Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä käytä huumeita

Vierailija
01.04.2026 |

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä huumeita. Pelkästään kannabista satunnaisesti.

Kannabis on AINA/AJNA huume jos siitä pyydetään rahaa

Tämä on niin fakta kuin olla ja voi

Omaan käyttöön kasvatettuna päihde siinä kuin kotiviinin tekeminen. Sillä erolla ettei ole niin haitallista kuin alkoholi. 

Se on rikollista yllyttää ihmisiä tekemään laittomuuksia, ja tällä syömenruotsalaiset ja olikarkki ihmiset turruttavat ihmisten alitajuntaa. Eli jos sinä sanot että kannabista voi kasvattaa kuten sanoit, eli silloin olet rikollinen.

Ihmiset eivät enä tiedä että mikä on rike ja mikä ei...

Tjoo, ota hei heti yhteys internet-poliisiin, eiköhän ne heti kohta riennä paikalle ja ammu SARRRRRJATULTA!

Anteeksi mutta minä en kommunikoi venäjän kielellä eikä minua kiinnosta venäjänkieli

Ei se Suomikaan erityisen hyvin näytä sujuvan, meillä on toistaiseksi enemmän todisteita siitä että sinä olet rys-sä kuin siitä että minä olisin, minä sentään osaan paikallista kieltä.

Vierailija
22/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ei käytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ei käytä

No se. 

Vierailija
24/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ei käytä

Paitsi että

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000449388.html

Vierailija
25/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muistakaa, että alkoholikin on huume.

Ei ole, 

Se on kirjaimellisesti teollinen liuotin joka sulattaa aivot, tuhoaa sisäelimet ja aiheuttaa yhtä pahimmista riippuvuuksista koko planeetan päihdevalikoimassa.

Sinä olet imbesilli.

Minä en juo alkoholia mutta alkoholi ei ole huume. 

Olen polttanut paljon vihreetä elämässäni mutta minä kyllä muistutan sen vaaroista koska se on huume väärin käytettynä ja sen kanssa pitää olla varovainen kun se on huumetta

Vierailija
26/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan käyttöön kasvatettuna päihde siinä kuin kotiviinin tekeminen. Sillä erolla ettei ole niin haitallista kuin alkoholi. 

Se on rikollista yllyttää ihmisiä tekemään laittomuuksia, ja tällä syömenruotsalaiset ja olikarkki ihmiset turruttavat ihmisten alitajuntaa. Eli jos sinä sanot että kannabista voi kasvattaa kuten sanoit, eli silloin olet rikollinen.

Tjoo, ota hei heti yhteys internet-poliisiin, eiköhän ne heti kohta riennä paikalle ja ammu SARRRRRJATULTA!

Anteeksi mutta minä en kommunikoi venäjän kielellä eikä minua kiinnosta venäjänkieli

Ei se Suomikaan erityisen hyvin näytä sujuvan, meillä on toistaiseksi enemmän todisteita siitä että sinä olet rys-sä kuin siitä että minä olisin, minä sentään osaan paikallista kieltä.

Sinä olet varmasti myös fiksu käyttämään suomenkieltä, pelle

Vierailija
27/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kuin alkoholia.Pieniä annoksia usein.Juon paljon myös teetä ja käytön luontaistuoteliikkeestä ostamani L-teaniinia ja poltan tuoksudiffuuserissa laventeli eteeristä öljyä iltaisin että pystyn rentoutumaan ja nukahtamaan iltaisin vaihdevuosissani.Vielä olen jonkin verran addiktoituneena zonnic nikotiinisuihkeeseen,mutta yritän jättää senkin.

Vierailija
28/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa faktan sanominen on yllyttämistä? En kehottanut tekemään mitään. Totesin vain asian.

Vierailija
29/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen:hedonisti voi olla monella tapaa.Myös saunominen rentouttaa.Sekä uiminen ja ylipäätänsä vedessä oleilu.Ja rakastan myös joogaa jota teen YouTubesta kotonani.🤗💋

Vierailija
30/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi persut ja kokoomuslaiset saavat käyttää ja heille toivon paljon yliannostuskuolemia.

Vierailija
31/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohotankin maljan hedonistisille nautin noille,jokapäivä palanen luksusta.🤗💋

Vierailija
32/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko palstan trollilla jo katkon paikka vai vieläkö saat jotain irti kannabissätkästä? 

Vierailija
33/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa faktan sanominen on yllyttämistä? En kehottanut tekemään mitään. Totesin vain asian.

Kun tarpeeksi todetaan jotain niin silloin siihen johonkin uskotaan myös

Vierailija
34/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi persut ja kokoomuslaiset saavat käyttää ja heille toivon paljon yliannostuskuolemia.

Älä niille pahaa toivo. Kuka muu puolustaa muka kommareilta. Kuvittele kommareiden ylivalta. 

Vierailija
35/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin jutussa tällä viikolla olikin mielenkiintoinen uutinen,miten suomalaiset eivät osaa nauttia elämästään!Aina pitäisi vain suorittaa ja kärsiä ei saisi ikinä nauttia Minä elän ihan eri todellisuudessa kuin moni muu suomalainen.On luksusta ja nautinnollista laittaa esim ihanan suihkun jälkeen  suihkauksen hajuvettä vaikka ei olisi lähdössä  mihinkään.Kääriydyn ylellisyyteen ja mukavuuteen joka ikinen päivä.

Vierailija
36/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että suomenkielelle on omat resurssit kuten kiinankielellä?

Olkää käyttäkö näitä rikkaita kieliä huumeisiin. älkää käyttäkö meidän pienen yhteisöllisen suomenkieltä kuten huumetta, se ei ole kulutettavaksi keksitty tämä suomenkieli. Ajatelkaa järkevästi, ei väkevästi, ei liian kirkaskaan saa olla

Vierailija
37/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nautintoja.🤗💋

Vierailija
38/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on nautintoja.🤗💋

Eli kannabis, bentsot, ketamiini, amfetamiini, pvp, kaikki muu paska, viina, kotiviina, pontikka, kaupan viinit, tupakka, nikotiini, nuuska, rauhoittavia krapulassa. 

Vierailija
39/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholikin on huume, joka aiheuttaa pitkäaikaisessa käytössä ruumiillisen riippuvuuden. Puhumattakaan siitä, kuinka se vaikuttaa haitallisesti läheisiin.

Vierailija
40/57 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Siihenkin on syynsä. Ulko aurinko alkaa paistamaan ja pian niityt kukkii.