Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paneminen elämän pääasia?

Vierailija
02.04.2026 |

Mielestäni on

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paneminen on alapääasia.

Vierailija
22/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki. Haluan nähdä kuvia raskausmahoista. Nainen kauneimmillaan. Tuo mieleen muistoja omilta raskausajoilta, se innokas odottaminen kun ei tiennyt mitä on tulossa. Ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on kyllä kiihottava

Vierailija
24/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta mieheni on vaan kätevä laueta sisääni

Naisen raskausvatsa tuo itselleni mieleen helliä tunteita. Minulla ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä joskus tulla isäksi. Toivottavasti se toteutuu.

Vierailija
25/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla ei ole omia lapsia ei voi ymmärtää kuinka mahtava tunne on olla isä. Se rakkaus on erilaista ja syvempää kuin mikään muu rakkaus mitä ikinä voit kokea

Vierailija
26/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isä, joka oli vuoden lasten kanssa kotona kun halusin päästää vaimon saattamaan opiskelunsa loppuun. Lapset täyttivät vuoden aikana 1v ja 4v. Näin jälkeenpäin pidän kokemusta elämäni parhaana ja olisin mielelläni ollut pidenpään jos taloustilanne olisi sallinut. Suosittelen lämpimästi kaikille isille. Koen saaneeni siitä hyvän ja läheisen suhteen lapsiin joka kantaa yhä vaikka lapset ovat nyt teinejä. Ilman sitä lapset olisivat ehkä jääneet etäisiksi.

-M43

Vierailija
27/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei ole edes TOP 5:ssä.

Vierailija
28/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmen lapsen faija. Lapset on jo aikuisia kaikki. Päivääkään en vaihtaisi pois (tai no, ne noropäivät aikoinaan vaihtaisin), sillä isyys on ollut upeaa. Nyt on kivaa katsella, kuinka lapset pärjää ja menee eteenpäin elämässä. Minusta tulee myös ukki kesällä. Sitäkin odotan innolla. Saan lähipiiriin ja toivottavasti myös osaksi elämää lapsen lapsen.

Vierailija
29/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole. M46

Vierailija
30/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan puhtaasti lajon säilymistä niin vastaus on kyllä.

Jos ajatellaan muuten niin vastaus on ei.

Vierailija
31/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Minustakin on ollut kivaa olla isä. Tai nykyisin iskä, kuten lapset sanoo. Kai tässä on jotain tehnyt oikein, kun uskoutuvat minulle ja haluavat viettää yhä aikaa kanssani, vaikka alkavat olla siinä "pahassa" teini-iässä.

Vierailija
32/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan kun lapsi hieman kasvaa, niin lapsen mielessä isä on kaikkivoipa. Sellainen se lapsen usko on. 

Tärkeintä isänä on olla läsnä lapsen elämässä, kasvattaa ja olla se turva, jota lapsi tarvitsee. Äidin ei kannata olla mustasukkainen isän ja lapsen siteestä, eikä miehen äidin ja lapsen siteestä. Ne on aina vähän erilaisia, mutta täydentävät lapsen elämää hyvin.

Vierailija
33/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä on kivaa olla, joskus myös rasittavaa. Mutta hei, elämä on. 

Oma lapsi on jo aikuisiässä, mutta edelleen meillä on hyvä isä poika suhde. Ollaan aina touhuttu kaikenlaista yhdessä, joten eiköhän meidän side kanna hamaan loppuun asti.

Nykyään jo huomaa, kuinka poika on jo monessa asiassa minua fiksumpi, se on hyvä. Kiertokulku menee oikeaan suuntaan.

Vierailija
34/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo näinä aikoina köyhän ainoa ajatus mikä päässä pyörii, ilmainen huvi tai pakkomielle ?

Vierailija
35/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on. Tulin isäksi vanhemmalla iällä ja jokainen päivä on tuntunut mukavalta, kun on aika pieni lapsi, jolta saa rakkautta ja jolle voi antaa rakkautta.

Vierailija
36/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sanomat

Tutkimus: Pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä

Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1 800 samanikäistä aikuista.

Pikkulasten vanhemmat ovat tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html

Vierailija
37/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Vanhana lapsen saavat äidit elävät pidempään ja pysyvät nuorempina kuin lapsettomat

Older first-time mothers are also more likely to live longer 

- (20,000 participants in the study)

Tutkimuksen tekivät:

- University of California

- Stanford University School of Medicine

https://www.universityofcalifornia.edu/news/older-first-time-mothers-ar…

Vierailija
38/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisessa mielessä paneminen, syöminen, nukkuminen ja ulostaminen on top4-aktiviteetteja. Filosofisessa mielessä ei kyllä minun mielestä. 

Vierailija
39/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ruiskautti spermat ränniin ja olen nyt mahapömpöttämässä

Niin sitä pitää

Oivallista

Vierailija
40/66 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys on niin ihana asia, että jokaisen naisen tulisi saada se kokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi