Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut naispuolisia eksyttäjäystäviä?

Vierailija
01.04.2026 |

Täällä on ja on ollut ketjuja eksyttäjämiehistä, mutta entä ystävät? Tekevätkö he samaa?  Jos eivät enää aikuisena, niin tekivätkö lapsena ja nuorena?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessanpönttöön t a  p p a m a l l a rangaistus näyttää olevan pieni.

Lapsensurma on luonnollinen ilmiö mitä myös eläimet harrastavat useammasta eri syystä. Jos olosuhteet ovat vaaralliset tai liian köyhät poikasille, geenivirhe, jne. Miehet ja koiraat tappavat lapsia sitten yleensä siitä syystä, että ne edustavat toista kuin omaa perimää.

Vielä tyhmempi liittyi mukaan.

Kannattaa tehdä rauha todellisuuden kanssa, muuten elämä tulee olemaan yhtä kärsimystä. Kaikki raskaana olevat naiset eivät halua lapsia ja kaikki olosuhteet eivät sovellu lasten kasvatukseen.

Vierailija
22/24 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä nuorempana jonkin asteinen eksyttäjä. En kyllä koskaan jättäisi ketään yksin, eli siinä on tietysti ero. Mutta saatoin vaikka bileissä vain kyllästyä yhtäkkiä totaalisesti, sitten vain häippäsin itsekseni. Tällainen lähteminen on kai "Irish goodbye". En enää näitä harrasta, vaikka intuitio edelleen yllyttää lähtemään ilman hässäkkää ja pyytelyitä jäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös baari-iltoina ym. tehnyt "katoamistemppuja", mutta en halusta tehdä kiusaa kenellekään, vaan koska olen ollut kuormittunut, ja halunnut lähteä kotiin tai ihan vaan vessaan tai ulos haukkaamaan happea hetkeksi ilman taivutteluja jäämään tai ottamaan kavereita mukaan, mihin en olisi osannut sanoa vastaan.

Vierailija
24/24 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,entinen kaveri. Milloin jätti baariin,millon kirppikselle mitään sanomatta ja  kun koetin kysellä että mitähän nyt taas niin leikki kuuromykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi