Onko paneminen elämän pääasia?
Kommentit (78)
Biologisessa mielessä paneminen, syöminen, nukkuminen ja ulostaminen on top4-aktiviteetteja. Filosofisessa mielessä ei kyllä minun mielestä.
ALOITUKSESI KUULUU SEKSIPALSTALLE, POISTOON.
AP, MIKSI SPÄMMÄÄT TÄTÄ IHAN JATKUVASTI?
Vierailija kirjoitti:
VASTAA!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät kuulijat. Juuri saamamme tiedon mukaan on paneminen maailmassa lisääntynyt ilahduttavasti
Maanantaina pannaan, tiistaina pannaan
Keskiviikko torstai pannaan
Perjantaina pannaan, lauantaina pannaan
Sunnuntaina pannaan
Maanantaina pannaan, tiistaina pannaan
Keskiviikko torstai pannaan
Perjantaina pannaan, lauantaina pannaan
Sunnuntaina pannaan
Tammikuussa pannaan, helmikuussa pannaan, maaliskuussa pannaan
Huhtikuussa pannaan, toukokuussa pannaan, kesäkuussa pannaan
Heinäkuussa pannaan, elokuussa pannaan, syyskuussa pannaan
Lokakuussa pannaan, räntäkuussa pannaan, ensi kuussa pannaan
Auringossa pannaan, sateessa pannaan, lumimyrskyssä pannaan
Ukkosella pannaan, tyynellä pannaan, pakkasella pannaan
Auringossa pannaan, sateessa pannaan, lumimyrskyssä pannaan
Ukkosella pannaan, tyynellä pannaan, pakkasella pannaan
Jenkeissä pannaan, Turkissa pannaan, Kiinassakin pannaan
Kongossa pannaan, Perussa pannaan, Venäjällä pannaan
Heinolassa pannaan, Utsjoella pannaan, Kevossakin pannaan
Kokkolassa pannaan. Haminassa pannaan, Kiteellä pannaan
Tädin kanssa pannaan, sedän kanssa pannaan, mummon kanssa pannaan
Enon kanssa pannaan, siskon kanssa pannaan, veljen kanssa pannaan
Tädin kanssa pannaan, sedän kanssa pannaan, mummon kanssa pannaan
Enon kanssa pannaan, siskon kanssa pannaan, veljen kanssa pannaan
Rahaa pankkiin
Teit siis tilillepanon.
Korkealibidoiselle on, matalalibidoiselle ei. Kumpikaan ei oikein tahdo ymmärtää toista.
EIKÖ TÄTÄ HULLUA SAA JO BANNATTUA, AIVAN SAIRAS TYYPPI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VASTAA!
Eikö ole kanttia vastata?
Raisk kaa jat on Sodoman synnissä . Ilm. 11:8
Oli se henkilökohtaisesti pitkälle tuolla tavoin 20-40v. Silloin oli satoja naisia ja 42veen jälkeen olen runkkaillut mieluummin ja viettänyt laatuaikaa itseni kanssa tyytyväisenä.
Terveisin keski-ikäistynyt entinen ori.
Mitamitamita sina kysya. Kyla olla kuksaminen tarkein asia. Ja iso sosutuki ola yhta tarkea.
Ei. Onneksi omassa elämässä on niin paljon muutakin mielenkiintoista ettei ole pelkkää panemista.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla ei ole omia lapsia ei voi ymmärtää kuinka mahtava tunne on olla isä. Se rakkaus on erilaista ja syvempää kuin mikään muu rakkaus mitä ikinä voit kokea
Mutta, me kaikki olemme isämme ja äitimme lapsia. Ainakaan omat vanhempani eivät onnesta kieriskelleet minun tähteni.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan on. Tulin isäksi vanhemmalla iällä ja jokainen päivä on tuntunut mukavalta, kun on aika pieni lapsi, jolta saa rakkautta ja jolle voi antaa rakkautta.
Kyllä, pojan isäksi nelikymppisenä! Elämäni paras hetki! Nyt jo aikuisena on enää valokuvat muistona noista ajoista, mutta on sellainen asia, jota ei vois vaihtaa mihinkään!
Minulla ainakin. Mikään ei ole parempaa kuin päästä panemaan nuorta, kokematonta ja karvatonta jannua.
Heikki48v.
Vtu tääl on hullua väkee. Huomaa kyl, et yksinkertaisimmat pitää panemista ykkösasiana elämäs.
On kyllä maailman yliarvostetuinta touhua.
Oli se nuorena mutta ei sitten enää yli 24 vuotiaana. Nuorena kävin yökerhoissa varmaan lähes joka viikonloppu etsimässä naisseuraa. Mutta etsin minä parisuhdetta mutta naiset ei halunneet vaan ne halus yhden yön juttuja ja sitten jäin siihen koukkuun. Lopetin sit baarit ja yökerhot onneksi. Yllättäen löysin parisuhteen linja-autosta ja olen sen naisen kanssa ollut 24 vuotta.
Helsingin Sanomat
Tutkimus: Pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä
Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1 800 samanikäistä aikuista.
Pikkulasten vanhemmat ovat tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html