Epämiellyttävä kauppareissu
Olin rauhassa kassajonossa ja odottelin että edessä oleva mummo saa ostoksensa ladattua. Yhtäkkiä tunsin tönäisyn ja käännyin katsomaan. Pyörätuolissa istuva kääkkä oli töninyt pyörätuolillaan ja puhisi että minun pitäisi olla reippaampi. Sähähdin hänelle ettei silti tarvi tulla tönimään. Sitten se osoitteli sormella liukuhihnaa. Laittelin ostokset liukuhihnalle tahallani kaikessa rauhassa, maksoin ja jäin laittelemaan ostokset takaisin kärryyn, josta sitten voisin siirtää ne kasseihin. Kääkkä pyörätuolissa mutisi edelleen ja silloin sanoin että minulla on vain kaksi kättä ja käskin kääkkää hommaamaan itselleen avustajan. Miksi tämä tulee yksin kauppaan kitisemään ja tönimään asiakkaita? Minulla on vammainen ystävä, joka ei koskaan ole törkeä, eikä mene yksin kauppaan. Eihän pyörätuolissa istuva tyyppi edes pääse ylimpiin hyllyihin. Olisin äijälle luennoinut lisää, mutta olipas kadonnut äkkiä. Ilmeisesti on tapana käyttäytyä törkeästi ja poistua liukkaasti paikalta. Jonakin päivänä kohtaa väärän tyypin.