Ihmiset on niin noloja kaupassa.
Tunkevat kärryn kanssa ahtaaseen rakoon ihan kuin nälkäkuolema olisi tulossa että pakko tuntee ihan kiinni paistopisteen luona ja kärry siihen eteen ettei muut pääse ottamaan mitään.
Kommentit (36)
Nämä ovat niitä samoja ihmisiä joiden mielestä on hyvä idea pysähtyä oven eteen tai muuten vain tukkia kulkuväyliä ja sitten närkästyvät kun ihmiset pyrkivät ohi, he kun eivät kuuntele jos kauniisti pyydetään että pääsisikö tästä. Veikkaan myös vahvasti, että samat kpäät tunkevat juniin, raitiovaunuihin ja hisseihin ennenkuin ulos tulevat ovat päässet ulos. Lyhyesti sanottuna, ovat kykenemättömiä elämään muiden kanssa. Pitäisi karkottaa johonkin metsään asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, kuinka ahneita jotkut ovat? Kärryihin/ koreihin suorastaan mätetään kaikkea. Tarjontakin on sellainen, että joskus miettii että tarvitaanko oikeasti näin paljon kaikkea. Ja kosmetiikka; Ihan älyttömät määrät, vaikka ja mitä. Normal- kauppa on ihan uskomaton turhuuden paratiisi.
Normalissa en ole käynyt koskaan, mutta kun käyn ruokakaupassa niin mätän kärryn aina ääriään myöten täyteen. Käyn todella harvoin kaupassa, mutta silloin kun käyn niin ostan paljon. Eilen viimeksi meni cittarin ostoksiini yli 300 euroa.
Minä tilaan tuollaiset määrät ja käyn noutamassa, jolloin joku muu on kerännyt ne minulle ja nostaa auton taakse. Äärettömän helppoa ja mukavaa.
Mä tilaan kotiin, joku tuo tavarat eteiseen😉
En haluaisi asua niin lähellä kaupunkia että kotiinkuljetus olisi vaihtoehtona. Mieluummin omassa rauhassa ja kaukana muista ihmisistä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, kuinka ahneita jotkut ovat? Kärryihin/ koreihin suorastaan mätetään kaikkea. Tarjontakin on sellainen, että joskus miettii että tarvitaanko oikeasti näin paljon kaikkea. Ja kosmetiikka; Ihan älyttömät määrät, vaikka ja mitä. Normal- kauppa on ihan uskomaton turhuuden paratiisi.
Normalissa en ole käynyt koskaan, mutta kun käyn ruokakaupassa niin mätän kärryn aina ääriään myöten täyteen. Käyn todella harvoin kaupassa, mutta silloin kun käyn niin ostan paljon. Eilen viimeksi meni cittarin ostoksiini yli 300 euroa.
Typerys.
Ei täällä' tarvii esitellä itseään, anonyymi palsta!
Vierailija kirjoitti:
Outoa on se, että kaksi pariskuntaa (yleensä ikäihmisiä) parkkeeraa kärryineen vieretysten keskelle käytävää kuulumisia vaihtamaan. Tilaa molemmin puolin jää niin, että kukaan ei pääse ohi. Toinen erikoinen tapa on jumittaa oven eteen juoruamaan. Pitäisi sitä nyt sen verran olla tajua, että ympärillä on muitakin ihmisiä.
Se on just niin. hyllyjen eteen jäävät juoruamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan tuollaiset määrät ja käyn noutamassa, jolloin joku muu on kerännyt ne minulle ja nostaa auton taakse. Äärettömän helppoa ja mukavaa.
Niin teen välillä itsekin, mutta nyt en osannut arvioida milloin pääsen noutamaan niin päätin käydä itse. Tuossa kyseisessä cittarissa noutoajat on kahden tunnin pätkissä.
no onpa typerä kauppa kun ei o kotiinkuljetusta!
Missä kaupassa te oikein käytte? Ei mua yleensä ärsytä muut ihmiset. .
Ehkä siksi että käyn illalla ja vältän pahimmat ruuhkat? Mutta ei kyllä muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noudoista muodostuu ihan järjetön määrä pahvijätettä kun tilaa paljon. Ärsyttää kärrätä pahveja takaisin kaupunkiin kun ei niillä tee yhtään mitään. Kun käy itse kaupassa niin voi pakata omiin kestokasseihin ja välttyy pahvimereltä.
höh, ne saa auki laitettua, siis avattua levyksi ja kun seuraavan kerran tulee tavaraa, lyöt sen läjän kuskille. Niin täällä tehdään!
