Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tasokas mies ja on todella turhauttavaa etsiä naisseuraa.

Vierailija
01.04.2026 |

Olen aidosti tasokas mies enkä silti meinaa saada edes tavallista naista. Olen pitkä ja komea, pidän huolta ulkonäöstäni, käyn salilla, minulla on uusi auto ja hyvä palkka. Teen hyvää työtä, pukeudun tyylikkäästi ja sosiaalinen elämäni on kunnossa. En käytä päihteitä enkä myöskään ole väkivaltainen joten en lyö naisia koska olen myös kiltti. Silti tuntuu, että naiset eivät edes katso minua. En ymmärrä miten edes keskitason nainen ei kelpuuta minua seksiin tai treffeille. En halua ylipainoista tai rumaa naista, mutta olen valmis melkein kaikkeen muuhun. Tämä turhauttaa täysin, tuntuu että teen kaiken oikein ja silti se ei riitä edes keskitasoa oleville naisille. Onko se oikeasti liikaa vaadittu että nainen olisi edes vähintään normaalipainoinen ja sen näköinen että sitä voi katsoa siten ettei himot katoa?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikailet jotain mitä et voi koskaan saada. Ulkonäkö ei ole kaikki. Se rapistuu vuosien vieriessä. 

Vierailija
42/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi sitten miesseuraa äläkä täällä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti pitkä ja komea, sinulla ei olisi mitään ongelmia saada naisseuraa. Olen elämässäni kohdannut useita sellaisia miehiä, jotka olivat luonteeltaan aivan kaameita, mutta he hukkuivat naisseuraan koska olivat juurikin pitkiä ja komeita.

Vierailija
44/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä sinä teet väärin kun itse olen lyhyt ruma ja köyhä ja siltikin saan naista kun naista haluan

Niinpä. Aloittaja voisi kokeilla seuraavaa;

- kasvotatuointi

- housut puoleen peffaan

- rööki huuleen

- kiroile paljon

Alkaa nimittäin nuoria naisia pörrätä ympärillä ihan eri lailla.

Onkohan hänellä tuon muodonmuutoksen jälkeen sitä hyvää työtä? 44 -vuotiaana?

Vierailija
45/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö liian nuorta seuraa? Ja tuollaisen misogynistin kyllä haistaa jo kaukaa, täällä palstallakin. Silloin ei uusi auto merkkaa naiselle mitään. Hänelläkin voi olla uusi ja parempi auto.

Vierailija
46/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hyvännäköisenä naisena totean että voisit keskittyä sen ulkonäön ja materian sijasta sisäiseen itseesi. Mitä tarjoat henkisellä puolella? Oletko sydämellinen, hauska, luotettava, reilu ja karismaattinen? 

Olen huomannut että se mitä tarjoat näkyvästi, määrittää paljolti kuka kutsuusi ns vastaa. Jos kunnioitat itseäsi, muutkin alkavat kunnioittaa.

Menestyvät, itsevarmat, kauniit fiksut naiset eivät haikaile egollaan ratsastavan lihaskimpun syliin. Sen sijaan naivit, traumojaan käsittelemättömät toksiset materialistinaiset kyllä. Sama pätee toiste päin. Fiksu, karismaattinen ja hyvätapainen komea mies ei haikaile ketä tahansa lanteenkeikauttelijaa. 

Jos haluat oikeasti sen naisen, katsasta tuo asenne ja käytöstavat kuntoon. Kehitä persoonaasi. Älä jumitu tuohon junttilan malliin. Puhut alentavasti naisista jotka eivät itseäsi viehätä ja toisaalta luulet että autolla ja haballa saa naisen kuin naisen. Väärässä olet. Molemmat yllämainituista voi omistaa, ja samalla saada kelpo naisenkin. Jos sisin on lattea ja juntti, ei naistakaan tule. Tai ainakaan kukaan itseäänkunnioittava pysy kauaa siinä sylissäsi. 

