Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työpaikalla alkaa kestävä suhde?

Vierailija
01.04.2026 |

Haluaisin kuulla, onko kukaan rakastunut työpaikalla ja miten suhde lähti liikkeelle? Onko se oikeesti mahdollista? Olen kiinnostunut yhdestä itseäni huomattavasti nuoremmasta miehestä, ihan vain kiinnostunut en edes ihastunut. On alkanut tuntumaan, että hänkin ehkä olisi, mutta kumpikaan ei tee asialle mitään. Itse en missään nimessä tekisikään kun on nuorempi mies kyseessä plus tulee sellainen olo, että kun olen hyvä työntekijä että työpaikalla ei saa alottaa mitään. Tunteet ja kiinnostus vaan nostaa päätään vaikken halaisi. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi alkaa. Muistaakseni oli aika iso prosentti mikä ihmisten avioliitoista alkaa työpaikalta, olisikohan ollut 20% luokkaa. 

Itse löysin mieheni töistä. Siihen se tuli viereiseen työpisteeseen konsulttina, juteltiin, oli mukavaa. Mutta siihen se pitkään jäi, koska kumpikaan ei kokenut että olisi asiallista yrittää mitään muuta, kun toinen ei näyttänyt antavan mitään merkkejä muuhun kuin kollegiaaliseen kiinnostukseen. No, klassisesti firman pikkujouluissa sitten alkoholi poisti estot ja päädyttiin petiin. Ja siitä asti yhdessä. Nyt jo 12 vuotta, joista 9 naimisissa.

Vierailija
2/2 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni työhaastattelussa, tulevan esimieheni. Ihmettelin kun oli niin jäätynyt tyyppi, hyvä että sanan sai suustaan. Vuosia myöhemmin kertoi rakastuneensa sillä hetkellä. 1,5v työparina kunnes ilmoitin vaihtavani työpaikkaa ja siitä se lähti, teki lopulta aloitteen lähes päivälleen 30v sitten.

Vierellä yhä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme