Miksi miehet eivät ole miehekkäitä?
Miehet eivät ole kypsiä, itsevarmoja ja luotettavia herrasmiehiä, joka kantaa vastuunsa. Miehiltä puuttuu aloitteellisuus, tunteiden hallinta ja kyky suojella. He käyttävät löysiä ja mukavia vaatteita. Tyyliin ei kiinnitetä huomiota.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyypillistä lisääntymisikäistä naista ei paskan vertaa kiinnosta joku sivistynyt tyylikäs mies jolla maskuliininen keho.
lisääntyvät ties minkä naamatatuoitujen liekkipiponistien kanssa joiden suurin anti naiselle sosiaalisesti on vetää tätä turpaan silloin tälllin. valtaosa toki ei lisäänny enää lainkaan.
ei voi vaatia mitään herrasmiehiä jos itse ei ole leidi. niitäkään ei enää ole
No mikä selittää tämän degeneroitumisen? Olisi todella hauska tietää.
ÄO madaltunut 1995 lähtien n. 16 pistettä molemmilla sukupuolilla joka vastaa kokonaista keskihajontaa.
Nykyään arvostetumpi tosiaan joku mumbleräppäri joka silmämuniin asti tatuoitu.
Mun mies ainakin on ihanan miehekäs.
Veljeni ja isäni ovat myös perinteisen maskuliinisia luonteeltaan.
Ehkä sä AP vaan pyörit vääränlaissa porukoissa?
Toisten miesten peppulit ovat kauniita, kun katsastan ne uimahallissa.
M48
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ainakin on ihanan miehekäs.
Veljeni ja isäni ovat myös perinteisen maskuliinisia luonteeltaan.
Ehkä sä AP vaan pyörit vääränlaissa porukoissa?
Ja ikä oli?
Vierailija kirjoitti:
Ne ominaisuudet katoavat joilla ei ole merkitystä suurimmalle osalle naisia.
Totta. Lopulta jäljellä on vain psykoja ja steroideilla pumpattuja apinoita
Tosikertomus taas: Tässä viikolla mietin, röökipaikalla kun olin:
Niistä uimahallijutuista oli puhe: olin penskana yksinään uimassa, läksin pukkariin, siellä kaksi vanhempaa miestä joivat kaljapullot ja toinen tarjosi toiselle "kopsut", jotain värikästä.
Eipä häirinnyt yhtään, kuuntelin vähän aikaa heidän juttujaan ja päättelin, et kaksi sotaveteraania käyneet uimahallissa ja muistelivat menneitä, ehkä Rukajärven tien käyneitä. ... Ei häirinnyt yhtään.
Nyt, mulla ikää lähes samanverran, niin jos itse tekisin sen saman, niin sehän ois Skandaali! Ja ip-lehdet täynnä kirjoituksia! :)
t. m60v.
Ei ole enää ladyjä. Käytös on valtaosalla naisista härskimpää kuin entisajan merimiehellä.
No mikä selittää tämän degeneroitumisen? Olisi todella hauska tietää.