Ei Herranjumala! Aikuinen ihminen silmii kengännauhat pupunkorvamenetelmällä!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Sama lopputulos molemmilla tavoilla.
Onhan se hieman erilainen rusetti jos katsoo tarkemmin. mutta ajaa saman asian.
Kuinka ollakaan, minulla ei ole tällä hetkellä lainkaan nauhallisia kenkiä. Siihen ei mitään syytä ole, näin vain on päässyt käymään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä kengännauhoja? Ei ole totta. Fossiilit.
Kyllä tarralenkkarit pitää olla.
Aika erikoista, että solmu pitää tehdä jonkun kaavan mukaan, vaikka lopputulos on sama. Samaa sarjaa kuin se kuinka kassalla kuuluu maksaa. Tai muita sääntöjä, mitä täältä saa lukea. Kuinka jollain on kiinnostusta katsoa miten toiset siat tekee? Jaksaa hämmästyttää minua.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat vuodesta toiseen ihmetellä tätä?
Suosittelen että olet edes joskus hetken pois palstalta.
- terapeuttisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat vuodesta toiseen ihmetellä tätä?
Suosittelen että olet edes joskus hetken pois palstalta.
- terapeuttisi
En ole palstaillut puoleen vuoteen. Tämä nimenomainen aloitus on joka kerta silloin harvoin kun käyn palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että solmu pitää tehdä jonkun kaavan mukaan, vaikka lopputulos on sama. Samaa sarjaa kuin se kuinka kassalla kuuluu maksaa. Tai muita sääntöjä, mitä täältä saa lukea. Kuinka jollain on kiinnostusta katsoa miten toiset siat tekee? Jaksaa hämmästyttää minua.
Nauhojen solmiminen kertoo motorisista kyvyistä ja siitä että on mahdollisesti vammainen jos ei kykene nopeaan ja hienomotoriseen toimintaan.
No sitten kuolet, ole hyvä en tule hautajaisiin
Mun aikoja sitten edesmennyt vaarini teki myös niin ja muistan ihmetelleeni sitä jo lapsena, kun pääsin omasta pupujussivaiheestani. Mutta tosiaan, mitäpä sillä tyylillä on väliä? Ei yhtään mitään. Pahempi olis jos ei onnistuis sitominen millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ollakaan, minulla ei ole tällä hetkellä lainkaan nauhallisia kenkiä. Siihen ei mitään syytä ole, näin vain on päässyt käymään.
Ok, mummo.
Ja mitähän väliä kyseisellä asialla on?
Nauretaas vielä kerran tuolle silmii.
Vierailija kirjoitti:
Haukut muita, etkä itse osaa edes kirjoittaa...Että silmii😆
Kun käyttää virkkeen lopussa kolmea pistettä, sen jälkeen tulee välilyönti. Monesti se ei päätä virkettä eli jatko tulee pienellä.
Oho, piti katsoa youtubesta mitä tarkoittaa pupunkorvatekniikka. Noin minä olen aina tehnyt. N60
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän väliä kyseisellä asialla on?
Niin mitä väliä on esimerkiksi sillä kirjoittaako harakanvarpaita vai hienoa kaunokirjoitusta?
Vammaiset eivät todellakaan osaa kuin pupunkorvametodin, jos sitäkään.
Mitä luulet kuinka heikosti sujuu muut asiat. Yksi koulukaveri ei koskaan oppinut luistelemaan, vaan aina liukui vauhdin otettuaan jalat ristissä. Puhui myös nenäänsä känisemällä.
Ei muuten ole sama lopputulos. Kun nauhat solmii kunnolla, toinen nauhan pää jää hieman lyhyemmäksi, ja se on se mistä pitää nyppäistä solmu auki