Arvostan että yrität kuulostaa syvälliseltä, mutta tuo on juuri sitä samaa ylhäältäpäin moralisointia, jota kuulee jatkuvasti. Totta kai sisäinen maailma merkitsee, en minä sitä kiellä, mutta on aika naiivia teeskennellä, ettei ulkonäöllä, statuksella ja menestyksellä ole valtavaa merkitystä siinä, kuka saa huomiota ja keneltä. Maailma ei toimi niin, että “ole vaan hyvä tyyppi ja kaikki järjestyy”. Jos toimisi, puolet tästä keskustelusta olisi turhaa.

Ja mitä tulee siihen, että “menestyvät naiset eivät halua lihaskimppuja”, niin rehellisesti,kyllä haluavat, jos paketti muuten täyttää tietyt kriteerit. Ei se ole joko–tai. Karisma, itsevarmuus ja ulkoinen vetovoima kulkevat usein käsi kädessä, eikä niitä voi erottaa toisistaan noin yksinkertaisesti. Se, että joku myöntää tämän, ei tee hänestä junttia, vaan realistin.

Lisäksi tuo ajatus, että miehen pitäisi ensin “kehittää itseään” ennen kuin ansaitsee mitään, kuulostaa enemmän portinvartioinnilta kuin neuvolla. Kaikki ihmiset ovat keskeneräisiä, myös ne “itseään kunnioittavat naiset”, joista puhut. Silti he odottavat saavansa haluamansa, miksi sama ei päde miehiin?

Lopulta tämä menee siihen, että osa haluaa kaunistella todellisuutta ja osa sanoa sen suoraan. Minä olen jälkimmäinen. Ja jos tämä kaikki kuulostaa kovalta, niin ehkä siksi, että se rikkoo sen mukavan illuusion, että jokainen mies ei muka haluaisi naista istumaan kasvojensa päälle ja pierrä miehen kasvoille niin, että ulostehiput lentävät. Mutta ei siinä, elämä on muutenkin täynnä ristiriitoja, vähän niin kuin pieruseksi: täysin absurdi yhdistelmä jotain vakavaa ja jotain niin naurettavaa, ettei sitä voi ottaa ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
47/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen halua omahyväistä ja paskantärkeää ukkoa itselleen. Pidä tunkkisi.

Tämä.

Miestä, joka kuvittelee, että koska hänessä ei ole näkyvää vikaa, hänelle kuuluisi oma nainen. Ei ymmärretä, että asioille pitää tehdä itse jotain.

Vierailija
48/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti pitkä ja komea, sinulla ei olisi mitään ongelmia saada naisseuraa. Olen elämässäni kohdannut useita sellaisia miehiä, jotka olivat luonteeltaan aivan kaameita, mutta he hukkuivat naisseuraan koska olivat juurikin pitkiä ja komeita.

Tuo on just se yksinkertaistus, johon moni takertuu. Totta kai pitkä ja komea saa helpommin huomiota, en minä sitä kiistä. Mutta huomio ei ole sama asia kuin laatu tai pysyvyys. Ne “kaameat tyypit” saavat seuraa niin kauan kuin ulkokuori kantaa, mutta ei se tarkoita että he oikeasti voittavat mitään pitkällä aikavälillä. Pelkkä ulkonäkö ei rakenna mitään kestävää, vaikka se avaisi ovia. Ja jos elämä olisi noin yksinkertaista, kaikki pitkät miehet olisivat onnellisia, eivät ole. Kaikilla pitkilläkään miehillä ei ole mahdollisuutta löytää naista, jonka ruokavalio tukisi oikein kunnon rikkipitoisia pierua, joka saa miehen kuin miehen kuumaksi. Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta todellisuus on vähän monimutkaisempi.

Vierailija
49/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te nykyiset nuoret tai nuorehkot aikuiset edes tapaatte toisianne?

