se sauma oli ja meni.
Tuolta listalta usean: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_deaths_in_popular_music .
En jaksa alkaa eritellä.
Ja suomalaisia muutama päälle. Esim. Pekka Pohjola.
Pahinta tässä on, että olisin vaihto-oppilaana ollessa luultavasti päässyt näkemään Bowien 1987 Glass Spider Tourilla, mutta en mennyt koska olisi pitänyt mennä yksin keikalle.