Haluan nauraa. Kertokaa esimerkkejä miehen logiikasta
Kertokaa kiitos
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
"Etkö voi pidätellä kuukautisia?"
Lääkkeillä voi kuukautisia siirtää eli tavallaan pidätellä. Miksi minun miehenä pitää asiasta valistaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Ei toki kaikkien miesten logiikkaa, mutta erään tietyn miesryhmän logiikka on se, että vika on aina naisissa eikä itseään tarvitse koskaan kehittää. Jos ei kelpaa naisille, suihkussa käymättömänä, keskustelutaidottomana, elämäntapaongelmaisena pitkäaikaistyöttömänä ja ilkeänä örisijänä, niin naiset ovat nirsoja ämmiä.
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeillä voi kuukautisia siirtää eli tavallaan pidätellä. Miksi minun miehenä pitää asiasta valistaa naista?
Lääkkeet ei tehoa enää siinä vaiheessa kun vuoto alkaa.
Mies ei muilta neuvoja kysy. Tehdään ensin ja korjataan sitten Kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu asioihin, joista sinulla ei ole vtunpllupallon vertaa kokemusta. Saammekin tästä seuraavan pointin: Setämiesselittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu asioihin, joista sinulla ei ole vtunpllupallon vertaa kokemusta. Saammekin tästä seuraavan pointin: Setämiesselittäjät.
uli uli :D
Vierailija kirjoitti:
Mies ei muilta neuvoja kysy. Tehdään ensin ja korjataan sitten Kolme kertaa.
Lopuksi ilmastointiteipillä.
Miehet soittaa äidilleen kun naaras on tappanut vauvansa aiheuttamalla keskenmenon raskausviikolla 30 ja paskonut vauvan vessanpönttöön hukkumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet ole lesbo niin minulla on kokemusta useamman naisen kuukautisista kuin sinulla joten pidä lättys kiinni.
Näin tässä joku päivä täällä jonkun incelin kutsuvan naisia nimellä "pillueläin". On se ihme kun naiset ei pidä.
Näin tässä joku päivä naaraan kutsuvan miehiä termillä "incel". On se ihme kun miehet eivät pidä.
Miehet kerää raadot pois kun naaraat ovat paenneet tulipaloa rappukäytävään. :D
Vierailija kirjoitti:
Näin tässä joku päivä täällä jonkun incelin kutsuvan naisia nimellä "pillueläin". On se ihme kun naiset ei pidä.
Ja vika on muka naisissa
Miehen logiikkaa on ainakin se, että kun nainen valittaa jostain, niin mies yrittää keksiä ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kerää raadot pois kun naaraat ovat paenneet tulipaloa rappukäytävään. :D
Miehet luulee olevansa naisia fiksumpia 😂
Mies on epävarma menestyksestään naisten keskuudessa koko nuoruutensa, kunnes hän keski-ikäisenä tuntee olevansa voimainsa sonni ja ahdistelee itseään puolta nuorempia.