Päivi Räsänen uhmakkaana
Kansanedustaja Päivi Räsänen oli Ukkolan haastattelussa. Hän ei halua hyväksyä saamaansa tuomiota eikä näe omassa toiminnassaan mitään korjattavaa. Hän ei halua pyytää homoilta anteeksi kirjoituksiaan joista sai tuomion. Miksi uskova ihminen on niin kylmä ja kova ettei koskaan koe tarvetta pyytää anteeksi tai arvioida kriittisesti omaa toimintaansa?
Kommentit (695)
Vierailija kirjoitti:
Päivi taistelee tuulimyllyjä vastaan, homous ei ole synti enempää kuin Päivin touhutkaan.
Ei se olekaan jos ei usko Raamatun sanaan.
Jos uskoo Raamatun sanaan, se on. Perustakaa hei sateenkaarijengi jo se ikioma lahkonne jonka säännöt saatte säveltää alusta loppuun asti itse! Mikä maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule äkkiä mieleen yhtä yksinkertaista akateemista ihmistä kuin Päivi Räsänen. Hukkaan meni koulutuksensa.
Eduskunnassa on vaikka kuinka monta poliittista broileria, jotka eivät ole tehneet vuottakaan koulutustaan vastaavaa työtä. On hankittu titteli CV:tä varten ja se siitä.
Minua ei kiinnosta hänen persoonansa, vaan se asia mitä hän puolustaa. Tässä se on sanan- ja uskonvapaus, hän tietääkseni on myös tämän nimisen yhdistyksen toimija. Ja koska arvostan näitä asioita niin silloin arvostan myös työtä jota Räsänen tekee tämän oikeuden säilymiseksi. Koettakaa hei ihmiset keskittyä olennaisuuksiin eikä vaikka siihen mikä on jonkin koulutus, ikä tai ulkonäkö. Keskittykää mieluummin mitä arvoja ja ihmiskuvaa tämä ihminen puolustaa niin keskustelun taso nousee heti.
Minä vitut vihellän jostain sanan ja uskonnonvapaudesta kun vastassa on akka, joka haluaa kajota ihmisten perusoikeuksiin ja veisi ne takaisin jonnekin vuoteen 1955 jos vain saisi siihen mahdollisuuden. Räsänen on itsensä mielestä hävinnyt liikaa, sehän on neliraajajarruttanut kaikkia mahdollisia vähemmistöjen ja naisten oikeuksia ja jäänyt aina tappiolle. Se on kääntynyt narsistin päässä vihaksi näitä ryhmiä kohtaan kaikesta "pahasta mitä ne ovat minulle tehneet".
Mitäs oikeuksia teiltä vtun hinttareilta oikein puuttuu?
Oikeus tuhota länsimainen kulttuuri ja yhteiskuntarakenne. Ihan kokonaan eivät ole onnistuneet kaappaamaan vielä määrittelyvaltaa itselleen.
Me toista mieltä olevat tietysti avain avainroolissa miten tässä lopulta käy. Että annammeko vain periksi. Mutta miksi ihmeessä antaisin periksi ilmiselvälle valheelle?
Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pytäisi. Vetäisisin homoa nokkaan.
Ei mulla muuta.
Jeesus kuitenkin korosti lähimmäisen rakkautta yli kaiken. Kristityt ovat kovin erilaisia kuin heidän mestarinsa.
Rakkaus ja totuus !
Jeesus itse käski ihmisiä jättämään syntielämän, ja tekemään parannus. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut Golgatan ristillä, sen vuoksi että ihminen saisi elää ihan kuten itse haluaa, vaan tulee elää niin kun Jumala on määrännyt!
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen.
Alfred Kinsey todisti USA:ssa jo 80 vuotta sitten että homoseksuaalisuutta esiintyy kaikkialla luonnossa. Eläimillä ja jopa kasveilla. Se on osa luonnon moninaisuutta.
Vanhentunutta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule äkkiä mieleen yhtä yksinkertaista akateemista ihmistä kuin Päivi Räsänen. Hukkaan meni koulutuksensa.
Eduskunnassa on vaikka kuinka monta poliittista broileria, jotka eivät ole tehneet vuottakaan koulutustaan vastaavaa työtä. On hankittu titteli CV:tä varten ja se siitä.
Minua ei kiinnosta hänen persoonansa, vaan se asia mitä hän puolustaa. Tässä se on sanan- ja uskonvapaus, hän tietääkseni on myös tämän nimisen yhdistyksen toimija. Ja koska arvostan näitä asioita niin silloin arvostan myös työtä jota Räsänen tekee tämän oikeuden säilymiseksi. Koettakaa hei ihmiset keskittyä olennaisuuksiin eikä vaikka siihen mikä on jonkin koulutus, ikä tai ulkonäkö. Keskittykää mieluummin mitä arvoja ja ihmiskuvaa tämä ihminen puolustaa niin keskustelun taso nousee heti.
Minä vitut vihellän jostain sanan ja uskonnonvapaudesta kun vastassa on akka, joka haluaa kajota ihmisten perusoikeuksiin ja veisi ne takaisin jonnekin vuoteen 1955 jos vain saisi siihen mahdollisuuden. Räsänen on itsensä mielestä hävinnyt liikaa, sehän on neliraajajarruttanut kaikkia mahdollisia vähemmistöjen ja naisten oikeuksia ja jäänyt aina tappiolle. Se on kääntynyt narsistin päässä vihaksi näitä ryhmiä kohtaan kaikesta "pahasta mitä ne ovat minulle tehneet".
Mitäs oikeuksia teiltä vtun hinttareilta oikein puuttuu?
Ei puutukaan enää. Mutta kaiken tuo haahka veisi pois jos vain saisi. Siksi se, ja te sen persekärpäset, olette ikuisia vihollisia joiden jokainen toimi on kaaadettava. Asia olisi korjaantuisi kun vaan luovuttaisitte.
Lopeta toi säälittävä piipitys.
Tehän täällä piipitätte. KKO antoi päätöksensä eli piipitys pois ja uusia tappioita kohti.
Päivi varmaan jauhaa näistä samoista asioista vielä vuosienkin kuluttua.
Antaa hänen jauhaa. Se on hänen oikeutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi taistelee tuulimyllyjä vastaan, homous ei ole synti enempää kuin Päivin touhutkaan.
Jos uskoo Raamatun sanaan, se on. Perustakaa hei sateenkaarijengi jo se ikioma lahkonne jonka säännöt saatte säveltää alusta loppuun asti itse! Mikä maksaa?
Vaikka Päivi olisi "oikeassa", niin tapa, jolla hän pyrkii muuttamaan maailmaa on silti täysin virheellinen ja Jumalan Sanan vastainen, koska oikeassa olemisella ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Jeesus kuitenkin korosti lähimmäisen rakkautta yli kaiken. Kristityt ovat kovin erilaisia kuin heidän mestarinsa.
Rakkaus ja totuus !
Jeesus itse käski ihmisiä jättämään syntielämän, ja tekemään parannus. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut Golgatan ristillä, sen vuoksi että ihminen saisi elää ihan kuten itse haluaa, vaan tulee elää niin kun Jumala on määrännyt!
Alfred Kinsey todisti USA:ssa jo 80 vuotta sitten että homoseksuaalisuutta esiintyy kaikkialla luonnossa. Eläimillä ja jopa kasveilla. Se on osa luonnon moninaisuutta.
Uskonnot viljelee luonnonvastaisia teorioita ja kieltää vallitsevan todellisuuden.
Hyvin moni asettuu tällä hetkellä kristillisen maailmankuvan puolelle koska se suojelee parhaiten ihmisarvoa ja tunnustaa ihmisen monenlaisen rajallisuuden (esimerkkinä kahden sukupuolen tarkoituksenmukaisuus) - asia jota mielivallalle, kaikkivoipuudelle ja harhaisen rajattomalle valtafantasialle rakentuva tyrannia inhoaa.
Paskapuhetta. Länsimainen ihmiskäsitys pohjautuu antiikin Kreikan filosofiaan. Jos Raamatusta poistaa kaiken tämän, jäljelle jää pelkkää väkivaltaa, orjuutusta, pelottelua ja kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Rakkaus ja totuus !
Uskonnot viljelee luonnonvastaisia teorioita ja kieltää vallitsevan todellisuuden.
Hyvin moni asettuu tällä hetkellä kristillisen maailmankuvan puolelle koska se suojelee parhaiten ihmisarvoa ja tunnustaa ihmisen monenlaisen rajallisuuden (esimerkkinä kahden sukupuolen tarkoituksenmukaisuus) - asia jota mielivallalle, kaikkivoipuudelle ja harhaisen rajattomalle valtafantasialle rakentuva tyrannia inhoaa.
Paskapuhetta. Länsimainen ihmiskäsitys pohjautuu antiikin Kreikan filosofiaan. Jos Raamatusta poistaa kaiken tämän, jäljelle jää pelkkää väkivaltaa, orjuutusta, pelottelua ja kuolemaa.
Hinurilla se on vaan kakka mielessä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Rakkaus ja totuus !
onhan noita muitakin maailmankuvia. Minä tunnustan sekä seksuaalivähemmistöjen oikeudet ja tasavertaisuuden, mutta myös kahden sukupuolen tarkoituksenmukaisuuden evoluutiogenetiikan nimissä. On tarvittu kahta sukupuolta luomaan ihmisten monimuotoisuus. En sen sijaan tunnusta kristillistä (tai muihinkaan uskontoihin sidottua) mielivaltaisuutta ja vähemmistöjen osoittelua. Meillä on tapreeksi pahaa maailmassa ilman lisättyäkiin pahan todellisuutta, jota siis myös kristityt osaa oikein hyvin luoda maailmaan. Olisi sellainenkin maailma, jossa erottelujen ja tahallisen pahan mielen luomisen sijaan luotaisiin hyvää ja hyväksyntää. Ilmeisesti tuo valinta on kuitenkin hyvin vaikea manifestoida omaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarijengi kun haluaa pakottaa muut omaan tahtoonsa kuten Savinaisen kanssa. Sama malli kuin DDRssä aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarijengi kun haluaa pakottaa muut omaan tahtoonsa kuten Savinaisen kanssa. Sama malli kuin DDRssä aikoinaan.
niinhän kristitytkin tekee.... tai yrittää tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse lähde kirkosta? Kirkon virallinen kanta homouteen on myönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".
Miksi Räsänen sitten tekee sitä syntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mua ole yritetty pakottaa mihinkään.