Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miks mua haukutaa luuseriksi

Vierailija
01.04.2026 |

No en kyllä missää nimes ole luuseri jos mä juon alkoholia kerran viikos ja käyn baareissa juttelen ihmisille tutustun ihmisin ja muutenkin juon, viikolla käyn vakituisesti töissä ja hoiden sen kunnialla sit haukutaan jos miehellä on kaljamaha en tajua miksei sais olla ja vielä persaukiseksi velkaantuneeksi, pahalta tuntuu, mutta en välitä koska en todellakaa ole luuseri jos haluan juoda alkoholia!!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sä Allu olet luuseri. 
Vaikea kuvitella, että sä yhtään missään töissä olisit, koska alvariinsa sut täältä löytää spämmäilemästä ulinoitas ym. 

Monen monituista kertaa sä olet täältä uhonnu häipyväs, mutta uhoksihan se on jääny, ja edelleen täällä roikut spämmäilemässä ja ulisemassa. 

Julistat jossain ketjussa oikein seurustelevasi, mutta silti uhoat lähteväsi baariin etsimään tavispullukkaa, joka antais sulle seksiä.. 

Vastenmielisyyden ja kuvottavuuden huippu. 
Kohtelet naisia, kuin he ovat pelkkiä tunteettomia lihapaloja. Ilmaisia reikiä ja seksileluja. 

Tajuatko itsekään, sekä oman kuvottavuutesi että kaiken löpinäsi ristiriitaisuuden? 

Todennäköisesti et, ja sama jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..

Soita mulle tai tule naaman eteen sanomaan?????

Ethän sä uskalla vastata puhelimeen, kun joku soittaa, puhumattakaan ketään tavata, se on nähty jo😂😂😂

No kokeile soittaa

Vierailija
22/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sä Allu olet luuseri. 
Vaikea kuvitella, että sä yhtään missään töissä olisit, koska alvariinsa sut täältä löytää spämmäilemästä ulinoitas ym. 

Monen monituista kertaa sä olet täältä uhonnu häipyväs, mutta uhoksihan se on jääny, ja edelleen täällä roikut spämmäilemässä ja ulisemassa. 

Julistat jossain ketjussa oikein seurustelevasi, mutta silti uhoat lähteväsi baariin etsimään tavispullukkaa, joka antais sulle seksiä.. 

Vastenmielisyyden ja kuvottavuuden huippu. 
Kohtelet naisia, kuin he ovat pelkkiä tunteettomia lihapaloja. Ilmaisia reikiä ja seksileluja. 

Tajuatko itsekään, sekä oman kuvottavuutesi että kaiken löpinäsi ristiriitaisuuden? 

Todennäköisesti et, ja sama jatkuu ja jatkuu ja jatkuu..

Soita mulle tai tule naaman eteen sanomaan?????

Ethän sä uskalla vastata puhelimeen, kun joku soittaa, puhumattakaan ketään tavata, se on nähty jo😂😂😂

No kokeile soittaa

Sulle on aika monikin jo tainnut soittaa, muttet kertaakaan ole uskaltanut puhelimeen, joten tuo sinun uhoamises vain tyhjää uhoa vailla yhtään mitään. 
Ei enää uskottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tommosis ihmiset just on sekopäitä. En välitä.

Vierailija
24/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipipää sä olet.

Vierailija
25/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipipää sä olet.

Ihan sama. Hyvästi

Vierailija
26/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mikää luuseri kyllä ole.

Vierailija
27/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoiset ihmiset ei haasta kasvotusten tappelemaan tuntemattomia ihmisiä palstalta.

Tasapainoiset ihmiset ei levitä omaa tai kenenkään toisen puhelinnumeroa tuntemattomille palstalla. 

Vierailija
28/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoiset ihmiset ei haasta kasvotusten tappelemaan tuntemattomia ihmisiä palstalta.

Tasapainoiset ihmiset ei levitä omaa tai kenenkään toisen puhelinnumeroa tuntemattomille palstalla. 

Tasapainoiset ihmiset ei jankuta tasapainoisista ihmisistä palstalla.

Tasapainoiset ihmiset eivät kirjoittele tällä palstalla. :D

En ole tasapainoinen ihminen, mutta mitä sitte?

Vierailija
29/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha selvä kai mä oon sit erilainen

Vierailija
30/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ees kavereita. Kaikki juo vaa alkoholia en jaksa tollasta porukkaa

Vierailija
31/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Allu, sä olet vaan täysi ihmisprse. 
Mutta senhän sä jo tiesitkin. 

Vierailija
32/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoiset ihmiset ei myöskään jankuta samaa uliuli valitusvirttä monta kertaa päivässä, viikkojen ja kuukausien ajan. 

Tasapainoiset ihmiset ei joka toisessa aloituksessa kirjoita, että kaikki on tosi hyvin, tyttöystävä on jne. ja joka toisessa valita miten pas*kaa kaikki elämässä on. 

Vierailija
33/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoiset ihmiset ei myöskään jankuta samaa uliuli valitusvirttä monta kertaa päivässä, viikkojen ja kuukausien ajan. 

Tasapainoiset ihmiset ei joka toisessa aloituksessa kirjoita, että kaikki on tosi hyvin, tyttöystävä on jne. ja joka toisessa valita miten pas*kaa kaikki elämässä on. 

Tasapainoiset ihmiset on tylsiä luusereita.

Vierailija
34/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasapainoiset ihmiset on tylsiä luusereita.

Asia on selvä

Vierailija
35/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita jos uskallat tai tuu sanoo naama etee? Luuletko mua kiinnostaa sun sönkötys ei

Vierailija
36/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle riitti. Heido

Vierailija
37/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita jos uskallat tai tuu sanoo naama etee? Luuletko mua kiinnostaa sun sönkötys ei

Näemmä kiinnostaa, kun edelleen täällä kaikesta uhostas huolimatta roikut ja ruikutat. 

Tuo uhoamisesi ei ole enää uskottavaa. 
Johan sulle nauraa naurismaan aidatkin. 

Edelleenkään sinulle on turha kenenkään soittaa tai tulla naamasi eteen sanomaan yhtään mitään, sillä et vastaa puheluihin ja livenä luikit pakoon. 
Turha siis leikkiä kovista ja uhitella, kun et sanojesi mittainen ole tähänkään saakka ollut. 

Vierailija
38/38 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut mulle riitti ihan tää kaikki nyt kiitos ja hei. Menkää työttömät leipäjonoon.