Kun itse olin nuori, kävin joka viikonloppu baarissa tai ravintoloissa, miksi niitä nyt sanottiinkaan.  Siellä nähtiin kaiken aikaa toisiamme livenä ja aina paljon porukkaa.  Vielä sitäkin nuorempana käytiin tansseissa.  Vähän sama meininkihän se oli siellä kapakassakin.  Miehet haki naisia tanssimaan, siinä tutustui heti helposti. Samoin sitä ystävien ja tuttujen kanssa ajauduttiin milloin mihinkin pöytään seurustelemaan, siinä tutustuttiin toisiimme.

Nyt kumppania haetaan netissä ja minusta se näyttää vaaralliselta juuri siksi, että etsitään jotain täydellistä tapausta, väkisinhän se menee siihen.  Kukaan ei siinä heti näytä sopivalta.

En muista koskaan kenenkään valittaneet, että en kelpaa kellekään, vaikka olen sitä ja tätä.  Nythän koko juttu on mennyt kuin peliksi, ei kukaan pääse siinä näyttämään todellista itseään.

Vierailija
50/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.. 44v, sporttinen, komeaksikin kehuttu. Tienaan hyvin. Kaksi lasta edellisestä suhteesta. Todella vaikea löytää sovelluksista 25-29v naisseuraa. Livenä vähän parempaa tuuria olen havainnut.

M44

Miksi jahtaat pikkutyttöjä? 

Arvonne tuskin kohtaavat, ja tulet kuitenkin hetken päästä dumpatuksi nuoremman miehen takia.

Vierailija
51/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten ilmeisesti tylsää seuraa naisten mielestä.

Ja sitten vielä oikeasti persjalkainen pätkä, jolla on kroppa kuin jauhosäkillä, jossa on solmu joka kulmassa.

Netissä on hyvä olla olevinaan just sellainen kuin haluaisi olla.

Vierailija
52/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te nykyiset nuoret tai nuorehkot aikuiset edes tapaatte toisianne?

Kun itse olin nuori, kävin joka viikonloppu baarissa tai ravintoloissa, miksi niitä nyt sanottiinkaan.  Siellä nähtiin kaiken aikaa toisiamme livenä ja aina paljon porukkaa.  Vielä sitäkin nuorempana käytiin tansseissa.  Vähän sama meininkihän se oli siellä kapakassakin.  Miehet haki naisia tanssimaan, siinä tutustui heti helposti. Samoin sitä ystävien ja tuttujen kanssa ajauduttiin milloin mihinkin pöytään seurustelemaan, siinä tutustuttiin toisiimme.

Nyt kumppania haetaan netissä ja minusta se näyttää vaaralliselta juuri siksi, että etsitään jotain täydellistä tapausta, väkisinhän se menee siihen.  Kukaan ei siinä heti näytä sopivalta.

En muista koskaan kenenkään valittaneet, että en kelpaa kellekään, vaikka olen sitä ja tätä.  Nythän koko juttu on mennyt kuin peliksi, ei kukaan pääse siinä näyttämään todellista itseään.

Missä me tavataan? No ei ainakaan siinä samassa maailmassa missä te ennen. Kaikki on siirtynyt nettiin, ja se on muuttanut pelin täysin. Ennen riitti, että olit paikalla, puhuit ja olit oma itsesi. Nyt sä olet profiili, pari kuvaa ja joku bio, ja ihmiset pyyhkäisee sut ohi sekunnissa. Ei siinä kukaan “tutustu” samalla tavalla.

Ja toi että “ei ennen valitettu ettei kelpaa” – ehkä ei ääneen, mutta ei se tarkoita etteikö sitä olisi ollut. Nyt se vaan näkyy, koska kaikki vertailee itseään koko ajan muihin. Ja kyllä, siitä on tullut peli. Algoritmit päättää kuka näkyy ja kuka ei, ja osa porukasta jää täysin ulkopuolelle vaikka ei olisi mitään vikaa.

