Nainen putosi UFFin keräyslaatikkoon Hollolassa
Kommentit (28)
Yritti varmaan pölliä sieltä vaatepusseja ja kurotti liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tipahti laatikkoon kurkoteltuaan sieltä puhelintaan.
No siinähän se sanottiin.
Aha-aaa, en lukenut koko juttua, no tuo laatikko on sitten iso, en ole nähnyt livenä laatikkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha-aaa, en lukenut koko juttua, no tuo laatikko on sitten iso, en ole nähnyt livenä laatikkoakaan.
En mäkään lukenut koko juttua. Tuo luki heti otsikon alla.
En usko tuohon puhelinhämäykseen. Yritti pölliä sieltä kampetta, mutta tipahti sinne. Hupsis heijaa.
Mulla tipahti kerran työpaikalla työpaikan avaimet pahvipuristimeen. Sain ne kuroteltua onneksi sieltä niin, etten itse tippunut sinne.
Koko prosessin ajan oli kuitenkin pieni pelko tippumisesta sinne ja tieto siitä, että ei olis kiva kuolema jos kone lähtiskin käyntiin.
Ihan oikein, kun on mennyt sinne kaivelemaan! Ei se kännykkä ole sinne muuten voinut mennä!
Kovat ajat on kun vaatteita jo dyykataan
Itse veikkaan pääsiäiseroa Hollolaistapaan: Mies kyllästyi metatyöstä nalkuttamiseen ja ehdotti akalle, että viedään vanhat vaatteet Uffille. Ehdotti jo aiemmin eräretkeä vuorille.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuohon puhelinhämäykseen. Yritti pölliä sieltä kampetta, mutta tipahti sinne. Hupsis heijaa.
Mä luulin, että oli tullut katumapäälle jonkun vaatteen suhteen, että ei olisikaan halunnut heittää sitä kierrätykseen ja yritti pelastaa sen.
Tämä oli varmaan se sama joka liiskasi lapsen kuoliaaksi vantaalaisessa päiväkodissa. Tai ainakin joku sukulainen.
Voihan sitä olla heittämässä vaatepussukkaa ja samalla myös kädessä oleva puhelin putoaa sinne.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4928fcdf-07ae-4fe4-b34f-fe6c514797c2
Tässä vielä linkki uutiseen.
Naiset täytyisikin laittaa uffin keräysboxiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset täytyisikin laittaa uffin keräysboxiin.
No mihis miehet sitten? Gigantin kierrätykseen?