(Kerran ei voinut ottaa!)
no on kaupassa käynnitkin nykyään vaikeita, jumaliste, vai kauppasäännöt, ai miten hiljaa tai kovaa saa laittaa ostokset hihnalle...hankkikaa oikeesti elämä
Inhoan niitä, joilla on niin kiire, että pitää työntää toisten ostoksia kassahihnalla tai hihnan päässä pakkaustilassa. Itsepalvelukassojakin voi käyttää, samoin tilata ostokset noutolokerikkoihin tai suoraan kotiin. Ei ole pakko kulkea ihmisten seassa, jos ei kykene odottamaan omaa vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niitä samoja ihmisiä joiden mielestä on hyvä idea pysähtyä oven eteen tai muuten vain tukkia kulkuväyliä ja sitten närkästyvät kun ihmiset pyrkivät ohi, he kun eivät kuuntele jos kauniisti pyydetään että pääsisikö tästä. Veikkaan myös vahvasti, että samat kpäät tunkevat juniin, raitiovaunuihin ja hisseihin ennenkuin ulos tulevat ovat päässet ulos. Lyhyesti sanottuna, ovat kykenemättömiä elämään muiden kanssa. Pitäisi karkottaa johonkin metsään asumaan.
Jotkut kuvittelevat, että kännykkään puhuminen antaa oikeuden pysähtyä mihin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noudoista muodostuu ihan järjetön määrä pahvijätettä kun tilaa paljon. Ärsyttää kärrätä pahveja takaisin kaupunkiin kun ei niillä tee yhtään mitään. Kun käy itse kaupassa niin voi pakata omiin kestokasseihin ja välttyy pahvimereltä.
höh, ne saa auki laitettua, siis avattua levyksi ja kun seuraavan kerran tulee tavaraa, lyöt sen läjän kuskille. Niin täällä tehdään!
(Kerran ei voinut ottaa!)
Ja säilytät niitä viittä-kuutta isoa pahvilevyä kotonasi sen aikaa? Niistähän tulee paperitoukkiakin.
Raivo repesi paistopisteellä
Someraivo repesi kauppaetiketistä
Ja se on noloa kans, et ihmiset änkeää tahallaan eteen kassajonossa, edelle, sanoen, et sen Kamu O edellä, pittööööp päästööööp hänen taa..........ja kerran yks typerys narsisti oli etuilemas, ku sil mukamas ootti taksi siin, et pitäis päästä ed ole......jos on varaa taksiin, on varaa myös jonottaa normaalisti ! Mikäs kiire siinä oli ? Ja sitte se ainainen KÄRRYJEN OIKEIN LAITTO ULKONA TAI SISÄLLÄ !!!!!! JUMALISTE, että se hävettää, et ne jätetään aina miten sattuu !!!!! NE KUULUU JOKAISEN KÄYTTÄJÄN LAITTAA ITSE OIKEIN !!!!! Muuten niistä aletaan ottamaan käyttäjiltä KUNNON MAKSUA, että laittaa sen oikein hänen korkeutensa puolesta !!!! Siitä mä piän huolen !!!! Ei ole iso asia laittaa se itse. Sen nyt osaa jo lapsikin. Jos itselle o ollu pjaska käynti siel, ni sit ei tarvi muille ilmoittaa noin. Ei ole MITÄÄN KIIRETTÄ olla laittamatta itse. Jos kaikki pjaskat ihmiset laittais nii sen, ni siitähä tulloo aikamoinen kaaos. Ne tukkivat kaikki tiet ! Eipä oo sitte mun vika, jos nii tapahtuu. Saatta syyttööööö vaan itteenne kaikki narsistit !
Vierailija kirjoitti:
Kaikki halpaa ja huonolaatuista hamstrataan. Rusta ja Normal ovat oikein ne pahimmat. Ihmisille myydään roskaa kallilla ja jengi ostelee vaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja se on noloa kans, et ihmiset änkeää tahallaan eteen kassajonossa, edelle, sanoen, et sen Kamu O edellä, pittööööp päästööööp hänen taa..........ja kerran yks typerys narsisti oli etuilemas, ku sil mukamas ootti taksi siin, et pitäis päästä ed ole......jos on varaa taksiin, on varaa myös jonottaa normaalisti ! Mikäs kiire siinä oli ? Ja sitte se ainainen KÄRRYJEN OIKEIN LAITTO ULKONA TAI SISÄLLÄ !!!!!! JUMALISTE, että se hävettää, et ne jätetään aina miten sattuu !!!!! NE KUULUU JOKAISEN KÄYTTÄJÄN LAITTAA ITSE OIKEIN !!!!! Muuten niistä aletaan ottamaan käyttäjiltä KUNNON MAKSUA, että laittaa sen oikein hänen korkeutensa puolesta !!!! Siitä mä piän huolen !!!! Ei ole iso asia laittaa se itse. Sen nyt osaa jo lapsikin. Jos itselle o ollu pjaska käynti siel, ni sit ei tarvi muille ilmoittaa noin. Ei ole MITÄÄN KIIRETTÄ olla laittamatta itse. Jos kaikki pjaskat ihmiset laittais nii sen, ni siitähä tulloo aikamoinen kaaos. Ne tukkivat kaikki tiet ! Eipä oo sitte mun vika, jos nii tapahtuu. Saatta syyttööööö vaan itteenne kaikki narsistit !
Tämä tekstin luettuani huomaan, että on aika poistua palstalta ja ryhtyä Pääsiäisen viettoon. Hyviä pyhiä kaikille!
Mä tilaan kotiin, joku tuo tavarat eteiseen😉