Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka yleensä pihistelet asioissa, mitä asioita tykkäät hamstrata?

Vierailija
01.04.2026 |

Itse ostan shampoota ym pesuaineita ja ruokaa vasta silloin lisää, kun edelliset on käytetty. 

Ainoat asiat, joita hamstraan on kahvi ja wc-paperi. Sekä kuukautissuojat. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa, viiniä ja tummaa suklaata tulee hanstrattua silloin kun halvalla saa. Kaksi ekaa ei tietenkään Suomessa koskaan edes toteudu.

Vierailija
2/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kahvia tietysti, ilman sitä en voi "elää" enkä saa itseäni aamuisin liikkeelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia on varastossa yli 200 pakettia, vessapaperia liki 5000 rullaa ja joditabletteja n. 600 kpl

Vierailija
4/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hamstraa mitään. Kahviakin ostan vasta, kun edellinen paketti on loppumassa. Ei ole varaa laittaa kymmeniä euroja varastoihin.

Vierailija
5/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimurskaa ja papusäilykkeitä, muutama purkki on aina oltava. Kulutus on suurta. Myös kuviollisia viskoosipuseroita 3,5 eurolla kaappi täyteen. Jos vaikka polyesteri valtaa maailman lopullisesti.

Vierailija
6/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja vessapaperia, kun on hyvät tarjoukset. En todellakaan maksa kahvipaketista 9-10 euroa, jos tarjouksesta saa paketin alle neljän euron. Olen hamstrannut myös hammastahnaa, kun joskus sai poistuvia eriä Pepsodentistä 50 sentillä. Nykyään on hammastahnatarjouksia tosi harvoin.

7/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti hamstraa,  mutta jos on hyviä tarjouksia,  hyödynnän ne.  Kissanhiekkasäkkejä mulla on nyt ainakin kahdeksi kuukaudeksi.  Vessapaperit ja talouspaperit on myös tällaisia.  Kahvi,  jota nykyisin juon,  ei ole koskaan ollut tarjouksessa,  mutta vähintään 2 avaamatonta pakettia pitää aina olla kotona.  Jos kahvi olisi loppu,  muuttuisin mörököllistä riiviöksi.  Mutta olen myös nk varautuja.  En vain suositellun 72 tuntia vaan ainakin 2 viikkoa ja säännöstelemällä pidempäänkin. 

Vierailija
8/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia on väh 6 kk, samoin shampoota, hoitoainetta, suihkugeelia ja hammastahnaa.

Vierailija
9/9 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luonnehtisi hamstraamiseksi, mutta kun on hyviä tarjouksia tai kampanjoita, ostan isomman määrän kerralla mm. kissanhiekkaa, eläinten ruokia, apteekkikosmetiikkaa, joitakin pesuaineita, kahvipapuja ja suklaata. Ja tietty meillä ei koskaan ole mistään asiasta viimeinen purkki tai paketti menossa vaan aina on seuraava odottamassa, ennen kuin edellinen loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä