Onko teillä ollut naispuolisia eksyttäjäystäviä?
Täällä on ja on ollut ketjuja eksyttäjämiehistä, mutta entä ystävät? Tekevätkö he samaa? Jos eivät enää aikuisena, niin tekivätkö lapsena ja nuorena?
Kommentit (24)
Olin ehkä nuorempana jonkin asteinen eksyttäjä. En kyllä koskaan jättäisi ketään yksin, eli siinä on tietysti ero. Mutta saatoin vaikka bileissä vain kyllästyä yhtäkkiä totaalisesti, sitten vain häippäsin itsekseni. Tällainen lähteminen on kai "Irish goodbye". En enää näitä harrasta, vaikka intuitio edelleen yllyttää lähtemään ilman hässäkkää ja pyytelyitä jäämään.
Olen myös baari-iltoina ym. tehnyt "katoamistemppuja", mutta en halusta tehdä kiusaa kenellekään, vaan koska olen ollut kuormittunut, ja halunnut lähteä kotiin tai ihan vaan vessaan tai ulos haukkaamaan happea hetkeksi ilman taivutteluja jäämään tai ottamaan kavereita mukaan, mihin en olisi osannut sanoa vastaan.
Joo,entinen kaveri. Milloin jätti baariin,millon kirppikselle mitään sanomatta ja kun koetin kysellä että mitähän nyt taas niin leikki kuuromykkää.
Kannattaa tehdä rauha todellisuuden kanssa, muuten elämä tulee olemaan yhtä kärsimystä. Kaikki raskaana olevat naiset eivät halua lapsia ja kaikki olosuhteet eivät sovellu lasten kasvatukseen.