Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aiotteko vaikuttaa lastenne ammatinvalintaan?

Vierailija
07.05.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sitä muuten voi vaikuttaa, kun tukemalla ja kertomalla eri vaihtoehdoista. Toivon, että löytävät omalta tuntuvan alan.

Vierailija
2/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempanikin ovat yrittäneet. Ovat akateemisia ja minusta tuli " vain " hoitaja. Ja siitä olen saanut kuulla kohta kymmenen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitinikin yritti aikanaan vaikuttaa mun valintoihin, mutta tyhmä kun olin, en uskonut. Nyt kyllä tytöille taotaan jo pienestä pitäen järkeä päähän :)

T. Äiti ja tytöt 7 kk ja 2 v...

Vierailija
4/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ollaan keskusteltu ei ammatti- ja koulutusvaihtoehdosita ja sitten kannustanut hakemaan sinne kouluun, mihin haluaa. Poika valitsi sitten sellaisen koulun, jossa poikia vain tosi vähän...

Vierailija
5/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oma äitinikin yritti aikanaan vaikuttaa mun valintoihin, mutta tyhmä kun olin, en uskonut. Nyt kyllä tytöille taotaan jo pienestä pitäen järkeä päähän :)

T. Äiti ja tytöt 7 kk ja 2 v...

Vierailija
6/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin itse aivan väärään kouluun. Osaksi se johtui mielestäni siitä, etteivät vanhempani ohjanneet minua ja sanoneet mielipidettään. 16-19-vuotias voi olla vielä kovin epävarma omista kyvyistään.

Vierailija
7/7 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä myöntää oma pienuus, olisi tälle mammalle pettymys, jos kullannuppu ei valitse akateemista uraa. Mutta omaa tulevaisuuttaan tekee ja omia haaveita toteuttaa. Kunhan kasvaisi järkevä, rehellinen ihminen.