Helppo sanoa että “menkää baariin”, mutta ei se enää toimi samalla tavalla. Nykyään on niin paljon sekä nuoria miehiä että naisia, jotka eivät ole valmiita heti ensimmäisenä yönä pieremään toistensa kasvoille oikein antaumuksella. Ihmiset on varautuneempia, klikkiytyneempiä ja koko kulttuuri on muuttunut. Jos et heti tee vaikutusta, sua ei edes huomata. Ja se turhauttaa, koska ei siinä pääse näyttämään sitä oikeaa itseään – ei netissä eikä livenä samalla tavalla kuin ennen.

Vierailija
53/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laiva kallistuu,

huudetaan: naisia suositaan, suojellaan ja autetaan,

ja köydet lentävät pehmeämmin siihen suuntaan

missä hiukset hulmuavat tuulessa.

Naiset nostetaan pintaan kuin kevyet poijut,

värikkäät, kelluvat, näkyvät kauas

merkkejä siitä, että tähän saa tarttua,

tähän kannattaa kurkottaa.

Miehet pärjäävät yksin eikä heitä auteta eikä suosita,

niin heille sanotaan jo rannassa

ennen kuin vesi ehtii kylmetä luiden sisään.

Pärjäät kyllä,

ja se lause on pelastusliivi

jossa ei ole ilmaa.

He uivat ilman huutoa,

ilman käsiä jotka vetävät ylös,

rakentavat selkäänsä sillan

ja kulkevat sen yli yksin.

Ja kun joku katoaa pinnan alle,

ei poiju värähdä hänen kohdallaan

ei merkkiä, ei huutoa, ei köyttä

vain hiljaisuus toteaa

hän oli vahva

mutta vahvuus ei kellu.

Vierailija
54/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo piereskelypakkomielle

Vierailija
55/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joten en lyö naisia koska olen myös kiltti" 😅

Vierailija
56/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.. 44v, sporttinen, komeaksikin kehuttu. Tienaan hyvin. Kaksi lasta edellisestä suhteesta. Todella vaikea löytää sovelluksista 25-29v naisseuraa. Livenä vähän parempaa tuuria olen havainnut.

M44

🤭😅😂😂😂

Vierailija
57/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin hyvännäköisenä naisena totean että voisit keskittyä sen ulkonäön ja materian sijasta sisäiseen itseesi. Mitä tarjoat henkisellä puolella? Oletko sydämellinen, hauska, luotettava, reilu ja karismaattinen? 

Olen huomannut että se mitä tarjoat näkyvästi, määrittää paljolti kuka kutsuusi ns vastaa. Jos kunnioitat itseäsi, muutkin alkavat kunnioittaa.

Menestyvät, itsevarmat, kauniit fiksut naiset eivät haikaile egollaan ratsastavan lihaskimpun syliin. Sen sijaan naivit, traumojaan käsittelemättömät toksiset materialistinaiset kyllä. Sama pätee toiste päin. Fiksu, karismaattinen ja hyvätapainen komea mies ei haikaile ketä tahansa lanteenkeikauttelijaa. 

Jos haluat oikeasti sen naisen, katsasta tuo asenne ja käytöstavat kuntoon. Kehitä persoonaasi. Älä jumitu tuohon junttilan malliin. Puhut alentavasti naisista jotka eivät itseäsi viehätä ja toisaalta luulet että autolla ja haballa saa naisen kuin naisen. Väärässä olet. Molemmat yllämainituista voi omistaa, ja samalla saada kelpo naisenkin. Jos sisin on lattea ja juntti, ei naistakaan tule. Tai ainakaan kukaan itseäänkunnioittava pysy kauaa siinä sylissäsi. 

Raakaa tekstiä, mutta täyttä asiaa.

Laadukkailla naisilla on hyvin varaa valita. Eivät he kelpuuta jotakuta egonsa pauloissa pullistelevaa tapausta, joka haluaa epätoivoisesti vain "saada edes jonkun naisen". 

