Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin seksuaalirikoksen uhriksi-joudun silti sen suurintaosin salaamaan loppuelämån

Vierailija
03.04.2026 |

Jouduin seksuaalirikoksen uhriksi.  Tekijä sai tuomion. Tekijä sai ehdollista joten tekoälyn mukaan lehdet "julkaiset vain vakavana pidetyt jutut kuten joissa uhri on alaikäinen".

Teossa kåytettiin kuitenkin väkivaltaa jonka oikeuskin totesi.

Muutama ihminen tietää henkilön kuten läheinen kuka oli teon aikana kotona.

Muuten asiasta en voi koskaan puhua  koska olisi kunnianloukkaus levittää henilän nimeä.

En voi kertoa kellekään koska mistä tietäisin että henkilö kelle kerron ei kertoisi esimerkiksi eteenpäin. Lain mukaan tuomitun nimen tahallinen lecittäminen on rikos 

Olen ksikenlisäksi ujo ja arka en uskaltais tuon vuoksi kellekään kertoa.

Näin ollen henkilö joka tunki kotiini vaikken halunnut(tiomiossa todettu) ja käytti väkivaltaa(todettu) jarkaa elämää normaalisti ilman että asia tulee koskaan julkisuuteen tai saa mitään oikeita seurauksia.

Minä taas ujona ihmisemä jatkan samaa näkymätöntä elämääni.

Koen että tämå on osa naisvihaa suomessa, naisiin kohdistuvista teoista vaikeneminen ja muurenki. Monesti lähtökohdiltaan kotihiirityyppisten uhrien vaientaminen.

Seksuaslirikoksem uhriksi voi joutua kuka vaan kuten minun tapauksessa työssäkäyvä ujo  kotihiiri ihminen,toivousin että nämö seikat voisi joskus tulevaisuudessa huomioida.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap jos joku ihmettelee miten noin pääsi käymään niiin henkilö oli siis ns puolituttu ja tarjpsi kyydin kotiini. Siis kyydin ei muuta.siithä lähti tapahtumat.

Toiseksi on fakta mitä moni elä tällä hetkellä että kaikki seksuaalirikoksia ei julkaista eikä niistä saa ainakaan tuomitun nimellä puhua. Toki muuten saa kertoa.

Se ei vaam uhria lohduta kun se kuka oli tekijä on oleellinen osa tarinaa.

Vierailija
2/4 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihvassut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku on hiljaa vain koska joku on pelotellut? Ei se ole kunnianloukkaus jos se on totta.

Vierailija
4/4 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on paskapuhetta ja trollausta. Tuomiosta saa kyllä puhua ihan vapaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän