Kysy mitä tahansa takapulpetin pojalta
Olen se joka metelöi ja ilveili takarivissä ja jonka paratiisi oli väli- ja liikuntatunnit..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet takarivin poika?
Koska en halunnut olla opettajan valvovan silmän alla ja takarivissä sai olla vapaammin.
Meillä luokan pisimmät istutettiin aina takariveihin tai seinänvierustoille että lyhyemmät näkisivät paremmin taululle.
Vastaan tässä nyt keskeisiin:
1- Kyllä, olin koulukiusaaja
2. Ei, en kadu
3. Tienaan kuusinumeroisen summan vuodessa
4. Olen naimisissa kolmatta kertaa ja olen myös pettänyt kaikkia vaimojani.
5. Game of Thrones on suosikkisarjani ja parhaat hahmot on Ramsay (jolta näytän) sekä Joffrey.
Nää kyssärit oli tässä. Nyt pelaamaan korista, on aikainen vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Minut rauhallinen tyttö laitettiin takapulpetin pojan viereen 60-luvulla. Miten kävi? Veditkö minua leteistä?
En todellakaan, minua kiinnosti jo silloin pelkästään lampaiden paneminen.
Miksi hiplailit itseäsi tunnilla ja luulit ettei kukaan huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tässä nyt keskeisiin:
1- Kyllä, olin koulukiusaaja
2. Ei, en kadu
3. Tienaan kuusinumeroisen summan vuodessa
4. Olen naimisissa kolmatta kertaa ja olen myös pettänyt kaikkia vaimojani.
5. Game of Thrones on suosikkisarjani ja parhaat hahmot on Ramsay (jolta näytän) sekä Joffrey.
Nää kyssärit oli tässä. Nyt pelaamaan korista, on aikainen vuoro.
Oletko nynny, kun jätit vastaamatta kaikkiin hyviin kysymyksiin ja häivyit sitten häntä koipien välissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut rauhallinen tyttö laitettiin takapulpetin pojan viereen 60-luvulla. Miten kävi? Veditkö minua leteistä?
En todellakaan, minua kiinnosti jo silloin pelkästään lampaiden paneminen.
No joo ja ymmärrän tai sitten en. Outo maalaispoika olet ja lampaat kuuluu asiaan nyt näin Pääsiäisenä. Mutta joo.. En haluaisi tuntea sinua. Pärjäile.
- n69vee -
Olin se tyttö, joka joutui lukemaan aineensa koko luokan edessä. Se oli hirveää, koska olin ujo. Kirjailija minusta sitten tulikin.
Lainaus ei jostain syystä toimi, mutta vastaus viestiin 19: Kumilampaaseen