Kuinka moni teistä painaa yli 60 kiloa?
Vastaukset ovat anonyymeja eli ei sisällä mitään henkilötietoja.
Kommentit (31)
Alle satakiloisilla ei ole puheoikeutta.
Jos mies painaa alle 60kg niin huonosti on asiat. Vai oliko tämä vain naisille.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tuohan on jokin varhaisteinin paino. Kaikki aikuiset miehet alle 75kg ovat riisitautisia. Keskipaino 85-90kg.
Kyllä minä ainakin olin 78 kiloisena läs.ki tankki. Oli melkoinen maha jo. Vaikutti jo aika paljon sellainen ylipaino esim erektioon. Nyt 10 Kiloa kevyempänä olen normaalipainoinen ja aivan järkyttävän paljon paremmassa kunnossa. Mies 40v
Olen painanut yli 60 kg noin 13-vuotiaasta alkaen. 172 cm pitkälle alle 60 kg ei ole hyvä paino, ellei ole aivan lihakseton - ja se on tietenkin ongelma sekin.
Minä painan 102kg. Ei paha ku pituuttakin on lähemmäs kaksi metriä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja painoni 126 kiloa. Vihaan persuja ja hallitusta koska Kelan leikkaukset rajoittaa herkkuni suklaan ja coca-colan nauttimista.
Ei hätää. Lidlissä on irttariale. Halvalla saat kaappeihin täydennystä 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tuohan on jokin varhaisteinin paino. Kaikki aikuiset miehet alle 75kg ovat riisitautisia. Keskipaino 85-90kg.
Kyllä minä ainakin olin 78 kiloisena läs.ki tankki. Oli melkoinen maha jo. Vaikutti jo aika paljon sellainen ylipaino esim erektioon. Nyt 10 Kiloa kevyempänä olen normaalipainoinen ja aivan järkyttävän paljon paremmassa kunnossa. Mies 40v
Muistakaa tämä läskimiesten ja vanhojen miestenkin kohdalla 😁
Vierailija kirjoitti:
78kg, 166cm, M66
Lihava
N46, 178cm, 65kg. Haluaisin muutaman kilon rasvaa ja lihasta lisää luiden ympärille.