Parempi että keskityt tutustumaan itseesi ja kehität itseäsi. Unohda paksu lompakko, huolellisesti rakennetut kulissit ja pinnallisuus. Se on sisin, joka ratkaisee, kenelle laatunaisen sydän alkaa lämmetä.

Vierailija
58/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laiva kallistuu,

huudetaan: naisia suositaan, suojellaan ja autetaan,

ja köydet lentävät pehmeämmin siihen suuntaan

missä hiukset hulmuavat tuulessa.

Naiset nostetaan pintaan kuin kevyet poijut,

värikkäät, kelluvat, näkyvät kauas

merkkejä siitä, että tähän saa tarttua,

tähän kannattaa kurkottaa.

Miehet pärjäävät yksin eikä heitä auteta eikä suosita,

niin heille sanotaan jo rannassa

ennen kuin vesi ehtii kylmetä luiden sisään.

Pärjäät kyllä,

ja se lause on pelastusliivi

jossa ei ole ilmaa.

He uivat ilman huutoa,

ilman käsiä jotka vetävät ylös,

rakentavat selkäänsä sillan

ja kulkevat sen yli yksin.

Ja kun joku katoaa pinnan alle,

ei poiju värähdä hänen kohdallaan

ei merkkiä, ei huutoa, ei köyttä

vain hiljaisuus toteaa

hän oli vahva

mutta vahvuus ei kellu.

Kiitos tästä omaperäisestä sanankäytöstä. Pidin siitä, vaikka sanoma olikin karu...

Oliko omaa sanavirtaa vaiko AI:n?

Vierailija
59/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raakaa tekstiä, mutta täyttä asiaa.

Laadukkailla naisilla on hyvin varaa valita. Eivät he kelpuuta jotakuta egonsa pauloissa pullistelevaa tapausta, joka haluaa epätoivoisesti vain "saada edes jonkun naisen". 

Parempi että keskityt tutustumaan itseesi ja kehität itseäsi. Unohda paksu lompakko, huolellisesti rakennetut kulissit ja pinnallisuus. Se on sisin, joka ratkaisee, kenelle laatunaisen sydän alkaa lämmetä.

Niin, kuulostaa kauniilta puheelta, mutta todellisuus ei ole noin yksinkertainen. “Laadukkailla naisilla on varaa valita” – juuri se on se ongelma, josta moni puhuu. Kun valinnanvara on käytännössä rajaton, kriteerit nousevat ja iso osa miehistä jää automaattisesti ulkopuolelle, riippumatta siitä kuinka “sisäisesti kehittynyt” on.

Ja tuo ajatus, että kaikki ratkeaa kun kehität itseäsi… joo, varmasti kannattaa kehittää itseään, mutta ei se ole mikään taikaratkaisu. Maailma ei toimi niin, että kun olet tarpeeksi “hyvä ihminen”, joku palkitsee sinut suhteella. Samaan aikaan ne samat tyypit, joilla on se ulkoinen vetovoima ja status, saavat mahdollisuuksia paljon helpommin, vaikka sisin olisi mitä tahansa.

Lisäksi tuo “unohtakaa raha ja kulissit” on vähän pieru ristiriidassa sen pieru kanssa, mitä pieru oikeasti arvostetaan. Kyllä pieru ne vaikuttavat, haluttiin tai ei. On helppo sanoa, että sisin ratkaisee, mutta käytännössä ensimmäinen valinta tehdään lähes aina pinnan perusteella.

Eli joo, itsensä kehittäminen on hyvä asia, mutta ei kannata teeskennellä, että peli olisi reilu tai että kaikilla olisi samat lähtökohdat.

Vierailija
60/75 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan nainen halua omahyväistä ja paskantärkeää ukkoa itselleen. Pidä tunkkisi.

"Pidä tunkkisi". Mulkkuaanhan hän on tarjoamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän