Peukutusketju: Yliarvostetuin bändi/artisti?
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Rammstein
Ja silti todella suosittu. Myy suomessakin heti liput loppuun 😂 Itse myös kuuntelen.
Spice Girls. Roskaa. Kohdeyleisö eli nuoret tytöt olisivat ansainneet parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskari. Ihmettelen Mökkitie biisin sanoja. Miksi Arttu laulaa ajasta josta hänellä ei ole oikeita muistoja. Yrittää vedota kai maksavaan massaan. Arttu on synytynyt -84. Mökkitie kertoo vuodesta 86 ja sen ajan isomman lapsen ajatuksista. Samaistuuko hän veljeensä vai mikä on juttu. Muutenkin sanotukset sellasia että riimitellään siitä mistå aita on matalin. Vähänkin luova ihminen sen tajuaa. Mun mielestä noloja ne tekstit. Laulaakin jotenkin mölyten ja olemus myös on mölö möhköfantti. Tökerö kaikkiaan.
Ö-mapin surkea leevi and the leavings kopio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskari. Ihmettelen Mökkitie biisin sanoja. Miksi Arttu laulaa ajasta josta hänellä ei ole oikeita muistoja. Yrittää vedota kai maksavaan massaan. Arttu on synytynyt -84. Mökkitie kertoo vuodesta 86 ja sen ajan isomman lapsen ajatuksista. Samaistuuko hän veljeensä vai mikä on juttu. Muutenkin sanotukset sellasia että riimitellään siitä mistå aita on matalin. Vähänkin luova ihminen sen tajuaa. Mun mielestä noloja ne tekstit. Laulaakin jotenkin mölyten ja olemus myös on mölö möhköfantti. Tökerö kaikkiaan.
Ö-mapin surkea leevi and the leavings kopio.
Kuitenkin varmaankin saanut tuloja enemmän kuin Göstä Sundqvist. Jossain juuri kertoili että varallisuus n. 10 miljoonaa, aiemmin oli rautakaupassa töissä ja etsi levytyssopimusta, jota ei meinannut tulla, kun Tuntematon Potilas biisiä pidettiin huonona, "tämä on tehty jo monta kertaa aiemmin ja paremmin".
Vierailija kirjoitti:
Ai, en tiennytkään, että laulujen sanoitusten pitää olla totuudenmukaisia ja vieläpä omia henkilökohtaisia kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna
Tosi hyviä biisejä, tosin ei enää viime vuosina... Voi kun vielä tulisi joku hyvä levy häneltä.
Olis lopettanu 1990-luvulla.
Onneton kehäraakki. Sairashan se on ja ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Pale osaa riimitellä. Hyvä sanoittaja. Syvä ääni.
Mut eihän se varsinaista musiikkia koskaan ole tehnyt. Säveltänyt. Pysyis kirjoittamassa ja hiljaa.
Wannabee sitä ja tätä.
Ego ja ruho paisunut.
Turisti.
Tissiläpsyttelyviidakkomusiikkia ilman tippaakaan lahjakkuutta.
Mikki Dardun & The Soundiboys, siis poskettoman skeida jengi ja setit: Hei Humppilasta humpan minä löysin tai se Katariina Sambi kosi jo matkalla. Ei jatkoon!
Minkä takia tämä tuottaa naisille näin paljon kateutta? En ymmärrä