Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks meillä haisee pahalle?

Vierailija
07.05.2007 |

Sellainen vähän ummehtunut haju... ei kylläkään aina haise. Monesti sen haistaa kun tulee ulkoa sisälle, sisällä ollessa ei haista.

Ei haise homeelta (olen asunut hometalossa, haju on erilainen) vaan sellaiselta tunkkaiselta. Voisko johtua huonosta ilmanvaihdosta? Voiko sille tehdä mitään. Varsinkin tuo pieni eteinen haisee, kun ovi on koko ajan kiinni ja sit makuuhuoneet joskus haisee, mut ei aina...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla tunkkainen haju, kun sama ilma sisällä seisoo jos ei tuuleta ja sähkölaitteista tulee se tietty haju myös jos on aina auki. Eteisessä kengät ja vaatteet voi tunkkaistaa myös.

Kannattaa varmaan tuulettaa joka aamu. Avata kaikki ikkunat vähänksi aikaa.

2/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Köyhät ihmiset haisee hapantuneelta maidolta."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen lämmin ilma tuolta takaa tulee aina kun kone on päällä.

Olen nyt yrittänyt aina sammuttaa koneen, k un lopetan, mutten vielä oo huomannut eroa. Sit oon pitänyt lyhyen aikaa aamuisin ristivetoa, että tuulettuisi, ehkä se vähän auttaa. Mutta voisko se haju tulla tästä tietokoneesta?

Vierailija
4/5 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haisee paskalle, syy on vessa on tukossa, vanhemmat eivät raaski vetää vessaa koska vettä kuluu, asutaan maalla, on oma kaivo. Vanhemmat ei tykkää puhtaudesta koska se on syntiä, isä on kommunisti, ja sanoo että puhtaus on turhanpäiväistä. Mua hävettää kun joku tulee kylään ja haisee paskalle ja lialle. Isä on ylpeä että haisee, hän ei pyyhi persettään koska vessapaperi on kapitalistien keksintö "perseestä pitää olla paskaa että ei housut hierrä" 

Vierailija
5/5 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla monestakin asiasta. pese tai tuuleta vaatteet ja muut jos on olleet pitkään käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän